Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj-olivier

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 110 bijdrage(n) van Dj-olivier (Pagina: 6 van 11)

Topic: Slechtste ervaring (12-1-2012 17:03:00)
Bij mij was dat dat we de laptop waren vergeten waarmee we zouden draaien shut up :X
Topic: carnavalsmuziek 2012 (11-1-2012 21:12:00)

Frenciel schreef:

Weet iemand misschien waar je "je liegt dat je barst" van Lawine Boys kan vinden?
Misschien word dit wel een mooie carnavals kraker.
Hulkshare?
Topic: Hoe de volgende plaat te bepalen? (11-1-2012 17:26:00)
En zo oefen ik thuis op mijn setje om de nieuwe nummers te leren kennen happy :)
Topic: Hoe de volgende plaat te bepalen? (11-1-2012 15:23:00)
ja dat is dus precies op gevoel, wat vanzelf beter wordt als je het vaker doet!

Edit: HS, je hebt helemaal gelijk maar ik heb geen idee hoe uit te leggen...
Topic: Hoe de volgende plaat te bepalen? (10-1-2012 20:57:00)
Ik geef alleen maar aan dat mijn voorkeur ligt bij house, verder bij verjaardagen van bijvoorbeeld 50-jarigen draai ik gewoon nummers uit hun tijd (waar ik ook goed in thuis ben). Dus dat mijn voorkeur erbij ligt betekent niet dat ik die ook alleen draai. Ik ben tenslotte een all-round dj wink ;)
Topic: Stel je even voor... (10-1-2012 20:22:00)

hans schreef:

BSS schreef:

Misschien investeren in een persoonlijk spandoekje? Dit schreeuw gewoon vistaprint :-)
inderdaad ook mijn eerste gedachte.

daarentegen een orgel erbij da's wel heel orgineel, zie je niet veel bij een drive-in's razz :p
Haha klopt, gelukkig was het niet van onszelf en stond het daar al laugh :D
Topic: Stel je even voor... (10-1-2012 17:27:00)

BSS schreef:

Misschien investeren in een persoonlijk spandoekje? Dit schreeuw gewoon vistaprint :-) (al heb ik die gratis doeken ook gebruikt hoor ;-) )
Heb eens een auto gezien helemaal bestickerd met dat sjabloontje :o echt onpersoonlijk
Haha is misschien niet zo gek nee. Binnenkort moet er weer een bestelling geplaatst worden voor een paar honderd flyers, we zullen eens kijken happy :)
Topic: Hoe de volgende plaat te bepalen? (10-1-2012 17:17:00)
Vaak doe ik het opbouwend bijvoorbeeld eerst een beetje rustige pop (vaak nummers uit top 40) en steeds meer toe naar de house nummers, vaak dan gaat het helemaal los! Dan tussendoor wat foute muziek die het vaak goed doen en daarna weer afbouwen...
Topic: Stel je even voor... (9-1-2012 20:54:00)
Hee,

Ik ben Olivier en woon in Uchelen (een gehucht direct tegen Apeldoorn aan). En ik ben 15 jaar oud (over een week 16).
Samen met mijn vriend/collega Thomas heb ik een drive-in genaamd, KE-Music die we in februari bijna 2 jaar hebben.
Ik zit in Zutphen op school, hard aan het studeren om over 2 jaar de HAVO te halen. Mijn interesses liggen al zowat vanaf mijn geboorte bij muziek en er mee spelen. Ik ben een All-round DJ, die het liefst lekker stevige muziek erdoor gooit. Zo af en toe wat Foute muziek vind ik ook erg leuk en doet het keer op keer weer goed!

Met computers ben ik ook erg goed en samen met collega/vriend Thomas zijn we ook een computerservice gestart, zo'n paar maanden geleden, genaamd KE-Computerservice (goh wat een verassing).

Terugkomend op de drive-in, hebben we in die 2 jaar al erg veel ervaring opgedaan betreft veel wat er bij komt kijken. Van gourmetpannen tot kinder-muziekquiz maken. We hopen de drive-in nog lang voort kunnen te zetten! Ik heb even op DJ-les gezeten en ga dat hoe dan ook dit jaar weer volgen.

groetjes,
Olivier
Topic: Beste platen van dit moment.... (9-1-2012 20:26:00)
Het was een Kerst-Gala en het waren een beetje slome types, maar verder wel aardig :)