Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Daan
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 58 bijdrage(n) van Daan (Pagina: 6 van 6)
Topic: rookmachine ophangen (18-5-2003 21:51:00)
ik had een vraagje,
is het mogelijk om bijv. een rookmachine op de kop te hangen of naar beneden te richten als je hem bijv. aan een truss systeem hebt hangen??
Topic: Parren setje (18-5-2003 18:01:00)is het mogelijk om bijv. een rookmachine op de kop te hangen of naar beneden te richten als je hem bijv. aan een truss systeem hebt hangen??
wow
3antwoorden in 30 seconden
Topic: Parren setje (18-5-2003 18:00:00)
3antwoorden in 30 seconden
wat HEB ik nodig zul je bedoelen, maar ik snap je vraag niet helemaal.
bedoel je als besturing??
Topic: Analoge lichtsturing (10-5-2003 19:57:00)bedoel je als besturing??
hoi,
de kabels die jij nodig hebt zijn mischien wel hier in de webshop verkrijgbaar maar dat weet ik niet zeker even zoekmachine gebruiken...
een goede analoge sturing voor parren is de showtec lite-4 power (dc-4p) heeft vele functies en is makkelijk te bedienen, tenzij je er maar weinig geld aa uit wil geven... maar ik zou gewoon voor deze gaan, heb je in de toekomst ook nog plezier van
Topic: DAP Palladium P-xxxx (4-5-2003 18:15:00)de kabels die jij nodig hebt zijn mischien wel hier in de webshop verkrijgbaar maar dat weet ik niet zeker even zoekmachine gebruiken...
een goede analoge sturing voor parren is de showtec lite-4 power (dc-4p) heeft vele functies en is makkelijk te bedienen, tenzij je er maar weinig geld aa uit wil geven... maar ik zou gewoon voor deze gaan, heb je in de toekomst ook nog plezier van
reactie op dj-ipkess heb die quote nog niet helemaal goed onder controle
ja ik denk dat een mission 900 een goede keuze is, of je neemt er eentje uit de V serie van adj, daar zijn ook goede reacties op
of je kijkt voor een goede 2e handse
mvg
Topic: DAP Palladium P-xxxx (4-5-2003 09:55:00)
ja ik denk dat een mission 900 een goede keuze is, of je neemt er eentje uit de V serie van adj, daar zijn ook goede reacties op
of je kijkt voor een goede 2e handse
mvg
ja wat vinden jullie eigenlijk van de mc-215,
dat zou ik ook wel eens willen weten.
Topic: DAP Palladium P-xxxx (3-5-2003 21:38:00)dat zou ik ook wel eens willen weten.
ahjah
ik was je net ff voor
maar als ik jou was zou ik gewoon voor 2 k-112 gaan met een mission 900 erop, heb die zelf ook met 2 mc 15 en doet het prima
Topic: DAP Palladium P-xxxx (3-5-2003 17:55:00)
ik was je net ff voor
maar als ik jou was zou ik gewoon voor 2 k-112 gaan met een mission 900 erop, heb die zelf ook met 2 mc 15 en doet het prima
ls je toch goed geluid wil hebben die ong 200-350 watt levert kijk dan even naar de k-112 van dap, hij is dan met een 12' bassspekar maar kwalitatief ben je beter uit dan een pr-115 denk ik
een andere optie is 2 wharfedale evp-s15 die iets hoger is de prijsklasse liggen maar goed geluid geven
ik heb zelf 2 mc 15 en ik moet zeggen dat er geen slecht geluid uitkomt, maar het kan natuurlijk altijd iets beter
een andere optie is 2 wharfedale evp-s15 die iets hoger is de prijsklasse liggen maar goed geluid geven
ik heb zelf 2 mc 15 en ik moet zeggen dat er geen slecht geluid uitkomt, maar het kan natuurlijk altijd iets beter