Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Klappuuu

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 55 bijdrage(n) van Klappuuu (Pagina: 5 van 6)

Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (7-7-2006 23:21:00)
ow ok hartsikke bedankt
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (7-7-2006 22:56:00)
ja de lampen staan in serie geschakeld maar kan ik er dan 40 lampen van maken??
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (7-7-2006 16:25:00)
ik heb nu 36 par36 30w 6v lampen zou ik dan op de travo ook

40 par lampen aan kunnen sluiten???
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (5-7-2006 20:20:00)
een vraagie

heeft er toevallig nog iemand een 36 lamps bol te koop staan
wil er nog graag 1 bij maar dan wat kleiner

ik wil er best wat geld voor uit geven

groetjes fred
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (2-7-2006 18:58:00)
bgijs

ja ik weet niet hoe je dit doet hoor om gelijk op de link te klikken wink ;) sad :(
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (2-7-2006 14:27:00)
een clay paky sweeper op ebay gespot startbod 2.50

hier de link

weer iemand die geen link kan maken
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (2-7-2006 14:13:00)
hoi

ik ga het proberen om hem zo uit te voeren u heeft helemaal gelijk 230v kan nooit op een 6 volt lamp wel logisch natuurlijk bedankt
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (2-7-2006 00:59:00)
3e Is de serie schakeling wel korrekt uitgevoerd
ik ben gewoon per lamp aan 1 kant begonnen en zo de snoer afgemaakt of moet ik het niet zo doen???
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (1-7-2006 19:00:00)
een vraag ik heb heel mijn kabel uit de bol gehaald omdat hij opnieuw in glitters gespoten is maar...

nu ik ze er weer terug erin heb zitten weet ik iets niet

de lampen zitten in serie aangesloten
maar maakt het nu uit hoe je de par aansluit linkse of rechtse pool???

want de eerste lamp sping elke x
of kan het zijn als er bij een signaal lampje de kabels tegen elkaar aan komen??

groetjes fred
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (29-6-2006 23:40:00)
Een bol met 40 par-lampen? Dat zal een beste grote bol wezen...
In ieder geval: als die 40 lampen in serie op het lichtnet staan dan is de spanning voor de signaallamp 6 volt. Staan de 40 lampen in 2 kringen van ieder 20 lampen in serie op het lichtnet, dan heb je 12 volt nodig.
mijn bol is 1meter doorsnee ik zal binnen kort wel eens wat foto's op internet zetten hij is echt een super bol

maar moeilijk mee te slepen ik moet hem in 2 helften mee nemen en dan de aandrijving nog

maar zeker de moeite waard!!!