Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Klaaske

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 173 bijdrage(n) van Klaaske (Pagina: 6 van 18)

Topic: Dubbele 18" (16-2-2005 09:05:00)

jadjong schreef:

L'acoustics SB218. Kan hard, is roadproof en doet het allemaal zonder al te veel vervorming. Arme drummer ashamed :$
Tecnare SV-218, dove drummer.
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (15-2-2005 23:24:00)

powersound schreef:

Al mijn verdeelkasten zijn C16 ...
Zie nagenoeg vaak anders happy :)
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (15-2-2005 23:21:00)

powersound schreef:

Dré schreef:

Da's inderdaad ronduit slordig en gaat volledig in tegen het advies dat in de handleiding gegeven wordt!

Is nog slordiger dan er niet voor zorgen dat de gain structure op orde is... sneaky :V
Moet je dit aan de Benelux Tecnare importeur zeggen razz :p
In BE is toch ook alles 20 amp afgezekert ?
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (15-2-2005 23:17:00)

Dré schreef:

Da's inderdaad ronduit slordig en gaat volledig in tegen het advies dat in de handleiding gegeven wordt!

Is nog slordiger dan er niet voor zorgen dat de gain structure op orde is... sneaky :V
De groep trok het goed, 2* FP6400 beide op 2* 2,7 ohms belast, tot ze af en toe clip lieten zien.
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (15-2-2005 23:12:00)

Dré schreef:

FP-6400 hangt ALTIJD zo aan het net dat een B-16 het NIET begeeft (ongeacht wat je ermee uitvreet). Uiteraard moet je verder NIETS aan het groepje in kwestie hangen.
2* FP6400 op 1* 16A powercon aansluiting, kon dat rack niet opentrekken en omsolderen, daarna op een C-16 gezet, ging goed happy :)
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (15-2-2005 22:49:00)

powersound schreef:

DJ Sietse schreef:

Roooooode leds ashamed :$
Bouhhhhh slecht !!!!
Ecler output & BSS input kwamen niet over-een.
Goed lezen jij razz :p
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (15-2-2005 22:38:00)

DJ Sietse schreef:

Roooooode leds ashamed :$
Ecler output & BSS input kwamen niet over-een.
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (15-2-2005 21:13:00)

H. schreef:

Watt zat laugh :D vette uitspraak
Dat is zelfs de naam van die carnavalsgroep, 3x raden wat er achter dat doek stond laugh :D
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (15-2-2005 20:58:00)

DJ Sietse schreef:

tds schreef:

https://members.home.nl/jl.vandijk/forum/carnaval/mini-S3600095.JPG Nicccoooolaaas laugh :D
Whehehe. Werken jullie veel samen?
Jup, zo af en toe treffen wij elkaar laugh :D
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (15-2-2005 19:53:00)
https://members.home.nl/jl.vandijk/forum/carnaval/mini-S3600096.JPG
https://members.home.nl/jl.vandijk/forum/carnaval/mini-S3600095.JPG Nicccoooolaaas laugh :D
https://members.home.nl/jl.vandijk/forum/carnaval/mini-S3600093.JPG
https://members.home.nl/jl.vandijk/forum/carnaval/mini-S3600092.JPG
https://members.home.nl/jl.vandijk/forum/carnaval/mini-S3600089.JPG
https://members.home.nl/jl.vandijk/forum/carnaval/mini-S3600098.JPG
Zodan