Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Funkybeats

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 72 bijdrage(n) van Funkybeats (Pagina: 6 van 8)

Topic: strobo? (7-7-2003 10:24:00)
dus samengevat liever de botex strobo; lekker betrouwbaar..... dan een showtec; niemand weet wat het doet.....
Topic: Cyclone, Tornado, FireStorm ???? (6-7-2003 15:24:00)
kun je niet wat leuke actie foto's erop zetten :)
Topic: strobo? (6-7-2003 15:23:00)
vink wel een goede regeling ja :)
Topic: strobo? (6-7-2003 13:44:00)
ik vind het maar vreemd. kdenk dat ik gewoon zo'n botex koop dan. als het maar genoeg licht levert... 60 watt. en dan die 500 watt cans van showtec :|hoe zit dat dan?
Topic: strobo? (6-7-2003 11:18:00)
hoi

ik ben opzoek naar een nieuw strobe je nou kijk

www.new-line.nl/v/3071 500 watt dus lijkt me lekker fel en spotgoedkoop

djdj.nl/cat/l/superstrobe.jpg 2 x zo duur MAAR 60 watt?

welke is nu het beste. want mij lijkt hoe meer watt hoe beter....
Topic: Favo Nr. (5-7-2003 09:17:00)
hardheadz - hardhouse generation !
Topic: Cyclone, Tornado, FireStorm ???? (2-7-2003 16:51:00)
laat dat mij ook maar even weten ja hoe zo'n scannertje werkt. kben bang dat hij voor de prijs zo schokkerig beweegt enzo en weinig lichtopbrengst... sad :(
Topic: Cyclone, Tornado, FireStorm ???? (2-7-2003 14:43:00)
zitten er ook bewegende gobo's in die cyclone? ik heb namelijk wel interesse,,, en tot hoelang kan ik ze voor die prijs halen kben pas 20 juli jarig dus ja :)
Topic: Dap boxen (24-6-2003 16:11:00)
als je gewoon die tips opvolgt en er wat versteveging in aanbrengt en met zo'n club 500 versterker heb ik wel een leuk aanvullingkje voor zover ik het hoor dus. kdenk dat ze deze week nog besteld worden.
Topic: Dap boxen (23-6-2003 22:02:00)
is een dap club 500 versterker leuk voor deze baskastjes?