Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van TNT
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van TNT (Pagina: 5 van 20)
Topic: doe muziek?? (11-2-2008 20:37:00)
volgens mij van de zware jongens feat...??? misschien dat iemand anders het kan afmaken
Trio Hellenique - SirtakiTopic: Koeling Behringer EP2500 omdraaien (28-1-2008 15:45:00)Dj bobo - chihuahuaTopic: Wat kosten jullie nou? (21-1-2008 17:48:00)
wat vinden jullie van deze prijzen?
Belachelijk laag
@Krisje,
Wat wordt het dan?Topic: Wat kosten jullie nou? (21-1-2008 16:58:00)
Ik vraag voor onze kleine opstelling 180 euro (4 uur). Elke uur langer is 40 euro.
Uiteraad horen die ook nog kisten met kabels en meer...
KristianGa je nu de 28e juni zelf staan draaien? heb namelijk niks meer van je gehoord
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (15-1-2008 16:36:00)Dat is idd wel heel weinig.
15000 km, lijkt me voor een licht & geluid bedrijf beter in de buurt komen
Trio Hellenique is de orginele, ik dacht uit 1965.
Zorba/antenna,enzovoort zijn hiervan afgeleid.
Topic: Carnaval 2008 (11-2-2008 20:10:00)Zorba/antenna,enzovoort zijn hiervan afgeleid.
Bloaskaken - Intredemars
Bloaskaken - Over And Out
Topic: doe muziek?? (11-2-2008 20:01:00)Bloaskaken - Over And Out
Sound by Ghost schreef:
Geen idee hoe je het schrijft maar volgens mij is het: Siritaki in iedergeval een leuke griekse dans
volgens mij van de zware jongens feat...??? misschien dat iemand anders het kan afmaken
Waarschijnlijk een te hoge ruststroom.
Topic: doe muziek?? (25-1-2008 00:04:00)jelmer schreef:
Er is ook zo'n rampzalig liedje waar ik de artiest niet van weet maar afgeaande op de tekst zal de titel iets als "chi chi wa" zijn. Ik eindigde hierdoor afgelopen sinterklaas als een soort dronken eens met z'n tong uit z'n mond en met zijn duimen omhoog...Okay, hier heb je zeker gelijk in, voor kinderen onder elkaar zijn dit al behoorlijke bedragen.
Ben zelf ook eens zo begonnen, en meerendeel nog gratis ook
Bartje had zijn vraag iets duidelijker moeten stellen
Topic: Wat kosten jullie nou? (21-1-2008 17:41:00)Ben zelf ook eens zo begonnen, en meerendeel nog gratis ook
Bartje had zijn vraag iets duidelijker moeten stellen
Maar het hangt er natuurlijk wel vanaf hoe jijzelf je showtjes brengt, betreft muziekkeuze en entertaining
Topic: Wat kosten jullie nou? (21-1-2008 17:36:00)
DJ Bartje schreef:
Als ik hier zo rondkijk, zit ik toch wel te twijfelen over m'n prijzen..wat vinden jullie van deze prijzen?
@Krisje,
Wat wordt het dan?
dj krissie schreef:
Kleine showIk vraag voor onze kleine opstelling 180 euro (4 uur). Elke uur langer is 40 euro.
Uiteraad horen die ook nog kisten met kabels en meer...
Kristian
dj sjoerd schreef:
dus dan word het 1500 dat is wel weer weinig ja15000 km, lijkt me voor een licht & geluid bedrijf beter in de buurt komen