Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Klaaske
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 173 bijdrage(n) van Klaaske (Pagina: 6 van 18)
Topic: Dubbele 18" (16-2-2005 09:05:00)
Tecnare SV-218, dove drummer. Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (15-2-2005 23:24:00)Zie nagenoeg vaak anders
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (15-2-2005 23:21:00)
Is nog slordiger dan er niet voor zorgen dat de gain structure op orde is...
Moet je dit aan de Benelux Tecnare importeur zeggen
In BE is toch ook alles 20 amp afgezekert ?Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (15-2-2005 23:17:00)
Is nog slordiger dan er niet voor zorgen dat de gain structure op orde is...
De groep trok het goed, 2* FP6400 beide op 2* 2,7 ohms belast, tot ze af en toe clip lieten zien.Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (15-2-2005 23:12:00)2* FP6400 op 1* 16A powercon aansluiting, kon dat rack niet opentrekken en omsolderen, daarna op een C-16 gezet, ging goed
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (15-2-2005 22:49:00)
Goed lezen jij
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (15-2-2005 22:38:00)
Ecler output & BSS input kwamen niet over-een.Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (15-2-2005 21:13:00)
vette uitspraakDat is zelfs de naam van die carnavalsgroep, 3x raden wat er achter dat doek stond
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (15-2-2005 20:58:00)Jup, zo af en toe treffen wij elkaar
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (15-2-2005 19:53:00)
jadjong schreef:
L'acoustics SB218. Kan hard, is roadproof en doet het allemaal zonder al te veel vervorming. Arme drummer
powersound schreef:
Al mijn verdeelkasten zijn C16 ...
powersound schreef:
Dré schreef:
Da's inderdaad ronduit slordig en gaat volledig in tegen het advies dat in de handleiding gegeven wordt!Is nog slordiger dan er niet voor zorgen dat de gain structure op orde is...
Dré schreef:
Da's inderdaad ronduit slordig en gaat volledig in tegen het advies dat in de handleiding gegeven wordt!Is nog slordiger dan er niet voor zorgen dat de gain structure op orde is...
Dré schreef:
FP-6400 hangt ALTIJD zo aan het net dat een B-16 het NIET begeeft (ongeacht wat je ermee uitvreet). Uiteraard moet je verder NIETS aan het groepje in kwestie hangen.
powersound schreef:
DJ Sietse schreef:
Roooooode leds
Bouhhhhh slecht !!!!
Ecler output & BSS input kwamen niet over-een.

DJ Sietse schreef:
Roooooode leds
H. schreef:
Watt zat
vette uitspraak
DJ Sietse schreef:
Whehehe. Werken jullie veel samen?
https://members.home.nl/jl.vandijk/forum/carnaval/mini-S3600096.JPG
https://members.home.nl/jl.vandijk/forum/carnaval/mini-S3600095.JPG Nicccoooolaaas
https://members.home.nl/jl.vandijk/forum/carnaval/mini-S3600093.JPG
https://members.home.nl/jl.vandijk/forum/carnaval/mini-S3600092.JPG
https://members.home.nl/jl.vandijk/forum/carnaval/mini-S3600089.JPG
https://members.home.nl/jl.vandijk/forum/carnaval/mini-S3600098.JPG
Zodan
https://members.home.nl/jl.vandijk/forum/carnaval/mini-S3600095.JPG Nicccoooolaaas

https://members.home.nl/jl.vandijk/forum/carnaval/mini-S3600093.JPG
https://members.home.nl/jl.vandijk/forum/carnaval/mini-S3600092.JPG
https://members.home.nl/jl.vandijk/forum/carnaval/mini-S3600089.JPG
https://members.home.nl/jl.vandijk/forum/carnaval/mini-S3600098.JPG
Zodan