Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dirkg
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 55 bijdrage(n) van Dirkg (Pagina: 6 van 6)
Topic: Post hier je logo! (27-3-2008 15:52:00)Nu als het goed is wel
Topic: Post hier je logo! (27-3-2008 15:46:00)Bedankt voor de tips...
ik ga er morgen aan werken (nu niet zoveel zin in op dit tijdstip) en dan post ik hem wel,Topic: Post hier je logo! (26-3-2008 22:59:00)
djbirdie schreef:
hij werkt niet (hotlink not allowed)...
Hallo,
Ik heb nu vandaag weer een beetje zitten expirimenteren met effecten voor mijn logo en heb geprobeert om een duidelijk en overzichtelijk logo te krijgen.
Dit is hem dan geworden
Topic: Post hier je logo! (26-3-2008 23:36:00)Ik heb nu vandaag weer een beetje zitten expirimenteren met effecten voor mijn logo en heb geprobeert om een duidelijk en overzichtelijk logo te krijgen.
Dit is hem dan geworden
René Eppink schreef:
Gobo-achtige dingetje als puntje op de i (zowel letterlijk als figuurlijk) gaat de goede kant uit. Ik zou het geheel nog verfijnen. Ik ben groot voorstander van logo's bestaande uit strakke vormen. Dat betekent dus achtergrondje wegmikken, dan hou je letters en 't gobo-dingetje over. Vergroot die gobo uit (en zorg evt. dat ie strakke randen krijgt), laat 'm meer in het oog springen en maak een mooie compositie samen met de tekst erbij en dan zou 't een aardig logotje moeten kunnen worden.ik ga er morgen aan werken (nu niet zoveel zin in op dit tijdstip) en dan post ik hem wel,
Ik heb ff mijn logo zitten veranderd en er een totaal ander logo van gemaakt
Als eindresultaat:
Klikkerdeklik
Topic: Post hier je logo! (24-3-2008 20:55:00)Als eindresultaat:
Klikkerdeklik
dit is dan mijn logo
logo
Zeg maar hoe je het vind, er moet nog een domein worden gemaakt en dan word het logo ook aangepast.
Maar tot zovere
EDIT// ff link bijgewerkt en tekst
logo
Zeg maar hoe je het vind, er moet nog een domein worden gemaakt en dan word het logo ook aangepast.
Maar tot zovere
EDIT// ff link bijgewerkt en tekst