Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Daan

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 58 bijdrage(n) van Daan (Pagina: 6 van 6)

Topic: rookmachine ophangen (18-5-2003 21:51:00)
ik had een vraagje,

is het mogelijk om bijv. een rookmachine op de kop te hangen of naar beneden te richten als je hem bijv. aan een truss systeem hebt hangen??
Topic: Parren setje (18-5-2003 18:01:00)
wow razz :p shocked 8O 3antwoorden in 30 seconden laugh :D razz :p
Topic: Parren setje (18-5-2003 18:00:00)
wat HEB ik nodig zul je bedoelen, maar ik snap je vraag niet helemaal.

bedoel je als besturing??
Topic: Analoge lichtsturing (10-5-2003 19:57:00)
hoi,

de kabels die jij nodig hebt zijn mischien wel hier in de webshop verkrijgbaar maar dat weet ik niet zeker even zoekmachine gebruiken...

een goede analoge sturing voor parren is de showtec lite-4 power (dc-4p) heeft vele functies en is makkelijk te bedienen, tenzij je er maar weinig geld aa uit wil geven... maar ik zou gewoon voor deze gaan, heb je in de toekomst ook nog plezier van
Topic: DAP Palladium P-xxxx (4-5-2003 18:15:00)
reactie op dj-ipkess heb die quote nog niet helemaal goed onder controle razz :p

ja ik denk dat een mission 900 een goede keuze is, of je neemt er eentje uit de V serie van adj, daar zijn ook goede reacties op

of je kijkt voor een goede 2e handse

mvg
Topic: DAP Palladium P-xxxx (4-5-2003 09:55:00)
ja wat vinden jullie eigenlijk van de mc-215,
dat zou ik ook wel eens willen weten.
Topic: DAP Palladium P-xxxx (3-5-2003 21:38:00)
ahjah laugh :D

ik was je net ff voor razz :p wink ;)
maar als ik jou was zou ik gewoon voor 2 k-112 gaan met een mission 900 erop, heb die zelf ook met 2 mc 15 en doet het prima wink ;)
Topic: DAP Palladium P-xxxx (3-5-2003 17:55:00)
ls je toch goed geluid wil hebben die ong 200-350 watt levert kijk dan even naar de k-112 van dap, hij is dan met een 12' bassspekar maar kwalitatief ben je beter uit dan een pr-115 denk ik

een andere optie is 2 wharfedale evp-s15 die iets hoger is de prijsklasse liggen maar goed geluid geven

ik heb zelf 2 mc 15 en ik moet zeggen dat er geen slecht geluid uitkomt, maar het kan natuurlijk altijd iets beter wink ;)