Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj-tq
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 78 bijdrage(n) van Dj-tq (Pagina: 5 van 8)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (23-4-2007 20:53:00)Verkocht ja, tegenwoordig downloaden veel mensen van het internet
Maar ik vond het juist wel weer leuk om te horen dat vinyl het meest verkocht word,
hoe meer zielen hoe meer vreugd
Topic: Het bouwen van een case (15-4-2007 17:14:00)
Kistje wat ik heb laten maken voor mijn SMG Pilot 2000.
foto's
Hij is nog niet helemaal af, zo is er nog geen adapter voor het lampje. Moet er nog een XLR bij voor de audio-in van de stuurtafel, en de blindcapjes zijn nog niet geleverd.Ziet er goed uit! Erg netjes afgewerkt!Topic: Einde Technics SL-1200? (14-4-2007 11:43:00)Dacht je nu echt dat ze 1200's continue aan het produceren waren?
volgens mij heb jij nog nooit filmpjes gezien hoe het er in zo'n fabriek toe gaat.heb jij dan zo'n filmpje die je met ons wilt delen
Maar weer even ontopic. Waarom zouden ze die Sl's wel continue produceren.
Ik denk dat de vraag naar nieuwe Sl's langzamerhand afneemt, ook door het grote 2de hands aanbod.Topic: Pimp je CDJ-100s (13-4-2007 16:30:00)Is dat een grote klus om er een nieuwe in te zetten?
En zijn die printplaten nog leverbaar?
Anders kom ik m miss. wel even halen.Topic: De nieuwe limited edition: Technics SL1200GRN (11-4-2007 16:33:00)Amerika >> Nederland = niet al telage verzendkosten
Alsof dat nog iets uitmaakt op het bedrag dat je waarschijnlijk betaalt voor de custom headphones
klopt helemaal
maar het zijn wel collector items!Topic: De nieuwe limited edition: Technics SL1200GRN (11-4-2007 15:51:00)Amerika >> Nederland = niet al telage verzendkosten
Voor de rest staan er wel vette dingen op hun site
Topic: Beginnersinformatie DMX en Licht (7-4-2007 16:19:00)
Ziet er goed uit tom!! Als ie een keer bij iko staat kom eens een kijkje nemen
Topic: Einde Technics SL-1200? (17-4-2007 19:46:00)
Roytje schreef:
Grappig om te zien dat er juist nu weer wat meer vinyl wordt verkocht.
Maar ik vond het juist wel weer leuk om te horen dat vinyl het meest verkocht word,
hoe meer zielen hoe meer vreugd
gotmore schreef:
Mijn nieuwe kistje is ook eindelijk binnen.Kistje wat ik heb laten maken voor mijn SMG Pilot 2000.
foto's
Hij is nog niet helemaal af, zo is er nog geen adapter voor het lampje. Moet er nog een XLR bij voor de audio-in van de stuurtafel, en de blindcapjes zijn nog niet geleverd.
Tom schreef:
Daan86 schreef:
Het kan ook zijn dat het productieproces in batches plaatsvind. Dit houdt in dat er in 1 keer een x aantal geproduceerd worden,volgens mij heb jij nog nooit filmpjes gezien hoe het er in zo'n fabriek toe gaat.
Maar weer even ontopic. Waarom zouden ze die Sl's wel continue produceren.
Ik denk dat de vraag naar nieuwe Sl's langzamerhand afneemt, ook door het grote 2de hands aanbod.
Dj Joeri schreef:
Er zit een gebroken printplaat in.En zijn die printplaten nog leverbaar?
Anders kom ik m miss. wel even halen.
JeroenVDV schreef:
dj-tq schreef:
Reind schreef:
Overigens is er ook een bedrijf wat custom headphones maakt -> Duo Audio
maar het zijn wel collector items!Reind schreef:
Overigens is er ook een bedrijf wat custom headphones maakt -> Duo Audio
Voor de rest staan er wel vette dingen op hun site
En hij moet opletten met de verschillende dip-switch methodes.
Ik heb hier tornado's staan (van showtec) en deze werken qua dipswitches niet op de universele manier maarja. Op het begin was het een beetje kloten om alles goed te krijgen maar na een tijdje heb je t onder de knie
Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (4-4-2007 22:18:00)Ik heb hier tornado's staan (van showtec) en deze werken qua dipswitches niet op de universele manier maarja. Op het begin was het een beetje kloten om alles goed te krijgen maar na een tijdje heb je t onder de knie
Kasparov - Hellraising, deze is egt ziekelijk goed!
Topic: Grote cd mappen (3-4-2007 16:40:00)Dan zou ik toch gaan voor die slappa gaan, als geld geen rol speelt.
Super degelijke dingen en ik las dat jij er ook te spreken over bent, dus zou ik er maar voor gaan!
Super degelijke dingen en ik las dat jij er ook te spreken over bent, dus zou ik er maar voor gaan!