Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Brokencore

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 165 bijdrage(n) van Brokencore (Pagina: 6 van 17)

Topic: Digimixer: Behringer X32 (6-12-2012 16:20:00)
De gehele reeks is aardig in prijs verhoogd na de uitlevering van de eerste producten.
P16-M van 155 > 220
P16-D van 130 > 179
P16-I van 195 > 298

Viel aardig tegen toen ik wat spare spul wou inkopen ;-)
Topic: Digimixer: Behringer X32 (6-12-2012 14:01:00)
Hoe zit het met de prijs voor de Powerplay's? Kort na de introductie heb ik de interface kunnen kunnen kopen voor een kleine 200 euro, inmiddels zit deze tegen de 300 euro. Heeft Behringer de prijs verhoogd, of de (web)winkels hem onder de prijs (of zelfs met verlies?!) verkocht?
Topic: Martin Magnum 1000 (20-10-2012 17:32:00)
Gebruik wel gedemineraliseerd water (eventueel met schoonmaak azijn). Kraanwater is niet gezond voor een rookmachine.
Topic: Eurolite Kls Serie (25-5-2012 22:06:00)
Ik heb ervaren dat het aansluiten op dezelfde groep als de backline ook problemen (storing / ruis) oplevert. Toen andere groep gepakt, en verder nog niet in verdiept. Betrof KLS-1001
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (14-5-2012 17:14:00)
Veel luidspreker processors hebben 3 ingangen, stereo paartje voor de hoofdact (DJ). De band kan dan prima mono draaien op de 3e ingang.
Topic: welke toppen? (1-5-2012 21:00:00)

ChickenLittle schreef:

Dan denk ik dat jij niet het hele topic hebt gelezen, want dat is mijn naam niet!
Je hebt een PM betreffende jou anonimiteit.

@ChickenLittle: In je mailbox
Topic: PA markt 2012 (18-3-2012 15:26:00)
Ik vond de vraagprijzen over het algemeen netjes, vooral flightcases gingen voor 1/3 van de 2e hands Marktplaats.nl waarde weg. En dan had je een prima kist ipv een DAP fabriekskistje.
Topic: Fingers bij LightJockey (14-2-2012 22:20:00)
120V klopt wel als je het vermogen bij 85mA uitrekent...
Topic: Hoezen voor DAP X-serie (30-1-2012 15:29:00)
Als je ze gebruikt (dus met de voorkant open) zie je het logo toch niet?
Topic: Router inbouwen in 19" (28-1-2012 11:47:00)
@djgys: Had jij het nog kunnen testen?