Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Hemske

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Hemske (Pagina: 6 van 20)

Topic: Sunlite; intelligent usb dmx interface. (2-1-2013 11:45:00)
in sunlite
Topic: Sunlite; intelligent usb dmx interface. (31-12-2012 20:09:00)
Heren,

Hoe kan ik het center punt van de movinghead wijzigen?
Ik heb 6 movingheads in een carre hangen en degene op de balken van voor naar achter hangen op een andere hoek (kwart slag gedraaid) dan de andere 4.
Nu zou ik graag dit veranderen door de voorste 4 een ander center point te geven.

Weet iemand hoe dit moet?

Alvast bedankt!
Topic: beats maker programma (22-12-2012 16:55:00)
Ik werk dan weer liever met Logic en de juiste plug-ins, maar dat is verre van gratis..
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (18-12-2012 19:30:00)
Ik ben inderdaad niet de organisator maar wil zoveel mogelijk 'ellende' tijdens de shows voorkomen.
Heb ze toch redelijk duidelijk gemaakt dat het zo echt niet kan en dat zal dan waarschijnlijk ook wel door gedrongen zijn.
Mogelijkheden zoals tegelijkertijd opbouwen en verrijdbare podia zijn niet van toepassing. Hier is de locatie niet geschikt voor.

Ben benieuwd hoe het gaat lopen en zorg gewoon dat ik degelijk voorbereid ben dat mijn taken wel vloeiend verlopen.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (18-12-2012 07:39:00)
Ze hebben 1 tot 2 minuten gerekend voor het ombouwen..
Ga er vandaag even langs om toch uit te leggen dat dat niet gaat..
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (17-12-2012 23:00:00)
Vandaag ook weer een behoorlijke ergernis..
Krijg een draaiboek door gemaild voor aanstaande vrijdag waarbij ze 16 acts in 2,5 uur hebben gepland.
Hierbij zitten 4 volledige bandjes en dan niet inzien dat dat niet haalbaar is..
Verder ook geen tijd ingepland voor ombouwen..

Iemand enig idee dit toch duidelijk te maken of gewoon gigantisch uit laten lopen, wat ik uiteraard liever niet doe?
Topic: CDJ-2000NXS en DJM-2000 fader vraag (16-10-2012 21:51:00)
Dat is zover ik weet niet mogelijk. Of je zou zelf eerst het cue point op moeten slaan voordat je hem naar beneden doet maar dat wil je neit.
Als je faderstart gebruikt begint hij te spelen als je de schuif omhoog doet vanaf het huidige cue point.
Waarom zou je dat trouwens willen, ik zie de meerwaarde ervan nog niet?
Topic: CDJ-2000NXS en DJM-2000 fader vraag (16-10-2012 19:44:00)
Eventjes autocue aan zetten op de cdj.. Als het goed is begint ie dan al niet meer te spelen bij het inladen..
Knopje zit/zat links naast het scherm..
Topic: nieuwe geluidsset: NEXT pro audio PX? (7-10-2012 16:44:00)
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of je de set uiteindelijk gekocht hebt..
Ben er namelijk 2 dagen geleden ook voor wezen kijken.
Of hebben inmiddels al meer mensen ervaring met het merk?
Topic: taggen albumnaam in recordbox (14-9-2012 23:20:00)
Volgens mij maakt hij telkens een nieuw mapje aan als de artiest niet gelijk is. (dat is bij veel software)
Of daar een oplossing voor is weet ik niet..