Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van TNT

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van TNT (Pagina: 5 van 20)

Topic: doe muziek?? (11-2-2008 20:37:00)
Trio Hellenique is de orginele, ik dacht uit 1965.
Zorba/antenna,enzovoort zijn hiervan afgeleid.
Topic: Carnaval 2008 (11-2-2008 20:10:00)
Bloaskaken - Intredemars
Bloaskaken - Over And Out
Topic: doe muziek?? (11-2-2008 20:01:00)

Sound by Ghost schreef:

Geen idee hoe je het schrijft maar volgens mij is het: Siritaki in iedergeval een leuke griekse dans laugh :Dvolgens mij van de zware jongens feat...??? misschien dat iemand anders het kan afmaken razz :p
Trio Hellenique - Sirtaki
Topic: Koeling Behringer EP2500 omdraaien (28-1-2008 15:45:00)
Waarschijnlijk een te hoge ruststroom.
Topic: doe muziek?? (25-1-2008 00:04:00)

jelmer schreef:

Er is ook zo'n rampzalig liedje waar ik de artiest niet van weet maar afgeaande op de tekst zal de titel iets als "chi chi wa" zijn. Ik eindigde hierdoor afgelopen sinterklaas als een soort dronken eens met z'n tong uit z'n mond en met zijn duimen omhoog...
Dj bobo - chihuahua
Topic: Wat kosten jullie nou? (21-1-2008 17:48:00)
Okay, hier heb je zeker gelijk in, voor kinderen onder elkaar zijn dit al behoorlijke bedragen.
Ben zelf ook eens zo begonnen, en meerendeel nog gratis ook laugh :D
Bartje had zijn vraag iets duidelijker moeten stellen wink ;)
Topic: Wat kosten jullie nou? (21-1-2008 17:41:00)
Maar het hangt er natuurlijk wel vanaf hoe jijzelf je showtjes brengt, betreft muziekkeuze en entertaining wink ;)
Topic: Wat kosten jullie nou? (21-1-2008 17:36:00)

DJ Bartje schreef:

Als ik hier zo rondkijk, zit ik toch wel te twijfelen over m'n prijzen..
wat vinden jullie van deze prijzen? wink ;)
Belachelijk laag wink ;)

@Krisje,
Wat wordt het dan?
Topic: Wat kosten jullie nou? (21-1-2008 16:58:00)

dj krissie schreef:

Kleine show

Ik vraag voor onze kleine opstelling 180 euro (4 uur). Elke uur langer is 40 euro.

Uiteraad horen die ook nog kisten met kabels en meer...

Kristian
Ga je nu de 28e juni zelf staan draaien? heb namelijk niks meer van je gehoord sneaky :V laugh :D
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (15-1-2008 16:36:00)

dj sjoerd schreef:

dus dan word het 1500 dat is wel weer weinig ja
Dat is idd wel heel weinig.
15000 km, lijkt me voor een licht & geluid bedrijf beter in de buurt komen