Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Daan
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 58 bijdrage(n) van Daan (Pagina: 1 van 6)
Topic: controller voor 12 parren en 4 effecten (26-1-2004 17:48:00)
zo dat werd snel gepost
martijn meldt er even bij welke tafel je bedoelt bij je beginstuk
Topic: controller voor 12 parren en 4 effecten (26-1-2004 17:45:00)
martijn meldt er even bij welke tafel je bedoelt bij je beginstuk
arjan je ziet al dat er geen tafel is waar je precies 8/12 parren op kwijt kan en 4 effecten,
maar wat is het probleem als je ruimte over hebt op een lichttafel?
Topic: Antari Z-1000 goeie keus? (20-1-2004 22:14:00)maar wat is het probleem als je ruimte over hebt op een lichttafel?
om maar even terug te komen over het aansluiten van een rookmachine op een lichttafel, wij schaffen binnekort een behringer lc 2014 aan en ook een antari z-1000 kan er op die lichttafel ook een rookmachine op worden aangesloten?
alvast bedankt
Topic: Scans proggen: voorbeeld (17-1-2004 18:49:00)alvast bedankt
daar heb je helemaal gelijk in,
maar ik denk dat hier best forumleden zitten waaronder ik die graag eens zouden weten hoe zo'n lichtcontroller werkt en dat wordt doormiddel van plaatjes en tekst eronder wel een stuk duidelijker
Topic: Scans proggen: voorbeeld (17-1-2004 13:42:00)maar ik denk dat hier best forumleden zitten waaronder ik die graag eens zouden weten hoe zo'n lichtcontroller werkt en dat wordt doormiddel van plaatjes en tekst eronder wel een stuk duidelijker
ik vind het erg leuk zo'n onderwerp
mischien is het een leuk idee als sommige forumleden die bijv. een showmaster of een behringer lichttafel hebben ook zoiets online zetten alleen dat voor het programmeren van parren en andere effecten
ik denk wel dat vele mensen hier wijzer uit worden en er ook baat bij hebben zoals ikzelf.
als dit te veel werk is of geen goed idee moet je het gewoon niet doen het was alleen een voorstel
Topic: Een vraagje :) ? Jaren 80 Nr's. (16-1-2004 16:24:00)mischien is het een leuk idee als sommige forumleden die bijv. een showmaster of een behringer lichttafel hebben ook zoiets online zetten alleen dat voor het programmeren van parren en andere effecten
ik denk wel dat vele mensen hier wijzer uit worden en er ook baat bij hebben zoals ikzelf.
als dit te veel werk is of geen goed idee moet je het gewoon niet doen het was alleen een voorstel
en de bleus brothers of zijn die later gekomen,
simple minds, Pointer sisters,
er zullen beslist site's zijn waar ze te vinden zijn en even bij de ouders informeren kan ook goed helpen
Topic: Spooky Blue huren. (15-1-2004 10:44:00)simple minds, Pointer sisters,
er zullen beslist site's zijn waar ze te vinden zijn en even bij de ouders informeren kan ook goed helpen
maar waarom zou het in Den Haag moeten zijn, het is toch ook mogelijk een spokky blue bij jezelf in de buurt te huren en mee daarheen te nemen?
Topic: truss met statieven (28-12-2003 20:55:00)Dj-chris zou je je vraag even wat beter kunnen stellen, ik kan er niet uithalen wat je nou bedoelt..
Topic: truss met statieven (28-12-2003 17:08:00)dat zeg ik toch niet..ik zoek een setje waar aan lichteffecten voor 10 tot 15 kilo aan kan hangen
Topic: truss met statieven (28-12-2003 16:55:00)ik heb nu dit: www.new-line.nl/v/4194
maar ik niet echt meer tevreden ben, daarom zoek ik iets anders
waar ong 10-15 kilo aan moet kunnen hangen
maar ik niet echt meer tevreden ben, daarom zoek ik iets anders
waar ong 10-15 kilo aan moet kunnen hangen