Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Funkybeats

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 72 bijdrage(n) van Funkybeats (Pagina: 1 van 8)

Topic: BEHRINGER B1800X set ? goed of niet (18-1-2004 17:48:00)
kben inderdaad ook erg benieuwd. dat dre er nu een heeft staan betekent dit dat ze misschien ook hier verkocht gaan worden? aangezien ze toch wel goede kwaliteit speakers leveren met de prijs die daar bijhoord.
Topic: verschil JBL TR serie en SF (soundfactor) (17-1-2004 10:26:00)
kzou ok is graag willen weten hoeveel daar de richtprijs voor is...
Topic: verschil JBL TR serie en SF (soundfactor) (2-1-2004 17:07:00)
wat zouden die tr 225 jbl's nu op moeten leveren nieuw?
Topic: verschil JBL TR serie en SF (soundfactor) (1-1-2004 13:17:00)
425 de stuk neem ik aan?
Topic: Oordoppen (3-11-2003 18:05:00)
maar dat zijn niet de doppen waar het het hele topic over gaat ofwel? anders loop ik morge ook even langs de kijkshop. laatst werd ik wakker en heb de hele morge met piep in mijn oren gelopen da lijk me niet zon goed teken...
Topic: martin 218-pro (26-10-2003 08:34:00)
het zijn de mk1 scans overigens en dat moet 2 scanners met controller 900 euro opbrengen..mwaaa laat mar zitten :)
Topic: martin 218-pro (25-10-2003 16:59:00)
dus 1000 euro voor 2 scanners en dan heb je eigenlijk nog maar achterhaalde scanners. kspaar wel even door :)
Topic: martin 218-pro (25-10-2003 16:37:00)
jup
Topic: martin 218-pro (25-10-2003 13:13:00)
een kennis heeft 4 martin 218-pro scans met controller te koop. hij zij doe maar een bod. hoeveel zouden 2 van zulke scanners en controller nu op moeten leveren? weet iemand daar een schatting van hoeveel ik daar voor moet bieden ongeveer. kan namelijk niet zomaar eregens nieuwprijs vinden.
Topic: is dit zo klaar? (19-10-2003 15:15:00)
ShowTec Par-56 short black 14,50
GE Par-56 Lamp 20,00
230V/300W, MFL

en dan filter.ik wil zoiezo dat setje met die standaart filtertjes kopen voor 6 euro maar wil er graag op wat lounge kleuren bij. moet ik dan gewoon die colorcheed kopen die erbij staan ook in die lijst of zijn er gewoon echte filters op maat voor die pars te koop ergens want dat ik da zelf ga knippen zie ik al niet zitten :)