Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van StijnS

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van StijnS (Pagina: 6 van 20)

Topic: wat missen jullie op dmx of ander technisch gebied (20-6-2012 16:26:00)

Dré schreef:

Overigens zijn er diverse systemen die het toelaten een DMX adres aan ontvangers toe te wijzen via de DMX bus (lijkt een kip/ei probleem maar schijnt echt mogelijk te zijn). Wellicht werken die met "reserved channels" die bijvoorbeeld devices in een bepaalde modus drukken. Ook weer niet standaard natuurlijk.
RDM wink ;)
Topic: wat missen jullie op dmx of ander technisch gebied (19-6-2012 16:48:00)
Schrijf eens nieuwe firmware voor sunstrips... Ik zou graag een invert mogelijkheid zien en RDM.
En oja: sloop die master/slave functie er uit. laugh :D
Topic: ChamSys Fanning (6-6-2012 21:01:00)
Chamsys heeft ook een eigen visualiser. MagicVis
Tis wel nog in béta, maar ziet er al veelbelovend uit. Hopelijk werken ze dit wel wat beter af dan de tafel op sommige vlakken sneaky :V
Topic: ChamSys Fanning (6-6-2012 16:09:00)
Selecteer een groep moving heads die naar voor gedraaid staan, zet fan op, draai aan de pan knop en kijk wat er gebeurt... wink ;)
Topic: cardioide opstelling mainifold subs (25-5-2012 13:57:00)
Kun je dergelijke opstellingen (torentjes van 3 kasten, met de middelste omgedraaid) trouwens in MAPP gesimuleerd krijgen? Ik wilde zo 2 torentjes naast een podium zetten, maar kreeg het niet ingevoerd in de simulator...
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (21-5-2012 22:25:00)
@Tom: Zou het een symfonieorkest kunnen zijn? razz :p
Topic: Facebook (11-5-2012 09:20:00)
Als iedereen hier links post, kan ik niet achter blijven... sneaky :V
Topic: Uitlichten bedrijfshal (18-4-2012 23:59:00)
Met een setje ACP's (Horizonbakken) en wat leuke kleurfilters kom je ook al ver als je het dak een egaal kleurtje wilt geven... Kosten trouwens ook minder om in te huren.

Ik zou zeker opteren om je led parren op vloerstatiefjes te zetten, zodat je de muren hiermee van wat kleur kunt voorzien.
Topic: Uitlichten bedrijfshal (18-4-2012 20:07:00)
Misschien een betere vraag: Wat is het budget?
Topic: indicatie lamp/led maken voor communicatie tussen FOH en monitoring (18-4-2012 13:32:00)
Comclone, een namaak ASL intercom. Compleet met indicatieled.
Voordeel: Het hangt niet op je mengtafel, dus je kunt het niet per ongeluk door de speakers jagen... sneaky :V