Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Aquilta
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 65 bijdrage(n) van Aquilta (Pagina: 5 van 7)
Topic: Nog ff new-linen voor het slapen gaan (30-4-2003 04:58:00)
Volgens mij heb ik niet de beste tijd, maar in de top 5 sta ik wel
. Heb net gedraaid in één of andere kroeg voor koninginnendag. BTW er zijn NU nog steeds mensen online. Pffff Echte nachtmensen.
Topic: Klik (28-4-2003 00:23:00)
. Heb net gedraaid in één of andere kroeg voor koninginnendag. BTW er zijn NU nog steeds mensen online. Pffff Echte nachtmensen. Dan trek ik me terug. Ik had er ook wel eens last van, maar toen ik ze op een andere groep ging zetten was het over; dus vandaar mijn reactie.
Topic: Foutje (27-4-2003 18:56:00)Als je meteen cross-fader werkt is het heel makkelijk. Links en rechts van je staat een cd speler ( neem ik aan) tussenin je mengpaneel. Al staat de fader naar rechts weet je dat de rechtse cd speler aan het draaien is en kan je zonder problemen de linker uitzetten. Lijkt me logisch
Topic: Klik (27-4-2003 14:33:00)
Zet je licht op een andere groep dan je geluid. Dit werkt altijd wel. Is uberhaupt wel aan te raden ook al geeft je verlichting geen storing.
Topic: FTP Server voor New-Line (26-4-2003 20:25:00)srry hoor. Maar die kl*te server heeft nog geen één keer gewerkt bij mij en volgens mij bij de rest ook niet. Leuk idee, maar afgewezen
Aquilta
Topic: wéér een dief ! (22-4-2003 00:07:00)Aquilta
dus van jou kreeg ik elke keer virussen. Dank je wel hoor
hihi
Topic: FTP Server voor New-Line (21-4-2003 18:19:00)
hihiTrage server hoor
Topic: Dragon Laser Green (21-4-2003 13:20:00)
Lijkt me best machtig om een 30 MW laser te hebben
Topic: Wat zijn nou nummers voor een 30/40 jarig publiek???? (19-4-2003 20:00:00)
Daar heb je ook gelijk in Victor. Ik draaide heus niet alleen maar muziek van 'hun' tijd. De bekende 'skyradio' nummers doen het ook goed. Maar bartol heeft die nummers heus wel (neem ik aan). En blijkbaar niet de wat oudere nummers, dus we geven alleen wat namen.
MVG
Topic: Wat zijn nou nummers voor een 30/40 jarig publiek???? (19-4-2003 18:17:00)MVG
Ik heb 2 maanden geleden gedraaid voor iemand die 40 werd, en dus ook met relatief oude lullen. Ik heb hier en daar wat gezocht en het was een top avond. Dit zijn nog een paar leuke oudjes.
* Top Loader - Dancing in the moonlight
* Dolly Dots - She's a liar
* Bobby Hebb - sunny
* patrick Hernandez - Born to be alive
* Bee Gees - Disco Inferno
Zoek anders gewoon op internet naar covers van de 80' en download alle nr's
* Top Loader - Dancing in the moonlight
* Dolly Dots - She's a liar
* Bobby Hebb - sunny
* patrick Hernandez - Born to be alive
* Bee Gees - Disco Inferno
Zoek anders gewoon op internet naar covers van de 80' en download alle nr's