Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sjoerdiej
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 176 bijdrage(n) van Sjoerdiej (Pagina: 6 van 18)
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (25-12-2010 09:01:00)
Doe me even een mailtje als ik dat in moet scannen.Ook wel interesse
SjoerdTopic: zero88 fatfrog (31-10-2010 14:26:00)We hebben altijd een floppy er in zitten met die hele library van de zero88 site. En ik heb wel vaker met die movitecjes gewerkt alleen dan niet voor feestjes. Maar super, bedankt voor het advies, het zijn dus die palletes die je gebruikt daarvoor?
En ik zou dus ook chases kunnen maken met parren en onder submasters kunnen zetten zonder dat dit effect heeft op mn palletes?
Mvg,
ACJa je gebruikt daar idd je palletes voor. Ja de submasters staan los van de rest dus dat is geen probleem
Tijd dat ik maar weer eens een blik werp op die tafel
SjoerdTopic: zero88 fatfrog (29-10-2010 08:15:00)
1x luna 2000 l rookmachine voor 5 euro ( net getest en werkt
)
1x sneeuwmachine voor 5 euro maar pomp is stuk
8x triggerclamp van cls voor 2 euro ps
en dat was het wel
Die jongens wilde heel graag van die rookmachine af. Stond een stand naast hun.
Inderdaad geen PA-markt, toch was het wel een gezellig weekendje geweest. Met een hoop mensen gesproken en gelachen!
Ja 5 euro is echt een koopje, en doet het best aardig. Welk bedrijf was jij?
Sjoerd
[Edit: ik zie het al liquid x neem ik aan, volgens mij heb ik met jou nog even staan praten samen met alexander over verhuur bedrijven of was dat die andere collega van je? ]Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (24-10-2010 20:10:00)
Ook de persoon die er aan vastzat?
SjoerdTopic: pomp rookmachine stuk (24-10-2010 20:08:00)
Ben ook wel elke avond aan het zoeken naar ulka pompjes als ik hem zie zal ik het je laten weten en misschien kunnen we dan samen iets bestellen?
Gr StijnJa dat zou fijn zijn, als ik iets tegen komen laat ik het horen. Ik hoor wel als jij iets tegen komt
Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (24-10-2010 18:02:00)
Ook vanuit Noordwijk iedereen een prettige kerst en een mooi nieuwjaar
Topic: 4 of 6 sunstrips met showmaster 24 (28-11-2010 18:31:00)
roystraver schreef:
Ik heb de handleiding van een OEM variant (CKligting), waarin beschreven staat hoe je een 'linear effect'/'wave effect' kunt programmeren.Doe me even een mailtje als ik dat in moet scannen.
Sjoerd
AC schreef:
zijkstra schreef:
Je moet sowieso zorgen dat je de fixture's van je movitec's even van de zero 88 site haalt want die heb je namelijk nodig met het patchen. Je patcht deze dan als fixtures.En ik zou dus ook chases kunnen maken met parren en onder submasters kunnen zetten zonder dat dit effect heeft op mn palletes?
Mvg,
AC
Tijd dat ik maar weer eens een blik werp op die tafel
Sjoerd
Je moet sowieso zorgen dat je de fixture's van je movitec's even van de zero 88 site haalt want die heb je namelijk nodig met het patchen. Je patcht deze dan als fixtures. het programmeren zelf is eigenlijk een eitje voorbeeld voor de kleuren:
-Je selecteert je movingheads
-klik op colour en door middel van het draai wiel kies je de gewenste kleur
-hou nu colour ingedrukt en druk tegelijk om een flash button op de plek waar je hem wil hebben ( middelste rij faders ) als je dan live bezig bent klik je op colour en klik je op de flash button en dan heb je je kleur.
Zo gaat het voor alles, voor shapes , gobo's etc.
Ik hoop dat je nu een klein beetje een idee hebt, ik heb lang geleden met deze tafel dingen gedaan dus weet het niet helemaal zeker.
Sjoerd
Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (25-10-2010 11:05:00)-Je selecteert je movingheads
-klik op colour en door middel van het draai wiel kies je de gewenste kleur
-hou nu colour ingedrukt en druk tegelijk om een flash button op de plek waar je hem wil hebben ( middelste rij faders ) als je dan live bezig bent klik je op colour en klik je op de flash button en dan heb je je kleur.
Zo gaat het voor alles, voor shapes , gobo's etc.
Ik hoop dat je nu een klein beetje een idee hebt, ik heb lang geleden met deze tafel dingen gedaan dus weet het niet helemaal zeker.
Sjoerd
Ik vond het geluid echt veel ste hard bij die lasershow en klonk echt bagger
Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (24-10-2010 21:12:00)
dj krissie schreef:
zijkstra schreef:
2x prolyte x30d 1 m voor 55 euro ps1x luna 2000 l rookmachine voor 5 euro ( net getest en werkt
)1x sneeuwmachine voor 5 euro maar pomp is stuk
8x triggerclamp van cls voor 2 euro ps
en dat was het wel

Inderdaad geen PA-markt, toch was het wel een gezellig weekendje geweest. Met een hoop mensen gesproken en gelachen!

Sjoerd
[Edit: ik zie het al liquid x neem ik aan, volgens mij heb ik met jou nog even staan praten samen met alexander over verhuur bedrijven of was dat die andere collega van je? ]
Tom schreef:
ah, ik zag die rookdoos nog lopen
Sjoerd
DJ-Stijn schreef:
Hee Sjoerd.Ben ook wel elke avond aan het zoeken naar ulka pompjes als ik hem zie zal ik het je laten weten en misschien kunnen we dan samen iets bestellen?
Gr Stijn
Nou wij zijn terug, vond het toch wel erg tegen vallen in vergelijking met de pa-markt.
Vond het kwa hal veel beter ingericht maar er waren gewoon te weinig standjes
Wat heb ik weten te kopen :
2x prolyte x30d 1 m voor 55 euro ps
1x luna 2000 l rookmachine voor 5 euro ( net getest en werkt
)
1x sneeuwmachine voor 5 euro maar pomp is stuk
8x triggerclamp van cls voor 2 euro ps
en dat was het wel
Topic: pomp rookmachine stuk (24-10-2010 17:50:00)Vond het kwa hal veel beter ingericht maar er waren gewoon te weinig standjes
Wat heb ik weten te kopen :
2x prolyte x30d 1 m voor 55 euro ps
1x luna 2000 l rookmachine voor 5 euro ( net getest en werkt
)1x sneeuwmachine voor 5 euro maar pomp is stuk
8x triggerclamp van cls voor 2 euro ps
en dat was het wel
Ik heb hier nu een sneeuwmachine open liggen, waarvan ook het pompje defect is, heb al veel gegoogeld maar kan niet echt vinden wat een vervanger kan zijn, iemand hier een idee?
Merk: Ulka
type: nh25
Serie: 0995
Volt: 240
Sjoerd
Merk: Ulka
type: nh25
Serie: 0995
Volt: 240
Sjoerd