Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Timcooijmans
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 93 bijdrage(n) van Timcooijmans (Pagina: 6 van 10)
Topic: LED parren met goede licht kwaliteit (27-11-2006 17:10:00)MSD/LJ scene-files kunnen alleen met MSD gemaakt worden. Wel kan gebruik gemaakt worden van geimporteerde 3DS/MAX/etc. objecten, echter ook weer alleen in MSD.Met andere woorden je kan je WYSWYG bestand wel omzetten naar MSD (via een cad tussen stapje) maar alleen maar als je de MSD software gekocht hebt. Een andere optie is dmx van sandnet een link te maken naar WYSIWYG maar dan moet je de Perform verzie van WYSIGYW hebben en die is niet bepaald goedkoop (ik heb er een keer mee gespeeld)Topic: Wysiwyg nadenkertje... (21-11-2006 21:24:00)200 %. De .scn files van Martin zijn closed source.Topic: Martin Lightjockey vragen (16-11-2006 19:26:00)
Wat wil ik: Ik wil het toetsenbord gebruiken om mijn lichtshow snel te bedienen.
Dat wil ik ongeveer als volgt: de nummers 1 t/m 0 bovenaan om bewegingen onder te zetten, de Q t/m P om gobo's onder te zetten, A t/m L voor kleuren, en de overige toetsen voor andere functies als strobo etc.
Hoe moet ik dit nu programmeren en is het uberhaupt mogelijk? Wanneer ik namelijk een Cue met alleen een kleur toewijs aan een hotkey dan vervalt de cue die ik daarvoor had ingeladen met de movement bijv.
Ik wil dus eigenlijk live de cuelist op kunnen bouwen met sequences dmv het toetsenbord, daar komt het op neer. (denk ik
)
Hopelijk kan en wil iemand me hier mee helpen. Alvast bedankt!Jouw trefwoord is transparante cue's lees daar eens iets over in je manual (online of die je bij je interface hebt gekregen) of zoek eens op www.martin.com/forumTopic: Goed gebruik statieven (licht én geluid!) (12-11-2006 20:02:00)
Ik zelf gebruik ESP visionTotaal offtopic maar wat gebruik je dan voor het tekenwerk? ESP Vision is toch puur 3D simulator
Hmmm, ik stam dan een beetje uit de oertijd ofzo
In "mijn" tijd waren de ledparren goed te doen op felle kleuren maar als het ging om donkere kleuren dan lieten ze een steekje vallen. Maar jullie willen zeggen dat bovengenoemgde op donkerblauw/rood meer licht of evenveel licht output hebben als een PAR500
Topic: LED parren met goede licht kwaliteit (27-11-2006 14:04:00)
In "mijn" tijd waren de ledparren goed te doen op felle kleuren maar als het ging om donkere kleuren dan lieten ze een steekje vallen. Maar jullie willen zeggen dat bovengenoemgde op donkerblauw/rood meer licht of evenveel licht output hebben als een PAR500Bijvoorbeeld CLS maakt parren die het wat beter doen dan Showtec's. Wat je niet moet vergeten is dat je nooit dezelfde lichtopbrengst zal krijgen dan bijv. een normale 500Watt PAR (in iedergeval nu nog niet)
Topic: Meatracks (23-11-2006 12:29:00)Wij hebben op het bedrijf een aantal meatracks zonder vaste "buizen" deze zijn zogemaakt dat onze fourbarren er precies in passen en als we losse effecten/lampen hebben kunnen we een buis vast "schroeven" en daar lose dingetjes aanhangen.
Topic: Wysiwyg nadenkertje... (21-11-2006 22:19:00)JeroenVDV schreef:
Jurrie schreef:
100 % zeker dat dit alleen met MSD kan?Jurrie schreef:
100 % zeker dat dit alleen met MSD kan?partyfish schreef:
Ik heb ook een aantal vragen omtrent lightjockey waar ik niet uitkom.Wat wil ik: Ik wil het toetsenbord gebruiken om mijn lichtshow snel te bedienen.
Dat wil ik ongeveer als volgt: de nummers 1 t/m 0 bovenaan om bewegingen onder te zetten, de Q t/m P om gobo's onder te zetten, A t/m L voor kleuren, en de overige toetsen voor andere functies als strobo etc.
Hoe moet ik dit nu programmeren en is het uberhaupt mogelijk? Wanneer ik namelijk een Cue met alleen een kleur toewijs aan een hotkey dan vervalt de cue die ik daarvoor had ingeladen met de movement bijv.
Ik wil dus eigenlijk live de cuelist op kunnen bouwen met sequences dmv het toetsenbord, daar komt het op neer. (denk ik
)Hopelijk kan en wil iemand me hier mee helpen. Alvast bedankt!
Als ik er zo snel overheen kijk zou het zelfs kunnen dat je de buitenste statieven omhoogtrekt en de binnenste volledig belast als je alles in het midden hangt.
Topic: Flightcase voor Fender twin reverb. (6-11-2006 16:35:00)Ik had er ook wiel schotels boven op gezet zodat je de de versterker met wieltjes op de kap kan zetten. Maar ach wie ben ik
Topic: Cd's kopieren (26-10-2006 18:20:00)
Weet iemand hoe Ritek cd's zijn? Leest de CDJ-1000 en de Denon DN-4500 die? Lijkt me wel toch? Mits goed gebrand natuurlijk
Topic: WYSIWYG standaard truss constructies (22-10-2006 20:22:00)Frank@HighEnd schreef:
Mij heb je er niet mee, ik denk dat er in nederland meer gecrackte versie's dan legale in omloop zijn.Ik zelf gebruik ESP vision