Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van BailaXtasis
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 51 bijdrage(n) van BailaXtasis (Pagina: 6 van 6)
Topic: Leuk met een moon (4-7-2003 20:26:00)
Ik heb al bijna elk effect wel es verbouwd of omgebouwd dak in m'n handen gekregen heb
en zit constant te experimenteren... Toffe manier, die gesplepen lens maar, ik heb een simpelere manier!! Ik heb een goboflower(geeft dus een 'tunnel'gobo) en daarvoor hebk 2 spiegels bijna vertikaal met de straal die eruit komt geplaatst. Je moet maar es op m'n website kijken, dan zie je het wel!! Dit geeft dan 3gobo's die mooi alledrie naast een ronddraaien op ong. een halve meter vaneen. Die 250W is toch sterk genoeg om te splitsen hoewel de middenste (echte) straal toch nog steeds feller blijft als de 2 extra gobo's. Je kan de spiegel ook horizontaal(liggend) plaatsen, dan heb je 3 gobo's ondereen, een torentje gobo's
!!
Wat heb'k nog uitgestoken? eumh, extra spiegels op een X-citer van JBsystems geplakt. Die werkt namelijk met een schijf die boven de spiegels draait met in die schijf hier en daar een gleuf, om zo'n 'strobo' effect
te creeeren. plak dan wittte spiegeltjes op die draaiende schijf en je heb een gewone moonflower waarin dan ook nog es stralen tevoorschijn schieten.
Ik heb dan ook nog m'n eigen draaischijf voor een PAR36spot gemaakt en een lampje ingebouwd in m'n rookmachine omdat je niet goed ziet ofadt deze aanstaan of niet als de controller ergens verborgen ligt en dit geeft problemen als je hem vergeet uit te trekken en enkele uren daarachter trg op je kamer komt... KUCH, KUCH
Alleen m'n scimitars, daar blijf'k af (kheb ze wel al paar keer open gesmeten maar kom...
)
Is wel een tof onderwerp, lichteffecten TUNEN
Hopelijk komen er nog reacties anders gaak zelf wel es zo ne topic opstarten.
C YA
en zit constant te experimenteren... Toffe manier, die gesplepen lens maar, ik heb een simpelere manier!! Ik heb een goboflower(geeft dus een 'tunnel'gobo) en daarvoor hebk 2 spiegels bijna vertikaal met de straal die eruit komt geplaatst. Je moet maar es op m'n website kijken, dan zie je het wel!! Dit geeft dan 3gobo's die mooi alledrie naast een ronddraaien op ong. een halve meter vaneen. Die 250W is toch sterk genoeg om te splitsen hoewel de middenste (echte) straal toch nog steeds feller blijft als de 2 extra gobo's. Je kan de spiegel ook horizontaal(liggend) plaatsen, dan heb je 3 gobo's ondereen, een torentje gobo's
!!Wat heb'k nog uitgestoken? eumh, extra spiegels op een X-citer van JBsystems geplakt. Die werkt namelijk met een schijf die boven de spiegels draait met in die schijf hier en daar een gleuf, om zo'n 'strobo' effect
te creeeren. plak dan wittte spiegeltjes op die draaiende schijf en je heb een gewone moonflower waarin dan ook nog es stralen tevoorschijn schieten.Ik heb dan ook nog m'n eigen draaischijf voor een PAR36spot gemaakt en een lampje ingebouwd in m'n rookmachine omdat je niet goed ziet ofadt deze aanstaan of niet als de controller ergens verborgen ligt en dit geeft problemen als je hem vergeet uit te trekken en enkele uren daarachter trg op je kamer komt... KUCH, KUCH
Alleen m'n scimitars, daar blijf'k af (kheb ze wel al paar keer open gesmeten maar kom...
) Is wel een tof onderwerp, lichteffecten TUNEN
Hopelijk komen er nog reacties anders gaak zelf wel es zo ne topic opstarten.C YA