Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Remco

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 143 bijdrage(n) van Remco (Pagina: 6 van 15)

Topic: SL800CDJ en herken de homo (2-2-2005 18:56:00)
Klopt, dat is de FF-6000

Er staat daar ook een DJM-600 en een Rane mixer.
Topic: SL800CDJ en herken de homo (2-2-2005 03:27:00)
Ik vind de draaitafels er wel erg geinig uitzien. Ben wel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat, maar dat zien we over een tijdje wel.

[Off-topic]
Het is inderdaad jammer dat jij de saxofonist niet meer hebt meegemaakt Fred.

Maargoed al met al een gezellige avond met veel bekenden.
Topic: QSC PLX3402 vs. LabGruppen FP6400 (31-1-2005 23:41:00)
2 ampracks is toch niet zo vreemd? 1 toprack en 1 subrack waar bv. 2 losse binnenracken inzitten. Zal beetje van de opzet te maken hebben. Maargoed iedereen weet dus dat de KF750 tri-amp is en dat het systeem in totaal 4-weg actief is.....
Topic: QSC PLX3402 vs. LabGruppen FP6400 (31-1-2005 22:19:00)
Jaap, ik zie de fout van GoeieGast niet, jullie hebben beide gelijk. De KF750 is een tri-amp top. Een 750 systeem is dus inclusief sub, 4-weg.
Topic: LEM Vs JBL (ea?) >>> en iedereen is welkom! (17-1-2005 17:49:00)
Veel plezier met de kastjes Sylvia, maar dat gaat ongetwijfeld zeker lukken.....
Topic: LEM Vs JBL (ea?) >>> en iedereen is welkom! (12-1-2005 16:54:00)
Kijk bij dit soort dingen wel even goed waar die korting vanaf gaat. Is het de netto verkoopprijs of is het de adviesprijs. Want zoals je bv. in deze webshop ook kunt zien, de netto verkoopprijs ligt al vaak 20 procent lager dan de adviesprijs. Dus 25% op de adviesprijs hoeft nog niet eens een goede deal te zijn...
Topic: Ik voel me eigenlijk een beetje schuldig....!! (9-1-2005 18:24:00)
Hoi Webbie,

Voor zulke vragen is een forum en juist bij de oudere spullen is het forum nuttig. Er is altijd wel iemand die de desbetreffende apparatuur kent of ergens 'nog wat weet te liggen'.

Het aanbod van het beantwoorden van netwerkvragen is erg leuk, maar ik zal het je niet aandoen, dan komt er geen einde aan. Computers en ik gaan niet zo perfect samen :-)
En het is net te laat voor mij, het draadloze internet/netwerk is eindelijk op gang, pff.

Succes in ieder geval met het Peavey project!

Groeten, Remco
Topic: eminence sigma pro-18 (2-1-2005 21:25:00)
Edie, wanneer de onderste 15"er in dat geval 'niets' doet, wordt hij wel in beweging gezet door de bovenste 15"er die wel werkt. Dit is dus niet bepaald een goede zaak voor je uiteindelijke output.
Topic: Crest-Performance line in de webshop. (1-1-2005 13:56:00)
Beste Webbie, de Nederlands adviesprijzen kun je op de volgende link lezen:

Wanneer je dit als maximum prijs aanhoudt zit je dus goed; Vergeet niet dat dit soort artikelen in Amerika vaak wat goedkoper aangeboden worden.

https://www.tmaudio.nl/uploads/pdf/tmaudio_nl/CREST%20AUDIO%20PERFORMANCE%20SERIES%2001-04-2004.pdf
Topic: Aangelopen RCF ART 500 door versterker (1-1-2005 13:42:00)
Ach de topicstarter begon zelf met een rcf'er te noemen. Het lijkt me sowieso het eerste wat je doet, de importeur een mailtje sturen. Maargoed jullie hebben natuurlijk wel gelijk. Mischien had de dag en het tijdstip wel iets met mijn reactie te maken... laugh :D

Het nog even goed proberen te maken dan; telefoon Konitech: 024-3585555
e-mail TD: support@konitech.nl