Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Decibel Drive-in
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 175 bijdrage(n) van Decibel Drive-in (Pagina: 6 van 18)
Topic: Geslaagd?!?! (12-6-2008 20:45:00)
Hier ook geslaagd.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (6-6-2008 17:05:00)
Zojuist gebeld door iemand die een van mijn advertenties had gezien en graag mijn drive-in show wou kopen voor de vraagprijs van een showtje.
Snapte blijkbaar het systeem niet.
Topic: HELP! scanners op dmx controller (30-5-2008 14:49:00)
Snapte blijkbaar het systeem niet.

Of je een terminator hebt aangesloten bij de laatste scan, en of de switch op de achterzijde van je tafel, voor de polariteit, niet verkeerd staat. (Gaan de scans beetje raar van doen..)
Topic: Pismuziek/Plasplaat/Zeikplaat! (29-5-2008 22:48:00)Dan denk ik meer aan; Ojee, er staat een rij voor de WC
Topic: muziek om op te lopen/rennen/joggen (26-5-2008 22:28:00)
The Proclaimers - (I'm gonna be) 500 miles
Topic: muziek om op te lopen/rennen/joggen (25-5-2008 20:29:00)
Bob Sinclair - Rock this party
Supafly vs. Fishbowl - Let's get down
Yes vs. Max Graham? - Owner of a lonely heart
Bij sponsorloop op een basisschool (waar de directeur (die ik overigens wel goed ken
) het eerste rondje sportief meerende), gooide ik de remix van "Macho man" door de Caroussel People er op het begin van de sponsorloop in. 
Topic: ideen voor thema feest? (25-5-2008 20:22:00)Supafly vs. Fishbowl - Let's get down
Yes vs. Max Graham? - Owner of a lonely heart
Bij sponsorloop op een basisschool (waar de directeur (die ik overigens wel goed ken
) het eerste rondje sportief meerende), gooide ik de remix van "Macho man" door de Caroussel People er op het begin van de sponsorloop in. 
Rode parren, rode scans, rode ledtubes, rode lavalampen desnoods?
Topic: Trussberekening (23-5-2008 14:52:00)Wat ook mogelijk is, de Cable Clamp.
Dit zijn een soort losse handboeien
, maar wel verrekte handig. Tevens in het zwart/grijs te leveren en in diverse groottes. Deze gebruiken wij veelvuldig, om de kabels bij het oprollen netjes te binden, maar ook in de truss en langs het statief. Voordeel tegenover tie-wrapjes en tape is dat je er altijd nog een kabeltje bij kunt steken, door ze eenvoudig even los te halen.
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (16-5-2008 11:41:00)Dit zijn een soort losse handboeien
, maar wel verrekte handig. Tevens in het zwart/grijs te leveren en in diverse groottes. Deze gebruiken wij veelvuldig, om de kabels bij het oprollen netjes te binden, maar ook in de truss en langs het statief. Voordeel tegenover tie-wrapjes en tape is dat je er altijd nog een kabeltje bij kunt steken, door ze eenvoudig even los te halen.Vind het meer een parodie op Daft Punk - Harder, better, faster, stronger
Topic: Showtec Lite Power 4 Classic sound-to-light (15-5-2008 18:13:00)
Ik zou eigenlijk niet weten waarom je de HOLD SOUND-functie zo graag wilt gebruiken, doet mij beetje denken aan de kleine lichtorgeltjes die flikkeren.
Bij mij komt er via de ingebouwde mic redelijk veel volume binnen, waardoor zeker 3 van de 4 kanalen goed 'knipperen'. de 4e daarentegen wil niet zo van de grond komen, weet niet precies waar deze op reageert.
Bij mij komt er via de ingebouwde mic redelijk veel volume binnen, waardoor zeker 3 van de 4 kanalen goed 'knipperen'. de 4e daarentegen wil niet zo van de grond komen, weet niet precies waar deze op reageert.