Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Master Partys
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 143 bijdrage(n) van Master Partys (Pagina: 6 van 15)
Topic: Wie verhuurt..... (Diversen) (6-4-2012 16:13:00)
Bedankt voor de reacties! Ik ga ermee aan de slag.
Topic: Wie verhuurt..... (Diversen) (4-4-2012 11:12:00)Ik zoek het volgende (in de buurt van Leiden, of tussen Leiden en Breda waar ik het op kan pikken):
- 2 CO2 jets met alles erop en eraan (DMX switchpack is niet nodig. Die heb ik zelf.)
- 1 octostrips set (8 stuks) inclusief zo'n bevestigingsplaat dat ik ze in een halve boog kan monteren
- 2 confetti afschietbasissen voor van die elektrische buizen met stikstof
Wie kan mij daar wellicht mee helpen? Het zal gaan om een feest op zaterdag 7 juli.
Alvast bedankt voor de reacties! (Mogen eventueel ook telefonisch of per mail)
Topic: DAP palladium en X-serie upgrade..... (4-4-2012 10:28:00)- 2 CO2 jets met alles erop en eraan (DMX switchpack is niet nodig. Die heb ik zelf.)
- 1 octostrips set (8 stuks) inclusief zo'n bevestigingsplaat dat ik ze in een halve boog kan monteren
- 2 confetti afschietbasissen voor van die elektrische buizen met stikstof
Wie kan mij daar wellicht mee helpen? Het zal gaan om een feest op zaterdag 7 juli.
Alvast bedankt voor de reacties! (Mogen eventueel ook telefonisch of per mail)
Ik heb ooit een Palladium 2000 voor €219,00 incl btw gekocht. Kun je voorstellen...
Topic: Advies vaste geluidsinstallatie voor in café (13-3-2012 12:34:00)De DJ zal in (bijna) alle gevallen zijn geluidsset niet meer mee hoeven te nemen. Muv bijvoorbeeld carnaval.
Topic: Advies vaste geluidsinstallatie voor in café (8-3-2012 11:54:00)Bedankt voor jullie info.
Voor zover ik nu in gedachten heb offreer ik 2 opties
- 6x X12 + 2x X15B met 2x P-1600 (en processor)
- 4x X12 + 2x X15 met 2x P-1600 (en processor)
Topic: Advies vaste geluidsinstallatie voor in café (5-3-2012 11:56:00)Voor zover ik nu in gedachten heb offreer ik 2 opties
- 6x X12 + 2x X15B met 2x P-1600 (en processor)
- 4x X12 + 2x X15 met 2x P-1600 (en processor)
Ik heb de volgende vraag:
Voor een zaaltje (in een woonwijk) ben ik gevraagd om eens te kijken voor een vaste installatie. Dit omdat de zaal nogal lang en smal is en als DJ's hun Drive-in show meenemen, het geluid teveel van 1 kant van de zaal komt. Dit heeft als gevolg dat je aan het eind van de zaal alleen maar gedreun hoort. (Je kent het wel) Bijkomende factor is dat de buren wel eens klagen over geluidsoverlast.
Ik had dus in gedachten om 6 à 8 speakers verspreid in de zaal te hangen waar de DJ op kan inprikken. Wellicht een DAP X-12, een EV ELX112 of iets anders tot €300,00? Waar ik aan twijfel is of het nodig is om nog basskisten erbij te plaatsen? Er worden daar geen dikke housefeesten oid gehouden. Voornamelijk bruiloften, verjaardagsfeestjes, dat soort dingen.
Ben benieuwd wat jullie advies is.
Topic: carnavalsmuziek 2012 (16-2-2012 13:45:00)Voor een zaaltje (in een woonwijk) ben ik gevraagd om eens te kijken voor een vaste installatie. Dit omdat de zaal nogal lang en smal is en als DJ's hun Drive-in show meenemen, het geluid teveel van 1 kant van de zaal komt. Dit heeft als gevolg dat je aan het eind van de zaal alleen maar gedreun hoort. (Je kent het wel) Bijkomende factor is dat de buren wel eens klagen over geluidsoverlast.
Ik had dus in gedachten om 6 à 8 speakers verspreid in de zaal te hangen waar de DJ op kan inprikken. Wellicht een DAP X-12, een EV ELX112 of iets anders tot €300,00? Waar ik aan twijfel is of het nodig is om nog basskisten erbij te plaatsen? Er worden daar geen dikke housefeesten oid gehouden. Voornamelijk bruiloften, verjaardagsfeestjes, dat soort dingen.
Ben benieuwd wat jullie advies is.
Ik vind hem best komisch!
Voor de rest heb ik echt het idee dat er dit jaar een hoop minder nummers zijn uitgebracht dan de jaren hiervoor..
Topic: Ervaring Synq digit 2K2 en 3K6 versterkers (6-12-2011 15:46:00)Voor de rest heb ik echt het idee dat er dit jaar een hoop minder nummers zijn uitgebracht dan de jaren hiervoor..
Oké bedankt voor de info.
Dus jullie denken dat een 2k2 op Dap X12T's prima uit de verf komt en dat voor de Cubo 15's wellicht het overwegen waard is om een 3k6 aan te schaffen?
Ik vind het inderdaad lastig om, was BSS zegt, op voorhand te zeggen dat wanneer ik een 3k6 koop ipv een 2k2 dat veel uitmaakt op de Cubo 15's. Het verschil in aanschaf is niet groot, maar is er wel.
Topic: Ervaring Synq digit 2K2 en 3K6 versterkers (30-11-2011 17:14:00)Dus jullie denken dat een 2k2 op Dap X12T's prima uit de verf komt en dat voor de Cubo 15's wellicht het overwegen waard is om een 3k6 aan te schaffen?
Ik vind het inderdaad lastig om, was BSS zegt, op voorhand te zeggen dat wanneer ik een 3k6 koop ipv een 2k2 dat veel uitmaakt op de Cubo 15's. Het verschil in aanschaf is niet groot, maar is er wel.
Een vraag voor wat betreft het volgende:
Ik wil 2* of 4* dap x12T toppen en 2* of 4* cubo 15 (met een DAP AB15 erin) aansluiten op 2* Synq 2k2 omdat ik die waarschijnlijk voor een leuke prijs aan kan schaffen. Is dat een goed idee of ben ik dan unpowered?
Topic: Algemeen Hyves Topic (1-11-2011 11:58:00)Ik wil 2* of 4* dap x12T toppen en 2* of 4* cubo 15 (met een DAP AB15 erin) aansluiten op 2* Synq 2k2 omdat ik die waarschijnlijk voor een leuke prijs aan kan schaffen. Is dat een goed idee of ben ik dan unpowered?