Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj Jasper
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj Jasper (Pagina: 6 van 20)
Topic: Dilemma i.v.m. meubel (22-5-2005 22:35:00)
........
Je legt de multi op de truss, DMX rap je erbij aan de buitenkant, en alle (contra)stekkers zitten precies op de plaatsen waar je ze nodig hebt.Maar dan moet je show wel altijd op dezelfde manier opgebouwd worden. Als je altijd veel veranderingen in je opstelling hebt, werkt dit dus niet meer. Of bedoel je dit anders.Topic: Promoten van je drive-in (21-4-2005 16:02:00)
Over de dubbele cd speler in een platte kist:
Ik gebruik vaak kisten van een verhuurbedrijf, en daar zitten de cd spelers in een platte kist. In de bodem zit de main unit, en dan in de deksel zit de controller. Zo heb je dus dubbele cd speler in standje table top. Je doet dus de case open, de controller aan de rechterkant van je mixer en dan de main unit aan de linkerkant of andersom. Ik vind het best lekker werken.
Zo dus: https://www.jbhfeesten.nl/jbh-feesten/23oktober2004/23oktober20042.JPG
Eerdaags ga ik ook weer een kist maken. Nu zit er bij de controller een hoop loze ruimte. Hier wil ik een soort van binnenbak maken waarin ik kabels kan gooien tijdens vervoer.
Topic: enorme licht(en eventueel geluid) beurs? (22-5-2005 14:49:00)Topic: Ontploffende cd's (20-5-2005 21:38:00)Ik gebruik vaak kisten van een verhuurbedrijf, en daar zitten de cd spelers in een platte kist. In de bodem zit de main unit, en dan in de deksel zit de controller. Zo heb je dus dubbele cd speler in standje table top. Je doet dus de case open, de controller aan de rechterkant van je mixer en dan de main unit aan de linkerkant of andersom. Ik vind het best lekker werken.
Zo dus: https://www.jbhfeesten.nl/jbh-feesten/23oktober2004/23oktober20042.JPG
Eerdaags ga ik ook weer een kist maken. Nu zit er bij de controller een hoop loze ruimte. Hier wil ik een soort van binnenbak maken waarin ik kabels kan gooien tijdens vervoer.
Volgens mij was de opmerking van Dre sarcastisch bedoeld
Topic: Ontploffende cd's (15-5-2005 09:58:00)
Het heet middelpunt zoekende kracht. Ik heb er laatst een groot experiment mee gedaan. Ik heb een eigen opstelling gebouwd en daarna de krachten op een gewichtje gemeten. En de getallen waren erg groot bij 900 RPM. Ik zal het werkstuk weleens online zetten.
Topic: ShowTec FireStorm Miniscan/TWISTER (12-5-2005 17:39:00)https://dl2.rapidshare.de/files/1704362/11704467/Film_miniscan.wmv
Als je zelf even wacht tot ie geladen is, en dan onderaan met de rechtermuis op "film_miniscan.wmv" klikt en dan eigenschappen, kun je zo de url kopieren, en dan hoeft niemand meer te wachten.
Topic: kabelboom voor in truss (28-4-2005 11:42:00)Als je zelf even wacht tot ie geladen is, en dan onderaan met de rechtermuis op "film_miniscan.wmv" klikt en dan eigenschappen, kun je zo de url kopieren, en dan hoeft niemand meer te wachten.
Tom schreef:
Een paar dikke multikabels voor de 230, die ik op taktiche plaatsen heb opengewerk, en daar aftakkingen gemaakt heb aan de multikabels voor 230.........
Je legt de multi op de truss, DMX rap je erbij aan de buitenkant, en alle (contra)stekkers zitten precies op de plaatsen waar je ze nodig hebt.
En wat heb je uiteindelijk betaald voor die aanstekers?
Topic: filters voor bouwlampen (18-4-2005 21:43:00)foto's?
Topic: html-tips voor het maken van je site (16-4-2005 10:35:00)https://djvincent2.tripod.com/trancesongs/rock_this_club.mp3
Ga naar jouw site, klik dan op het liedje met de rechtermuisknop, in dit geval onbekend - rock this club, en dan snelkoppeling kopieren. En dan weer ergens plakken.
Topic: Verdwijnen van pars uit de drive-ins (10-4-2005 11:12:00)Ga naar jouw site, klik dan op het liedje met de rechtermuisknop, in dit geval onbekend - rock this club, en dan snelkoppeling kopieren. En dan weer ergens plakken.
Ik denk dat bij beginnende drive in shows altijd parren zullen zijn. Deze zijn vele malen goedkoper dan een goede scan. Zowel in aanschaf als in onderhoud.