Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Davasch

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 101 bijdrage(n) van Davasch (Pagina: 6 van 11)

Topic: Synq versterker stuk (20-6-2011 19:52:00)
Dat snap ik, daarom schakel ik ook maar een versterker tegelijk in.
Het gebeurt echter alleen met onderste versterker, en dan ook maar op sommige locaties, zowel geaard als ongeaard.

Ik krijg het thuis niet gereproduceerd, op verschillende groepen (belast/onbelast, geaard/ongeaard) geprobeerd...
Topic: Synq versterker stuk (20-6-2011 19:43:00)
Zit zelf ook met een probleempje met een Synq (3k6).

Ik heb een rackje waar twee stuks 3k6'en in zitten. Vaak werkt alles naar behoren, op sommige locaties vliegt de zekering (zekering, geen aardlek) er echter uit zodra de onderste versterker ingeschakeld wordt. Als ik ipv de onderste versterker de bovenste inschakel gaat dit wel goed.

Als ik het rackje dan van het net koppel, de ondersterste versterker inschakel en de bovenste versterker uitschakel en vervolgens de stekker in het stopcontact steek gaat de onderste versterker vaak wel gewoon aan.

Kan het zijn dat er iets met de schakelaar mis is (een soort denderen oid), iemand al zoiets gezien bij de Synq' s?
Topic: Showtec Atmos serie (20-6-2011 18:05:00)
Was ik eigenlijk ook benieuwd naar, en dan vooral de fazer.

Ziet er (op papier) namelijk wel ok uit, zeker door de ingebouwde dmx mogelijkheid.
Topic: Carnaval (apres ski variant) 2011 (14-2-2011 20:10:00)
Kwam deze ook net tegen op youtube:

Jan & Alleman - Steek je biertje in de lucht
Topic: Carnaval (apres ski variant) 2011 (9-2-2011 23:21:00)

jwiellersen schreef:

Dit gaat 'm worden.... Cor Gonzola - Prins Carnaval
www.youtube.com/watch?v=zwsF_bIl14o
Haha, supervet happy :)
Topic: Vraagje mbt importeren cd's Itunes (21-1-2010 22:41:00)
Van het AAC/MP4 formaat heb ik geen kaas gegeten, wat ik wél weet is dat sommige software en ook hardware niet goed met tracks in VBR omgaat.
Als je voor lossy gaat zou ik sowieso voor de hoogst mogelijke kwaliteit gaan, opslagruimte is tegenwoordig niet meer zo'n punt.
Topic: Gizmolabs RPM (voorheen PCDJ Reflex) (21-1-2010 22:19:00)
Wellicht interessant voor gebruikers van PCDJ Reflex (als die er nog zijn wink ;)) of mensen met Denon producten.

De ontwikkelaar achter PCDJ Reflex (en ook de PCDJ Sl1200 en Red 5.2 software) is een tijd geleden weggegaan bij PCDJ, de redenen daarvoor zijn onduidelijk maar ok.
Iedereen die Reflex netjes gekocht heeft kreeg van PCDJ een gratis licentie voor Dex. Leuk natuurlijk en een mooi gebaar, maar niet waar we voor gekozen hebben. Ik vond zelf Reflex namelijk fantastisch werken, op een paar punten na (vooral het beheer van de muziek kon beter wat mij betreft).

Nu kwam ik toevallig (via het forum van pcdj denk ik) op de site van Gizmolabs, en binnenkort brengen zij de opvolger van Reflex uit, genaamd RPM. Er is dus weer hoop voor liefhebbers van deze software happy :)

Dit is hun website.
Topic: Led verlichting voor meubel (20-7-2009 23:32:00)
Ik ben bezig om een setje van DMX4ALL in te bouwen in mijn meubel. Hiervoor gebruik ik deze ledstrips die ik aan de boven- en onderkant van mijn meubel ga bevestigen (in een soort U-profiel).

De aansturing van deze strips gaat gebeuren dmv de controller die ze ook leveren, de DMX-LED-Dimmer 16xRGB. Deze heeft 48 kanalen, genoeg voor 16 verschillende RGB sturingen. Een strip kan je ook eenvoudig door midden (uit m'n hoofd max. 3 of 4 stukken) zagen zodat ze apart aan te sturen zijn.

Er komen natuurlijk nog wel een aantal zaken bij (bekabeling, voeding, behuizing en ik vergeet vast nog wel wat) maar op deze manier blijft het allemaal vrij betaalbaar (12 strips en een controller zit rond de 300,-).

Zodra ik wat in elkaar gezet heb zal ik eens wat foto's en/of filmpjes posten.

Hopelijk heeft iemand er wat aan laugh :D
Topic: Carnaval 2009 (20-2-2009 07:25:00)
Nou... daar gaan we dan, veel succes allemaal laugh :D
Topic: Boekhouding van je Drive in (3-2-2009 23:26:00)
Uiteraard snap ik dat ik met deze factuur geen btw kan terugvragen, maar wist niet hoe dit wel mogelijk was. Ik zal eens bij Apple informeren of ze me btw-facturen kunnen verstrekken.

Bedankt voor het meedenken wink ;)