Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Rdreiers
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Rdreiers (Pagina: 6 van 20)
Topic: Stereo 3-weg limiter/crossover MET aparte sub-uitgang (31-1-2018 08:57:00)Hmm Ik gebruik voor zang (klassiek opera) net een dfine66 omni ivm klank.
Nadeel van nier is dat deze vaak in het laag te kort schieten, voor spraak prima maar zang erg dun.
Gebruik eigenlijk altijd wel omni, beetje eq doet wonderen en als het echt niet anders gaat een hsp4 (nier) van sennheiser.Topic: DBX Driverack PA2 (14-1-2018 22:50:00)
Zijn helaas maar weinig processoren met 2 in 8 uit.
Je komt vrijwel altijd uit op 4 in 8 uit.
Je zou kunnen kijken voor een bss fds-388, die kom je nog wel voor net geld tegen.
Een 400-500 euro moet je toch echt wel aan denken.
Topic: Stereo 3-weg limiter/crossover MET aparte sub-uitgang (30-1-2018 22:55:00)Je komt vrijwel altijd uit op 4 in 8 uit.
Je zou kunnen kijken voor een bss fds-388, die kom je nog wel voor net geld tegen.
Een 400-500 euro moet je toch echt wel aan denken.
Begrijp ik het goed dat het drie weg + sub is. Je hebt dus eigenlijk 7 uitgangen nodig.
Kijk eens voor een 4 in 8 uit processor. Heb je alles in 1
Richard
Topic: Bose 802 E Controller (24-1-2018 14:03:00)Kijk eens voor een 4 in 8 uit processor. Heb je alles in 1
Richard
Ja dat kan. Houd rekening ermee dat de xlr's unbalanced zijn.
Richard
Topic: Goede middenklasse headset (22-1-2018 09:00:00)Richard
Tom schreef:
Waar je in het algemeen even op moet letten bij een headset dat als het voor een spreker is dat je een omni gevoelige neemt, en als het voor een zanger is een richtings gevoelige. Dit in verband met de feedback.Nadeel van nier is dat deze vaak in het laag te kort schieten, voor spraak prima maar zang erg dun.
Gebruik eigenlijk altijd wel omni, beetje eq doet wonderen en als het echt niet anders gaat een hsp4 (nier) van sennheiser.
Een ander optie, kijken voor de powersoft gebrukt? Dacht dat ze bij Peter van Euro pa in belgie eruit gaan.
Ze zijn ook bezig met ipd preset's deze ampen zijn net was prijsvriendelijker.
En inderdaad, de huidige serie dbx, heb het idee dat het er niet beter op wordt.
Topic: shure L11 bodypack (22-11-2017 12:29:00)Ze zijn ook bezig met ipd preset's deze ampen zijn net was prijsvriendelijker.
En inderdaad, de huidige serie dbx, heb het idee dat het er niet beter op wordt.
Service manual op www gevonden.
Helaas stel je met de weerstanden alleen een bereik in.
Daarna moet de ontvangen worden afgeregeld op de juiste band.
Tenzij je een goede relatie hebt die dit kan en wil doen is uitbesteden niet lonend.
Richard
Topic: Dap X-700 missende remote print (PS/2-Dsub25) (15-11-2017 16:10:00)Helaas stel je met de weerstanden alleen een bereik in.
Daarna moet de ontvangen worden afgeregeld op de juiste band.
Tenzij je een goede relatie hebt die dit kan en wil doen is uitbesteden niet lonend.
Richard
Nu je de software hebt.
Kun je zien hoeveel pinnen van de mini din in gebruikt zijn?
Als ik nl naar de c-mark amp ga zoeken dan lees ik ergens rs485.
Als dit ook zo is dan zou een alternatief interface wel mogelijk zijn.
Dan zou je zelfs de dbx niet nodig hebben.
Richard
Topic: Movinghead onderdeel (24-10-2017 11:08:00)Kun je zien hoeveel pinnen van de mini din in gebruikt zijn?
Als ik nl naar de c-mark amp ga zoeken dan lees ik ergens rs485.
Als dit ook zo is dan zou een alternatief interface wel mogelijk zijn.
Dan zou je zelfs de dbx niet nodig hebben.
Richard
Je zou kunnen kijken welke lampenboer in china dit ook heeft en of deze je een bordje voor een iets vriendelijkere prijs wilt opsturen.
Gaat de printerkant op, compleet armatuur is steeds goedkoper de parts worden steeds duurder.
Andere optie is overleggen met de leverancier die ook het geld aan jouw verdiend heeft wat deze voor je wilt doen.
Richard
Topic: Ervaring Synq digit 2K2 en 3K6 versterkers (23-10-2017 13:57:00)Gaat de printerkant op, compleet armatuur is steeds goedkoper de parts worden steeds duurder.
Andere optie is overleggen met de leverancier die ook het geld aan jouw verdiend heeft wat deze voor je wilt doen.
Richard
Ben bang dat alleen de kliko er blij van wordt.
Richard
Topic: Problemen Cortex HDC-3000 (9-10-2017 09:09:00)Richard
Heb ook zo'n ding gehad. Begon wat lastig te doen, voor de aardigheid eens open gemaakt om te kijken of ik hem zelf kon fixen, was zo'n droefenis van binnen dat ik hem snel in de ronde archiefkast heb opgeborgen. De service zit bij gimini, maar of er nog service/ spares zijn na zo'n lange tijd ben ik bang voor. Beste optie is om te kijken een fatsoenlijk werkende 2e hands.
Beestje is pas 10 jaar oud of zo, houd hier wel ook rekening mee.
Beestje is pas 10 jaar oud of zo, houd hier wel ook rekening mee.