Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Bartuitlauwe

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 62 bijdrage(n) van Bartuitlauwe (Pagina: 6 van 7)

Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (15-12-2010 10:42:00)
En de veiling is plots gestopt.

Hij zou pas eindigen over 5 dagen, maar is nu al gestopt.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (14-12-2010 21:15:00)
Ow zo, dat is dan de H3 versie.

In de personenauto's zitten H4 en H7.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (14-12-2010 20:36:00)
haha, dat is dan toch weer geluk hebben.

Je moest er wel een stukkie voor rijden.
Have fun with it. Wat voor een soort lampen zitten hier eigenlijk in?
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (14-12-2010 20:01:00)
Dat is idd een mooie.

Maar werd deze niet verkocht als defect?
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (13-12-2010 22:50:00)
Gefeliciteerd.

Lampen zien er leuk uit.
Ik had nog een filmpje ervan gezien. Maar kan hem nu effe zo gauw niet vinden.

Edit:
gevonden
www.lightshow.se/Kremesa_CR04.wmv
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (4-12-2010 17:03:00)
Deze staat alweer op marktplaats, heeft een tijd geleden er ook al op gestaan.

4 x 4 par 36
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (3-12-2010 22:14:00)
Bij jou satel zag die bedrading er idd niet uit.

Deze bedrading is nog in goede conditie.
Probleem met de lampen was dat er 2 lampen kapot zijn,
aangezien ze per 2 aangestuurd worden deden 4 lampen het dus niet.

Morgen gaat hij helemaal uit elkaar en krijgt hij een grote schoonmaakbeurt.
Kijk ik gelijk even de bedrading helemaal na, anders even nieuwe draad van het werk mee nemen.

De behuizing heeft wel een paar kleine beschadegingen.
Is dit makkelijk bij te werken ergens mee? of is zandstralen en poedercoaten de enigste manier?
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (2-12-2010 23:06:00)
Zo, mijn tweede lamp inmiddels gevonden.

De Carousel 12 van Programmmi Sistemi Luce.
4 lampen ervan gaan niet aan. Dus morgen maar eens rustig open maken om te kijken wat er mee is.

Carousel 12
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (27-11-2010 18:16:00)
Thanks. happy :)

Op naar de volgende wink ;)

Weten jullie of er nog andere webpages of forums over deze lampen zijn.
Ik heb er wel een aantal gevonden, maar een echt forum ofzo erover ben ik nog niet tegen gekomen.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (25-11-2010 23:14:00)
Zo, is dat. Een hobby moet wel leuk blijven natuurlijk.

Ik heb inmiddels mijn eerste clay paky lamp gevonden.
Klein beginnen he. :)

Clay Paky Light Gun

Het is de C/16 IP versie met 250 watt gasontladingslamp.

Er zitten 2 draaischijven in. beide met een heel fijn patroon. En 1 met kleur daarbij.
Je krijgt daarmee continue verschillende lijnen en vakjes te zien.
(wel vindt ik het voor een 250 watt lamp een beetje weinig licht, maar ik moet hem nog even beter bestuderen)