Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van D&m
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 95 bijdrage(n) van D&m (Pagina: 6 van 10)
Topic: Het Punisher baskast topic (9-3-2005 21:09:00)
hoi,
Ik ben ook van plan enkele punishers te bouwen of te laten bouwen.
is er hier iemand die er meerdere gebruikt waar ik eens zou mogen komen luisteren.
of iemand die ze eens wil verhuren om eens te testen.
mvg,
dieter
Topic: Advies gevraagd geluidsinstallatie verenigingsgebouw 90m2 1750 Euro (28-2-2005 19:54:00)Ik ben ook van plan enkele punishers te bouwen of te laten bouwen.
is er hier iemand die er meerdere gebruikt waar ik eens zou mogen komen luisteren.
of iemand die ze eens wil verhuren om eens te testen.
mvg,
dieter
hoi,
ik heb een setje Lem t6a speakers.
deze speakers staan hier ook vaak in een cafe om dezelfde reden (spontane feestjes) nu heeft sinds kort de eigenaar ook een setje gekocht.
deze hangen omgoog in het cafe en worden op afstand aan en uitgeschakeld dus dat mag geen probleem zijn.
mvg,
dieter
Topic: party organiseren. Kunnen volgende zaken wel? (15-2-2005 03:11:00)ik heb een setje Lem t6a speakers.
deze speakers staan hier ook vaak in een cafe om dezelfde reden (spontane feestjes) nu heeft sinds kort de eigenaar ook een setje gekocht.
deze hangen omgoog in het cafe en worden op afstand aan en uitgeschakeld dus dat mag geen probleem zijn.
mvg,
dieter
hoi,
hoe het in nederland zit weet ik niet maar hier bij ons in de zaak hebben wij een vergunning voor 3500 personen op een totale oppervlakte van 4900m.
let wel op bij die 4900m zitten ook de togen (7) en de installaties dj + lj (2).
Topic: D hole powerknopje (14-2-2005 22:04:00)hoe het in nederland zit weet ik niet maar hier bij ons in de zaak hebben wij een vergunning voor 3500 personen op een totale oppervlakte van 4900m.
let wel op bij die 4900m zitten ook de togen (7) en de installaties dj + lj (2).
zie op pagina 5 van het kataloogje bovenaan in het midden staat de draaiknop
en dan typenummer M22-W
Topic: kopen 2e hands set (14-2-2005 17:50:00)en dan typenummer M22-W
hoi,
ja ik weet het er zitten een paar foutjes in maar ik had een hele lap tekst getikt en drukte op verstuur en toen kreeg ik een fout.
met als gevolg alles kwijt en toen heb ik maar vlug een kort stukje geschreven.
mvg,
dieter
Topic: D hole powerknopje (14-2-2005 14:36:00)ja ik weet het er zitten een paar foutjes in maar ik had een hele lap tekst getikt en drukte op verstuur en toen kreeg ik een fout.
met als gevolg alles kwijt en toen heb ik maar vlug een kort stukje geschreven.
mvg,
dieter
hoi,
ze zijn 22.5mm maar ze passen in een d-hole
ik heb er ook enkele ingebouwd.
let wel op he je hebt dus 3 onderdelen nodig voor een inbouwschakelaar.
1: schakelknop
2: montageelement
3: contact
mvg,
dieter
Topic: kopen 2e hands set (14-2-2005 00:17:00)ze zijn 22.5mm maar ze passen in een d-hole
ik heb er ook enkele ingebouwd.
let wel op he je hebt dus 3 onderdelen nodig voor een inbouwschakelaar.
1: schakelknop
2: montageelement
3: contact
mvg,
dieter
hoi,
als het voor mij was zou ik de dapjes houden en het filter aanpassen.
die rcf speakers zijn niet slecht maar ze zijn meer bedoeld voor een vaste installatie.
ze zijn te "lomp" om op statief te zetten en als je ze op de grond zet en er staat volk voor hou je van je hoge tonen weinig over.
de behringer in een pa tafel dus mono kanalen hier heb je dus 2 schuiven nodig voor 1 cd speler.
de dap tl-1500 word ook al een hele tijd niet meer gemaakt.
en de altai versterkers die ik ken zijn van het spytech principe. dus kan je beter je dap's houden.
Topic: D hole powerknopje (13-2-2005 22:53:00)als het voor mij was zou ik de dapjes houden en het filter aanpassen.
die rcf speakers zijn niet slecht maar ze zijn meer bedoeld voor een vaste installatie.
ze zijn te "lomp" om op statief te zetten en als je ze op de grond zet en er staat volk voor hou je van je hoge tonen weinig over.
de behringer in een pa tafel dus mono kanalen hier heb je dus 2 schuiven nodig voor 1 cd speler.
de dap tl-1500 word ook al een hele tijd niet meer gemaakt.
en de altai versterkers die ik ken zijn van het spytech principe. dus kan je beter je dap's houden.
ik zal het naar jou mailen want ik ben nu niet thuis dus ik kan het niet online zetten.
mvg,
diet
Topic: D hole powerknopje (13-2-2005 22:16:00)mvg,
diet
Ik heb hier een schakelaar van klokner moeller voor mij liggen.
een draaiknopje voor aan en uit te schakelen en een contact van 6A/230v 4A/400v.
past in een een d-hole.
indien nodig zal ik wel een foto maken
Topic: D hole powerknopje (12-2-2005 22:02:00)een draaiknopje voor aan en uit te schakelen en een contact van 6A/230v 4A/400v.
past in een een d-hole.
indien nodig zal ik wel een foto maken
hoi,
klopt de wartels zijn aan het veranderen
maar de schakelaars en signalisatie blijft 22,3mm
klopt de wartels zijn aan het veranderen
maar de schakelaars en signalisatie blijft 22,3mm