Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Pulse

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 125 bijdrage(n) van Pulse (Pagina: 6 van 13)

Topic: 2 amp op 1 mixer/Sub-Top (22-9-2003 11:57:00)
Owkee..

Vanmorgen het droevige nieuws gehoord.. de PR115B is out of order bij New-Line
JAmmer dan.

Ik denk dat ik nu maar voor deze ga.

www.new-line.nl/v/11459

Ook een mooi kastje 18", wel 2x zo duur maar toch! razz :p
(Er zit ook een actief X-over filter in)

Volgens Dré een mooi kastje..
En straks maar écht actief filteren... happy :)
Topic: 2 amp op 1 mixer/Sub-Top (19-9-2003 14:43:00)
Keep trying! Ik hoop dat er nog 2 over zijn.... Anders is het pech hebben!
PR115B's zijn ook wel erg groot, ik hoef ook geen kistje meer te maken.
Ik stapel ze gewoon op. Lekker handig!
Knutsel wel effe een plankje in elkaar. met 4 wieltjes eronder..

Zit er ook iets extra's op aan die 115B? Want het is volgens mij gewoon die 15" speaker die uit de PR115 komt. Hoe heb je dan een lager geluid? Door een ander aanpassing aan het binnenwerk??
Of het je gwoon een gehalveerde PR115, maar dan zonder Hoorn, zodat er meer vermogen naar de 115B gaat??
Topic: 2 amp op 1 mixer/Sub-Top (19-9-2003 14:10:00)
Okee. Hij staat op mijn bewaarlijst. Hou er 2 voor me achter. Moet ik eigenlijk van die 10 meter speakon kabel maar 1x 3 meter en 1x 7 meter. Dus heb ik ook nog wat van die speakon aansluitingen nodig. 4 stuks volgens mij.. Ze nog wel even wat voor soort dat dan moet zijn. Plaats ik die gelijk ook op de bewaarlijst. ik dacht deze: www.new-line.nl/v/6854

Dank U hartelijk voor alle info. Ik ben weer een stuk wijzer geworden!
Topic: 2 amp op 1 mixer/Sub-Top (19-9-2003 13:26:00)
MAar zou ik dat, en mijn publiek kunnen merken?

Dus zou ik 2x een PR115B kunnen nemen, met een goedkopere versterker? Bij voorbeeld een DAP 800?
Maar dan zit je weer met Fully selectable low-frequency filtering. ik moet denk ik high filtering hebben.. En nog een crossover apparaat.. Pfff....

André H te H. Als je dit leest, weet jij nog wat..??
Topic: 2 amp op 1 mixer/Sub-Top (19-9-2003 12:45:00)
Na mail overlegt met Tom,

2 versterkers:

Goed voor de toekomst:
www.new-line.nl/v/2328
Sub filter ingebouwd, dus dan heb je ook geen cross meer nodig.

Betaalbaar:
www.new-line.nl/v/12273

Iets minder:
www.new-line.nl/v/11037

Goedkoop:
www.new-line.nl/v/11478

Maar de PR115B heeft er al zo'n crossover filter inzitten.. (crossover included)dus hoef ik eigenlijk maar 2x DAP115B te kopen? En dan op 4 Ohm te zetten (???)

www.new-line.nl/v/5453

Wat is dan een goede keuze?

Misschien is er ook nog een andere leuke combinatie mogelijk? Ik hoor het graag van jullie.
Het totaal moet zo rond de 500/800 Euro zitten.

Het geluid uit de PR115 is ook best happy :) , maar meer laag is natuurlijk altijd lekker.
Topic: 2 amp op 1 mixer/Sub-Top (19-9-2003 11:02:00)
Ehr.. ik heb 8 Ohm..
Topic: 2 amp op 1 mixer/Sub-Top (19-9-2003 10:01:00)
Ja okee. Dat is duidelijk.

Kan dit met een MISSION 900?
Hen dan nog steeds een goed geluid?
Topic: 2 amp op 1 mixer/Sub-Top (19-9-2003 09:56:00)
Dat je van 10 meter bijvoorbeeld 2x 5 meter maakt.
Hoef ik ook geen extra speakon draad te kopen.
Topic: 2 amp op 1 mixer/Sub-Top (19-9-2003 09:50:00)
Ik heb nu 2x PR115 op een MISSION 900 gelust d.m.v. een Gemini PS650i gevoerd door 2x10 Meter speakon.

Ik zit er over na te denken om 2 Subjes te kopen met een versterker/zonder
www.new-line.nl/v/5450

Maar ik heb nog een paar mogelijkheden.

Kan ik:

2 Subjes kopen, de speakon draad bewerken, zodat parallel de sub en top op Channel A komen en voor Cannel B hetzelfe.

Of,

2 Subjes kopen (en versterker, welke??) en ook aansluiten op de PS650i.
Maar dan heb ik jack uitgangen, maar ik heb maar 2 ingangen op de Mixer? Is dat dan ook op te lossen?
Of zou ik dan Actieve Subjes moeten nemen? Zonder een versterker te kopen?

Dus:

2 subjes (actief/passief)op 1 versterker, doorgelust
2 subjes op aparte versterker, maar dan 4 uitangen i.p.v. 2??

Uw expertise is gevraagd..
Topic: [Vraag] Speakers op stand of zelf maken van hout?? (18-9-2003 09:32:00)
[EDIT] Auto-Teksten op verzoek van Tom weggehaald

Zoiets als members.aol.com/xxbase80a/rutsche.1.15/box.html dit dus?

Grappig zo'n box. Nog nooit gezien b.t.w.

Ik heb ook nog van die leuke speakers in mij auto zitten. Als ik mijn kofferbak opengooi is al het diepe geluid weg..

Maar waar haalt zo'n glijbaan dan zijn "bassomgeving" weg? Omdat er (denk ik) een gat aan de onderkant zit?