Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Bassie Rassie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 185 bijdrage(n) van Bassie Rassie (Pagina: 5 van 19)
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (27-11-2010 16:48:00)
Vakantie? wat is dat?Das die tijd dat iedereen er luchtig bij loopt (bij mooi weer) en we niet vrij zijn
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (13-10-2010 23:36:00)dit een idee ? (excuses voor de kwaliteit)Topic: html-tips voor het maken van je site (4-10-2010 17:05:00)Ik heb gewoon op kabelmat gezocht bij google
Topic: Enkele multi-snake vraagjes (3-10-2010 20:26:00)
Als dat zou kunnen dan zou dat een hele vooruitgang zijn van de Showdesigner.
Wat allemaal hierboven genoemd is (4 mh's en 4 scans) kun je gemakkelijk kwijt met de bijgenoemde effecten. Echter moet je wel een word bestandje maken waarin staat waar je wat hebt geprogrammeerd, anders ben je zo kwijt waar je alles neergezet hebt!stukje witte/grijze tape en gewoon opschrijven ?Topic: Muziek Computer programma voor in cafe (25-9-2010 01:05:00)
tegenwoordig kijk ik er niet eens meer naar.
1ste paar afleveringen was een technici die van galm hield.
en het wordt steeds erger.
Topic: Wat voor werk doe je in de vakantie? (16-10-2010 20:26:00)1ste paar afleveringen was een technici die van galm hield.
en het wordt steeds erger.
CyberDance schreef:
Vakantie? wat is dat?
DJ-Stijn schreef:
Dit was het 1e wat in me opkwam en leek mij het handigst. zit alleen nog een beetje met de t4's die had ik eerst aan een stijgerpijp hangen in de schuur, moet eens kijken hoe het op de nieuwe locatie gaat!Ik stuur je wel een mailtje met de code.
Topic: Enkele multi-snake vraagjes (4-10-2010 08:40:00)Timothy schreef:
@ Bassie Rassie: waar kun je die matten op rol ergens verkrijgen?
DMX kan je inderdaad over een lijntje laten lopen.
Voor kabelmat zie ik dit vaak gebruikt worden.
Let op! Als je buiten staat laat dan niet een auto of iets over je kabelmat heen rijden. Dat is funest voor de kabel eronder.
Voor nummertje plakken heb je meerdere mogenlijkheden: met stift op de plug of dymolabel met krimpkousje erom heen zijn de 2 die ik vaak zie.
Topic: Nieuwe producten van Avolites (30-9-2010 20:56:00)Topic: Lichttafel (budget: 1000 euro) (28-9-2010 17:43:00)Voor kabelmat zie ik dit vaak gebruikt worden.
Let op! Als je buiten staat laat dan niet een auto of iets over je kabelmat heen rijden. Dat is funest voor de kabel eronder.
Voor nummertje plakken heb je meerdere mogenlijkheden: met stift op de plug of dymolabel met krimpkousje erom heen zijn de 2 die ik vaak zie.
Voor je faders kan je het er onder/boven plakken
Buttons gebruik ik de deksel ervoor.
Werkt niet heel idiaal maar komt er iemand anders achter te staan, die kan het zo aflezen en de show doen.
Of denk ik te makenlijk ?
Topic: Lichttafel (budget: 1000 euro) (28-9-2010 16:44:00)Buttons gebruik ik de deksel ervoor.
Werkt niet heel idiaal maar komt er iemand anders achter te staan, die kan het zo aflezen en de show doen.
Of denk ik te makenlijk ?
kevinos91 schreef:
Het nadeel van de Showdesigner (zowel de 512 alsook de 1024) vind ik dat je niet kunt zien WAT je geprogrammeerd hebt onder een chase of scene.Als dat zou kunnen dan zou dat een hele vooruitgang zijn van de Showdesigner.
Wat allemaal hierboven genoemd is (4 mh's en 4 scans) kun je gemakkelijk kwijt met de bijgenoemde effecten. Echter moet je wel een word bestandje maken waarin staat waar je wat hebt geprogrammeerd, anders ben je zo kwijt waar je alles neergezet hebt!
Wat ik in veel kroegen zie draaien is Eazis.
Weet zo niet of er een mix functie inzit.
Weet zo niet of er een mix functie inzit.