Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Bartuitlauwe
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 62 bijdrage(n) van Bartuitlauwe (Pagina: 1 van 7)
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (22-8-2014 19:28:00)
Victor,
Ben benieuwd of je de dubbele harvester goed aan de praat krijgt.
Hij werkte al grotendeels. Echt een beest van een lamp. :)
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (16-5-2014 21:44:00)Ben benieuwd of je de dubbele harvester goed aan de praat krijgt.
Hij werkte al grotendeels. Echt een beest van een lamp. :)
Die Sapro - Supra is wel heel mooi gereviseerd.
Leuk dat hij een nieuw thuis heeft gevonden.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (9-3-2013 12:19:00)
Leuk dat hij een nieuw thuis heeft gevonden.
Ik zie dat je de motor moet maken.
Hoe doe je dat? Of waar?
Ik heb ook een galaxy 36, om compleet op te knappen, maar heb 2 defecte motoren.
Of weet iemand waar je die kunt kopen?
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (6-12-2012 09:41:00)Hoe doe je dat? Of waar?
Ik heb ook een galaxy 36, om compleet op te knappen, maar heb 2 defecte motoren.
Of weet iemand waar je die kunt kopen?
nee sorry,
moeten echt 12V zijn.
Heb ze inmiddels gevonden, iemand had er nog 2 liggen.
Toch bedankt.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (5-12-2012 00:01:00)moeten echt 12V zijn.
Heb ze inmiddels gevonden, iemand had er nog 2 liggen.
Toch bedankt.
Ik ben op zoek naar 2 kleine motoren.
Misschien heeft iemand hier er 2 liggen?
Foto zegt meer:
foto kleine 12V motor
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (28-11-2012 10:54:00)Misschien heeft iemand hier er 2 liggen?
Foto zegt meer:
foto kleine 12V motor
Voor de liefhebber,
Heb nog een oude diaprojecter met olieschijf te koop.
Arabisch wiel uit 1976.
link marktplaats
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (11-11-2012 21:02:00)Heb nog een oude diaprojecter met olieschijf te koop.
Arabisch wiel uit 1976.
link marktplaats
Ben benieuwd naar de filmpjes
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (12-6-2012 21:45:00)In frankrijk op Ebay, een Coemar Colibri V2.
Coemar Colibri
De teller staat inmiddels op 755 euro met nog 3 dagen te gaan.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (27-5-2012 10:33:00)Coemar Colibri
De teller staat inmiddels op 755 euro met nog 3 dagen te gaan.
Ik laat momenteel een tandwiel namaken.
Met een goede draai en frees machine is tegenwoordig een hoop mogelijk.
Als dat goed is gelukt laat ik het wel even zien.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (23-5-2012 18:57:00)Met een goede draai en frees machine is tegenwoordig een hoop mogelijk.
Als dat goed is gelukt laat ik het wel even zien.
Even een vraagje.
Bijvoorbeeld bij een galaxy 36.
Als je de motor aan zet, gaat hij draaien. Linksom of rechtsom.
Is dit altijd willekeurig?
Of is dit bij sommige zo ingesteld dat ze altijd linksom of rechtsom draaien.
Het gaat mij om het originele principe. Niet als iemand dit later zelf heeft toegevoegd.
Info heb ik even nodig vanwege de motor die erin zit.
Alvast bedankt.
Bijvoorbeeld bij een galaxy 36.
Als je de motor aan zet, gaat hij draaien. Linksom of rechtsom.
Is dit altijd willekeurig?
Of is dit bij sommige zo ingesteld dat ze altijd linksom of rechtsom draaien.
Het gaat mij om het originele principe. Niet als iemand dit later zelf heeft toegevoegd.
Info heb ik even nodig vanwege de motor die erin zit.
Alvast bedankt.