Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj-stinos

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 57 bijdrage(n) van Dj-stinos (Pagina: 6 van 6)

Topic: skytec subs met k112 (15-3-2009 17:39:00)
ik heb de k112 beluisterd.
prima geluid.
maar niet perfect.
hij mist heel wat bas (zelf de k115 mist bas)maar dat maakt bij jouw niet zo veel uit. happy :)
hoog is ook niet super helder.
ik heb ook de soundmate 1 mkII beluist, die heeft echt SUPEEEERRR geluid.
dus dap is ook niet slecht.
en ik denk dat ze ook niet gaan zeuren bij feesjes dat het niet zo goed geluid is.
als ik van die subjes had dan kan de k112 er prima bij.
ik denk dat het prima geluid is.
oja
en ik heb gelezen dat iemand skytecs had en helemaal niet zo slecht geluid heeft.
jb systems heeft ook de tsx serie met een piezo (die klinkt wel slecht) maar de rest van jb is wel goed happy :) (dacht ik)
zo zie je dat elk merk wel iets goeds heeft.
Topic: welke controller? (15-3-2009 07:56:00)
nou ze hebben allebij ongeveer de zelfde knoppen enzo
de hercules is groter maar niet van een bekent dj merk.
dat is numark wel. dus daarom kan ik niet kiezen.
en ik had ook wat gelezen dat de muziek ging stotteren bij de hercules rmx.
en de hercules werkt samen met virtual dj en aan dat progamma ben ik gewend
welke zouden jullie nemen als jullie live moeten draaien?(klein feesje)

Weer alvast bedankt happy :)
Topic: welke controller? (14-3-2009 21:05:00)

jelmer schreef:

En soms vinden mensen je een drammer en besluiten ze helemaal geen tijd en energie in je vraag te steken..

Maar goed, had je deze reviews al gelezen?

numark omni controll

hercules
jep
allebij al
toch bedankt
ik kan nog steeds niet kiezen.
en ik ga niet meer zeuren laugh :D
iemand nog een tip of zoiets?

alvast bedankt
Topic: welke controller? (14-3-2009 16:34:00)

jelmer schreef:

Geduld is een schone zaak.....
sorry
soms help het wink ;)
Topic: backdrop (14-3-2009 09:28:00)
kun je niet gewoon een doek kopen van de markt en hem inspuiten met van dat antibrand spul?

Alvast bedankt

Stijn
Topic: welke controller? (14-3-2009 08:30:00)
?????
Topic: welke controller? (13-3-2009 15:37:00)
ik zoek een computer controller om een beetje mee te gaan mixen.
en soms om mee op een feesje te gaan draaien.

ik ben aan het twijfelen tussen twee controllers:

numark omni control (het betere broertje van de total control)

en de

hercules dj control rmx

ik wil er een met een geluids kaart.
maar ik kan niet kiezen.
ze zijn allebij zo mooi razz :p
ze hebben allebij een geluidskaart erin.
willen jullie me helpen?

alvast bedankt happy :)

Stijn