Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Stinos

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Stinos (Pagina: 6 van 20)

Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (24-4-2011 10:04:00)
Binnenkort wss een nieuwe grotere opslag van 5 bij 3 (: kwartiertje rijden hiervandaan .
geen vocht, wel koud..
Hier alvast een foto'tje, zit er samen met een ander licht en geluid bedrijfje..
www.drivein-bass.nl/temp_external/plaat/IMG00021.png
www.drivein-bass.nl/temp_external/plaat/IMG00022.png
www.drivein-bass.nl/temp_external/plaat/IMG00023.png

Word nog wel ff flink schoonmaken met ragebol en de muren afdoen :P maar goed 't blijft een opslag voor weinig(:
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (21-3-2011 14:22:00)
M'n rackje is bijna klaar! wink ;) alleen nog bekabelen en de laatste dingetjes afmaken en inbouwen(:
Hoes voor over het rack ga ik binnenkort bestellen
Topic: PA-markt 2011 (20-3-2011 02:44:00)
Ben ook weer thuis (: bijna allesgevonden wat ik wou/ zocht
Goede prijzen gemaakt en leuke producten gekocht (:
1x multi dap 15 meter 12 om 4 voor 5 euro (niet meer uhelemaal netjes.
1x 2he lade 20 euro
3D blindplates 0,5/1/2 hè 5 euro
Kabels
Net connectorpaneeltje met powercon in en out helemaal netjes bekabeld voor 5 euro
1eq 5 euro
Dat was t wel z'n beetje
Leuke dat gehad!(:
Op naar Rijswijk!!!)":)
Topic: PA-markt 2011 (19-3-2011 07:16:00)
Tot zo! laugh :D
Topic: versterker stuk (16-3-2011 21:42:00)
Hmm ):
Reinigen o.i.d heeft ook geen zin?
Topic: versterker stuk (16-3-2011 16:38:00)
Okee dankjewel.
Lijkt me gewoon verkrijgbaar bij de plaatselijke elektronica boer?
Wat is hier overigens de kosten van?
Verder gaat het wel goed komen!(:
Ga er binnenkort eens met Hans (Ganzz) naar kijken! (:
Topic: versterker stuk (16-3-2011 15:07:00)
Vind het zelf ook leuk spul hoor (:
Lichtelijk dynacord fan laugh :D
En dynacord is over het algemeen vrij betrouwbaar dus baalde er nogal van vrijdag, maar goed 't kan gebeuren, en 't is prima opgelost!
Ik ga hem binnenkort even uit de opslag halen en dan zullen we eens kijken.
Hoe zou ik het probleem van de relais moeten verhelpen?

Stijn
Topic: versterker stuk (16-3-2011 07:47:00)
Jep signaal komt gewoon prima binnen. Kan hem ook in de clip krijgen. Echter stuurt die niets uit. Ik kan me herinneren dat ie de vorige keer het af en toe wel en af en toe niet deed..??
Dus open maken en alles nalopen de beste keuze ?
Wil wel dat het weer betrouwbaar werkt.
Dank voor deze tip

Stijn.
Topic: versterker stuk (15-3-2011 22:31:00)
Afgelopen vrijdag een feestje gehad, dit keer met sub top combinatie,
Heb zelf een versterkerrack met 2 dynacords een paa 560 en een p 1050, nooit problemen mee gehad en altijd betrouwbaar geweest tot afgelopen vrijdag.
de paa 560 is al wat ouder en intensiever gebruikt geweest als de p1050 die ik overigens van de zomer gekocht heb.
Ik heb dit setje z'n half jaar niet meer gebruikt en toen uit de opslag gereden en er mee gewerkt. alles werkte prima alleen het linker kanaal van de paa 560 deed vrijwel nix, er kwam geen geluid uit, terwijl er signaal binnen kwam en er geen protect ledje o.i.d branden. de andere kant deed het prima dus heb ik even het andere topje doorgelust dus opzich prima kunnen draaien en geen last van gehad...?
Weet iemand waar dit probleem aan zou kunnen liggen en hoe ik dit zou kunnen verhelpen?

Stijn
Topic: Post hier je logo! (14-3-2011 16:02:00)
Het hoeft toch niet perse iets met licht en geluid te maken hebben..?
Ken zat bedrijven..

Stijn