Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Ozzy
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 93 bijdrage(n) van Ozzy (Pagina: 6 van 10)
Topic: Verschil tussen DMX kabels en XLR kabels (1-1-2009 20:36:00)
"LED-Par 64 RGB"
"LED T-36"
zijn 5 kanaals rgb fixtures
wat is de kanaalindeling? r,g,b,dimmer,strobe oid
dan zou "LED-Par 64 RGB" moeten werken.bij showtec staan er inmiddels ook meerdere..zowel 5 als 6 kanaals....lijkt me iid op oude versie visual!Topic: Led parren aansturen met Visual DMX (29-5-2008 20:31:00)heb geen ervaring met deze, maar aangezien hij maar 512 kanalen uit kan sturen, zal ik niet zo snel voor deze tafel gaan!512 DMX chn. zijn meer dan genoeg voor de OP.
Pas wanneer je met meer dan 25 fixtures (niet conv.) gaat werken moet je na gaan denken over verschillende
dmx lijnen. Maar dan zijn we wel in een iets hoger budget aan het denken.
Dan weet je al dat je HOG/MA/V*L/AVO oid nodig hebt.Doelde ik iid een beetje op
maar voor het gestelde in dit topic zal deze tafel (zoals eerder gezegd) voldoen.
Wat ik me afvraag, hoe zit het met de schommeling van dmx-waardes van deze tafel?
Ik weet dat goedkopere, en simpelere tafeltjes van showtec niet altijd 0 uitsturen wanneer de fader omlaag staat. Dit kan soms wel eens oplopen tot 20á'30.
Iemand enig idee hoe dat met deze tafel zit?
Grtz
PS sorry marTin
Topic: Lichtafel voor drive-in, theater etc. (10-3-2008 21:48:00)
- 2 strobo's 2X 4 kanalen= 8knl
- 4 Scans/colochangers 4X 12 kanalen= 48knl
- 4 ledparren 4X 4 kanalen= 16knl
- 6 Pc spots 4X 1 kanaal = 4knl
- 1 rookmachine 1X 4 kanalen= 4knl
- Minimaal 16 Parren. 16X 1 kanaal= 16knl
Totaal 150knl
512-150= 362 kanalen over
zo niet weten waarom je gene 512 kanaals besturing zou nemen, als dat te weinig is.. je hebt nog genoeg over voor uitbreiding. en heb alles wel veel kanalen geven.
ik denk dat je dus genoeg hebt. Uiteraard zelf weten.
met vr groet martin (ik hoop dat mijn rekenwerk klopt, had geen rekenmachine bij de hand)Voor deze set prima idd, maar bij zo'n grote tafel mag je op zn minst wel wat meer verwachten. Daarnaast heb ik nogal vaak wat led gedoe ertussen zitten, wat kanalen 'vreet'.
Dus zolang je niet echt uit wil breiden zal deze tafel (zoals marin al zei) voldoen ja!
grtzTopic: Lichtafel voor drive-in, theater etc. (10-3-2008 18:09:00)heb geen ervaring met deze, maar aangezien hij maar 512 kanalen uit kan sturen, zal ik niet zo snel voor deze tafel gaan!Topic: Trusshaken op DMX-bar monteren (18-2-2008 11:32:00)
Om toch maar in dit topic heel even door te gaan, gebruiken jullie appart dmx & microfoon kabel?
of gebruiken jullie voor beide tasker c-801?
En ik heb hier nog ergens een kabel liggen die iets stugger is. Vind ik persoonlijk errug fijn! weten jullie welke dat eventueel zou kunnen zijn?
thnx, ozzy
Topic: Website Hosting+domeinnaam (14-11-2008 17:16:00)of gebruiken jullie voor beide tasker c-801?
En ik heb hier nog ergens een kabel liggen die iets stugger is. Vind ik persoonlijk errug fijn! weten jullie welke dat eventueel zou kunnen zijn?
thnx, ozzy
Iemand anders nog 'ervaring' met itshosted.nl?
Ik heb er 2 sites draaien, alleen krijg geen contact meer emt ze.
Heel appart.
Topic: Led parren aansturen met Visual DMX (29-5-2008 23:10:00)Ik heb er 2 sites draaien, alleen krijg geen contact meer emt ze.
Heel appart.
ik plaats mn ledparren eigenlijk altijd in matrix mania.
Allemaal eigen adres...en je hebt een heel mooi effect
groetjes
Topic: Led parren aansturen met Visual DMX (29-5-2008 21:59:00)Allemaal eigen adres...en je hebt een heel mooi effect
groetjes
-bart- schreef:
Zou je niet eens upgraden? want ik zie meerdere eurolite led parren"LED-Par 64 RGB"
"LED T-36"
zijn 5 kanaals rgb fixtures
wat is de kanaalindeling? r,g,b,dimmer,strobe oid
dan zou "LED-Par 64 RGB" moeten werken.
Visual dmx heeft zeker te weten de personality van de eurolite er in staan. Ik gebruikte eerst deze ook voor de showtec led parren, aangezien de personality daarvan niet klopte!
Is je visual box wel goed aangesloten? of tewel, is hij wel goed toegewezen?
grtz
ps jeroen werkt/programeerd voor visual! vandaar..
of bel hem gewoon als je iets niet weet (en je staat op een klus
)he jeroen
(jammer, maar ik had het al opgelost
(back on topic)))
Topic: Bescherming versterkers/speakers (19-3-2008 12:12:00)Is je visual box wel goed aangesloten? of tewel, is hij wel goed toegewezen?
grtz
ps jeroen werkt/programeerd voor visual! vandaar..
of bel hem gewoon als je iets niet weet (en je staat op een klus
)he jeroen
(jammer, maar ik had het al opgelost
(back on topic)))Wanneer iemand die ik niet vertrouw een versterkerrack huurt, (klinkt stom jah, iemand die ik neit vertrouw iets verhuren, maar jullie bergijpen hopelijk wat ik bedoel....) doe ik een beetje gekleurde nagellak als zegeling op de schroefjes, en vertel de huurder dat wanneer de zegeling is verbroken de borg neit wordt teruggegeven. Werkt echt prima!! En je ziet echt wel wanneer de klant er aan heeft zitten prutsen!
Die roosters werken ook neit altijd. Ik draai soms ergens met een vaste installatie waar we ook een limmiter (geen digitale met w8woord ofzo) in hebben zitten, maar met een sateprikker kan je door eht rooster net de limitier uitzetten
En kan je vervolgens dus ook eea vernaggelen!
Grtz..Frits
Topic: Lichtafel voor drive-in, theater etc. (11-3-2008 13:50:00)Die roosters werken ook neit altijd. Ik draai soms ergens met een vaste installatie waar we ook een limmiter (geen digitale met w8woord ofzo) in hebben zitten, maar met een sateprikker kan je door eht rooster net de limitier uitzetten
En kan je vervolgens dus ook eea vernaggelen!Grtz..Frits
Douwe schreef:
ozzy schreef:
jordydonze schreef:
dit is misschien iets: lichttafel Heeft namelijk een apart deel voor conventioneel, intiligent en een venstertje voor de strobes. kost wat, dat wel.Pas wanneer je met meer dan 25 fixtures (niet conv.) gaat werken moet je na gaan denken over verschillende
dmx lijnen. Maar dan zijn we wel in een iets hoger budget aan het denken.
Dan weet je al dat je HOG/MA/V*L/AVO oid nodig hebt.
maar voor het gestelde in dit topic zal deze tafel (zoals eerder gezegd) voldoen.
Wat ik me afvraag, hoe zit het met de schommeling van dmx-waardes van deze tafel?
Ik weet dat goedkopere, en simpelere tafeltjes van showtec niet altijd 0 uitsturen wanneer de fader omlaag staat. Dit kan soms wel eens oplopen tot 20á'30.
Iemand enig idee hoe dat met deze tafel zit?
Grtz
PS sorry marTin
watje schreef:
4 movingheads 4X 16 kanalen= 64knl- 2 strobo's 2X 4 kanalen= 8knl
- 4 Scans/colochangers 4X 12 kanalen= 48knl
- 4 ledparren 4X 4 kanalen= 16knl
- 6 Pc spots 4X 1 kanaal = 4knl
- 1 rookmachine 1X 4 kanalen= 4knl
- Minimaal 16 Parren. 16X 1 kanaal= 16knl
Totaal 150knl
512-150= 362 kanalen over
zo niet weten waarom je gene 512 kanaals besturing zou nemen, als dat te weinig is.. je hebt nog genoeg over voor uitbreiding. en heb alles wel veel kanalen geven.
ik denk dat je dus genoeg hebt. Uiteraard zelf weten.
met vr groet martin (ik hoop dat mijn rekenwerk klopt, had geen rekenmachine bij de hand)
Dus zolang je niet echt uit wil breiden zal deze tafel (zoals marin al zei) voldoen ja!
grtz
jordydonze schreef:
dit is misschien iets: lichttafel Heeft namelijk een apart deel voor conventioneel, intiligent en een venstertje voor de strobes. kost wat, dat wel.Vooral de veerringen zijn idd belangrijk. Ik heb er zelf plastic ringen tussen zitten, en dat werkt ook prima!