Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Sunny leon

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 80 bijdrage(n) van Sunny leon (Pagina: 6 van 8)

Topic: numark d-2 director-denon dn-hc4500 of numark dmc (27-4-2008 22:04:00)
Heb je de revieuw op aboutdj al gelezen? razz :p
Topic: Syrincs M3-220 DT vraagje (19-4-2008 18:50:00)
Hoezo zou je er een mengpaneel tussen doen? Dat bevordert de geluidskwaliteit niet en het heeft eigenlijk ook geen enkele zin omdat je de syrincs direct op de tv kan aansluiten met het bovengenoemde verloopje.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (18-4-2008 08:07:00)

Marc Ebbers schreef:

jan2 schreef:

Zal het algemene prijspeil daar ook niet iets lager liggen, Tom?
Het algemene prijspeil van artikelen die je nodige hebt voor je primaire levensbehoefte(brood melk enz.) zal iets lager zijn.

Maar import producten, zoals licht en geluid zijn even duur daar.
(dat was tenminste in Tsjechie zo, en ik verwacht niet dat polen daar veel mee zou schelen sneaky :V )
Dat is inderdaad zo. Eten is goedkoper maar bijvoorbeeld kleren of computers zijn (bijna) net zo duur.
Topic: Boekje Met Informatie (17-4-2008 22:02:00)

martnijhuis schreef:

Goedenavond,

Ik ben een beginnend DJ die de knijpjes (kneepjes) van het vak wil leren, een maat van mij( die ook DJ is) vertelde dat ik veel moest lezen, ik zou graag een boekje willen kopen waar alles instaat, van punt tot punt, zou iemand mij hierbij kunnen helpen? Waar ik die kan vinden? Of heeft iemand enige suggesties?
Ik denk dat je juist die kneepjes moet leren door bijvoorbeeld mee te gaan met een drive-in. Die kan je niet uit een boekje leren.
En inderdaad het forum goed doorlezen.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (16-4-2008 22:36:00)
Het was inderdaad ook zo toen de Polen hier waren was er ook een disco, en daar was een drive-in voor ingehuurd. En al die Polen vonden het geweldig bijzonder om te zien dat er iemand op een draaitafel aan het draaien was.
De muziek was in Polen trouwens ook verschrikkelijk. Er danste ook bijna niemand. laugh :D
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (16-4-2008 22:08:00)
School disco in Polen
Ik was vorige week voor een uitwisseling in Polen, en er werd een disco gehouden. (alles door mensen van die school) Hoe gaat dat daar?
1. de disco duurde van 6 tot 8 (dat schijnt daar normaal te zijn)
2. We maken de aula een beetje donker met wat oude gordijntjes
3. We zoeken alle boxen die we kunnen vinden en zetten ze op elkaar
4. Een oud mengpaneel
5. 2 Laptops ernaast
6. 8 (???) DJ`s
7. 3 keer hetzelfde nummer achter elkaar
8. Een verschrikkelijk geluid. (overstuurd) (ik dacht dat m`n oren eraf gingen vallen)
9. Oh ja. Ze hadden ook nog licht: 4 parren die zo snel stonden te knipperen dat het meer op stroboscopen leken.
10. HELP. Ik wou daar zo snel mogelijk weg.

Leon

(ik weet niet zeker of dit het juiste topic is, maar dit vond ik het beste passen) ashamed :$
Topic: Gezocht: Verhuurder van de Antari M-1 Mobile Fogger (16-4-2008 21:55:00)

Marc Ebbers schreef:

Er komt wel extreem weinig rook uit deze dingen.(1 x gezien, als ik de goede voor me heb ashamed :$ ashamed :$ )

Is er gene mogelijkheid om gebruik te maken van een aggregaat?
Ik denk niet dat hij er een zaal vol rook mee wil zetten razz :p
Topic: scanmaster1,2, licht jockey, lite-4, scanmaster1612, ... (5-4-2008 10:19:00)
Ik had er toen vrolijk parren en scans aanhangen, dit is echt een ramp.
Want als je nu je scans vloeiende beweging wilt laten maken met fade en speed faders.
Dan gaan ook je parren erop reageren.
De SM1612 is ook alleen bedoeld voor intelligent licht en dus niet voor parren!
Ik raad je ook aan om eerst bijvoorbeeld een showmaster 24, of een lie 4/8 te kopen, en dan later als je scanners hebt, een scanmaster erbij. Dan heb je een mooie combi.
Succses ermee!
Topic: Rookmachine (antari f80z) (31-3-2008 20:21:00)
Waarschijnlijk lijkt het gewoon donkere rook, omdat je daarna witte rook ziet.
Ruikt de rook wel normaal? En geeft het geen irritatie aan je keel ed.?
Topic: Wat voor speakers voor een techno feestje 14 m bij 7 m (27-3-2008 21:34:00)
Zonder budget kunnen wij niks, want we kunnen je bijvoorbeeld wel een dikke ev set aanraden, maar ik denk dat dat dan weer niet gaat lukken...
En gebruik de zoekfunctie!