Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van John_voof

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 198 bijdrage(n) van John_voof (Pagina: 6 van 20)

Topic: Zelfbouw project 1 (8-6-2005 16:18:00)

michelvanopstal schreef:

ik heb ze er met een sony huis, tuin en keuken versterkertje opgeblazen die max 75 watt kan leveren aan 8 ohm angry
Waarschijnlijk clipte je versterker, en met een clippende versterker kun je behoorlijk zwaardere speakers opblazen!
Topic: Omnitronic speakertje 500RMS? (2-6-2005 16:42:00)

Viero schreef:

doorgeblazen met 100W versterkertje!!
Die waarschijnlijk vol in de clip stond te draaien... Tja, als de versterker maar lekker goed clipt kunnen we bijna elke speaker wel naar z'n grootje helpen... Zegt dus niks. Als je een goede versterker erachter zet met een vermogen van ongeveer 2 maal de belastbaarheid van de speaker, dan is het al beter wink ;) .
Topic: Beatmixen (1-6-2005 14:56:00)
Die dreun heb je liever niet, als je dat hebt, heb je er teveel bass in zitten; dus van de nieuwe plaat doe je eerst ff de bass wat dicht en na een tijdje doe je die open en de bass van de oude plaat wat dicht. Maar geen twee bassen door elkaar dus.

En dat met dat tellen. Sommige mensen tellen ook niet bewust, maar als je op het goede moment een plaat erin gooit, dan is er niks mis. Als je de plaat er gewoon willekeurig ingooit, dan loopt het niet mooi met andere geluiden en soms hoor je dat ook gewoon. Beste is dus gewoon zorgen dat de 'blokken' in princiepe gelijk lopen.
Topic: Posters plakken (1-6-2005 14:30:00)
Tja, Schijndel he... wink ;)
Topic: Posters plakken (31-5-2005 20:32:00)
[offtopic]

Heej bigf00t, 2 juni draaien in de Lascar? Ik denk dat ik daar ook eens naar toe ga wink ;) (woon in dat dorp). Lascar staat bekend als de 'boem boem' place van Schijndel, en die naam gaan ze met die avond denk ik wel bevestigen razz :p . Ik zie je wel 2 juni achter de draaitafels! Later

[/offtopic]
Topic: KRK RP5 monitors aansluiten op DJM600 (29-5-2005 12:54:00)
Hoort ook zo te werken, door de master out komt het hele geluidssignaal.
Topic: gezocht. aktieve geluidsset tussen de 2 a 4 duizend euro! (26-5-2005 16:24:00)
Volgens mij is het rode ledje ook de power led, en het oranje ledje de clip.
Topic: Beatmixen (19-5-2005 22:33:00)
Is ook een ander topic over, wanneer je je nieuwe plaat in moet mixen wink ;) . En misschien moet je eens een setje luisteren van een goede DJ, en erop letten wanneer je hoort dat de nieuwe plaat erin komt.
Topic: fuif voor 500 Personen (17-5-2005 19:56:00)

Krizio schreef:

Ik snap ff niet wat je bedoelt sorry
Dat je, als je je email in je post zet, hij kan worden opgepikt door spambots, met als gevolg dat je tijden lang bakken met mails krijgt wink ;) . FF je post editen en je mail eruit halen (is overigens in je profiel in te vullen (profiel kan alleen door andere leden bekeken worden)).
Topic: fuif voor 500 Personen (17-5-2005 15:19:00)
Krizio, als ik spambots zeg, haal jij dan je mail uit je post? wink ;)