Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj_mvandis

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Dj_mvandis (Pagina: 6 van 20)

Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (23-5-2011 10:34:00)

Tom schreef:

ik heb al jaren een blocnote bij me.
En dan weet je ook zeker dat je iemand niet verkeerd verstaat! laugh :D

Edit: Oeps, stond 'ie' i.p.v. 'je'
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (22-5-2011 10:40:00)
Vrijdag een creatieve oplossing gezien, een paar melkwitte perspex (plexiglas) plaatjes met een whiteboard marker er aan vast.. ..mensen schreven wat op, en daarna pakte je hem weg, en legde je hem leeg terug ;-)

Behalve de paar mensen die elke 10 minuten HARDCORREEE riepen viel het aantal vervelende verzoekjes best mee sneaky :V
Topic: De beste blacklight, waarom? (21-5-2011 19:51:00)
Ik vind ze een leuk effect geven, zijn wel ietwat lomp inderdaad. Vind wel dat voor het echte effect (dus niet een beetje blauwig oplichten), het wel goed donker moet zijn!
Stieno op 't forum (Gilze, bijna naast de deur wink ;) ) heeft er 2, misschien kan die je nog wat ervaringen delen!
Topic: Verse newb (9-5-2011 21:59:00)

pimmo schreef:

Ja en als je niet oppast geven ze je een of ander cheapy cheapy na-maak neutrik spul mee!
Voor de prijs van Neutrik zeker laugh :D
Stelletje prutsers daar....
Topic: Verse newb (9-5-2011 19:57:00)

Dré schreef:

Tja... Dat is een vorm van belastingontduiking. Als je je aan de regels houdt dan wordt de rekensom anders (zoals Soundsmurf ook al opperde)...
Nee heb je gelijk mee, ook al is het in de meeste gevallen nog steeds niet duur.

Uiteraard maak je het de onderdeeltjesspecialist die altijd goedemorgen zegt, je wilt helpen als je binnen komt lopen, en niet moeilijk doet over ruilen wel een stuk lastiger dan voorheen... (...ook al kan de onderdelenboer hier in Amersfoort er nog wel wat van leren.. ..verkoopprijs hier (/Duitse gebroeders / andere webshops) van o.a. Neutrik chassisdeeltjes zit lager dan hun inkoop....)
Topic: Verse newb (9-5-2011 19:39:00)
Dank u Dré!
Ik zat met 28E in mijn hoofd, maar was dus 22E. Meeste pakketjes uit het buitenland overschrijden het hier niet (verloopjes, stekkertjes, hoesjes, etcetera), maar van de pakketjes die het wel overschrijden staat er een vinkje 'gift' vaak aangevinkt, en een 'bedrag' dat altijd onder die magische 22E zit ;-)

Controle is inderdaad niet zo heftig, ook al weet ik van iemand die CDJ's liet overkomen, dat hij alsnog mocht betalen (maar met de absurd lage dollarkoers van toen scheelde het nog steeds heel veel....)
Topic: Verse newb (9-5-2011 18:56:00)
Importeren is tot een bepaalde grens geen enkel probleem, lag vroeger rondom de 28E, maar is recentelijk verhoogd.
Tot nog toe alles ongeveer uit China gehaald (zeg >500E, pakketje dat nooit meer dan 50E-75E is ongeveer), nog nóóit iets dat achtergehouden is bij Douane of extra invoerkosten bij kwamen.

Roep je dit ook tegen mensen die bijvoorbeeld een T-shirt (zeg met zo'n eq er op) laten overvliegen, of hoesjes met een heus 'echt' applelogo er op?
Als ik het zo lees gaat het niet om een project van 100 strips hoor, maar dat kan aan mijn leeskunsten liggen....
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (8-5-2011 23:34:00)

StijnS schreef:

"Want de grote boze geluidstechnieker moest ons maar eens kunnen afluisteren als we backstage zitten..."
Hahaha, pas musical waar ze niet uit stonden, en dan kan je je af en toe bescheuren van het lachen.... laugh :D
Topic: Verse newb (8-5-2011 14:28:00)
Led strips moet je gewoon zelf uit China halen, kleine 30E voor 5 meter (incl controller, maar die gebruik je dan niet).
Ook heb je al een DMX -> RGB led converter voor 30E ongeveer. 12V voeding erbij, en zit je zonder de DMX-> USB controller op zo'n 75E wink ;)
Topic: hobbybob controllers < € 50 (1-5-2011 17:25:00)

dj t² schreef:

Wat ook écht ideaal is met VDJ (vooral de nieuwere met meerdere geluidskaarten), is de Jabra BT3030 (of de identieke, zonder egoistisch merk).
Dit ziet je computer als aparte geluidskaart, en is dus erg flexibel te gebruiken. Daarnaast is hij draadloos, wat handig is voor je koptelefoon. Ook vallen de knopjes die er op zitten in te stellen bij de mappers, dus als controller.

Veel plezier!
Neem je niet steeds je laptop een paar meter mee als je wegloopt en je headphone vergeet! laugh :D