Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van FranticDJ
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 96 bijdrage(n) van FranticDJ (Pagina: 5 van 10)
Topic: Oordoppen (8-2-2006 21:10:00)
Het is bedoelt voor mij om mixen mee op te nemen , en om livemixen (en uit andere liedjes om een soort sample te maken) stukjes uit te knippen.
zou iemand een link naar die site of download kunnnen geven voor die patch? als die er is.
Mvg,
Bjorn BerkvensStaat duidelijk op de site dat je de LAME mp3 plugin nog moet installeren..Topic: Filterz oordoppen (10-1-2006 23:23:00)Jep, ook tijdens het grasmaaien, bladeren zuigen en andere dingen met lawaaierige aparatuur..Topic: draaien mbv laptop? (7-1-2006 15:25:00)
Das na 4 jaar slimmert.. En ik heb een verzekering afgesloten voor 2j aar, dus waarom zou ik die over 2 jaar niet kunnen claimen? Ok ik snap als je gaat zeggen van dat het was-incident 2 jaar eerder dan claimen plaatsvindt.. Maar ik ken mezelf.. Ik vergeet ze nog heus wel 2 of 3 keer uit mn broek te halen... Dus kan ik beter nieuwe claimen als er "echt" schade aan is, dan nu nu zelfs elacin eventuele schade eraan niet constateert.
Topic: Oordoppen (8-2-2006 15:43:00)Filters mogen niet nat worden lijkt mij bullshit.. Mijn oordoppen zijn al 2 keer meegewassen in de wasmachine [geen kookwas] en ze zijn naar elacin zelf teruggeweest ter controle en die zeiden ook dat er geen schade aanwas.. Enige wat ik merkte is dat het siliconen van de vorm zelf een beetje wit uitgaan slaan is, maar dit wrijf je er ook zo weer af..
Mochten ze binnen nu en 2 jaar niet meer goed gaan werken kan ik alsnog zeggen van joh ik ga mn garantie/verzekering claimen...
Topic: Oordoppen (7-2-2006 16:16:00)Mochten ze binnen nu en 2 jaar niet meer goed gaan werken kan ik alsnog zeggen van joh ik ga mn garantie/verzekering claimen...
Verzekering verloopt na 2 jaar..
Topic: Dj's die een instrument bespelen (27-1-2006 22:56:00)Ik speel:
- keyboard/piano
- gitaar, zowel elektrisch als akoestisch
- drum
en ik ben dj
Ik doe toetsen/beats/scratchen in metal band.. daarnaast ben ik oook "gewoon" trance dj..
Owja: ik kan géén noten lezen..
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (27-1-2006 22:53:00)Topic: Gratis programma om muziek mee af te spelen (24-1-2006 21:24:00)- keyboard/piano
- gitaar, zowel elektrisch als akoestisch
- drum
en ik ben dj
Ik doe toetsen/beats/scratchen in metal band.. daarnaast ben ik oook "gewoon" trance dj..
Owja: ik kan géén noten lezen..
djberjo schreef:
Ik heb audacity gedownload maar ik kan nu alleen opslaan in wave hoe kan ik dat naar mp3 opzetten?Het is bedoelt voor mij om mixen mee op te nemen , en om livemixen (en uit andere liedjes om een soort sample te maken) stukjes uit te knippen.
zou iemand een link naar die site of download kunnnen geven voor die patch? als die er is.
Mvg,
Bjorn Berkvens
Standaard frotten ze er 25 db in...
Trouwens over de gevolgen van doofheid als dj zijnde raad ik de film It's all gone pete tong aan. Vanmiddag gezien.. Heeft me nog meer doen overtuigen om zoveel mogelijk mijn doppen in te doen...
Topic: Filterz oordoppen (10-1-2006 01:18:00)Trouwens over de gevolgen van doofheid als dj zijnde raad ik de film It's all gone pete tong aan. Vanmiddag gezien.. Heeft me nog meer doen overtuigen om zoveel mogelijk mijn doppen in te doen...
Dré schreef:
Maare... Heb je je doppen ook in gehad bij het afsteken van vuurwerk???Hoort dit draadje niet in pc related :x?
Topic: geluid dempen (6-1-2006 15:39:00)Edit Mod: Dré: Done
Eierdozen en noppenmatrassen helpen dus NIET. Het enige wat deze doen is de ruimte "dood" maken, ze doden de reflecties, je hebt geen echo meer, maar geven nog steeds het geluid door. Wat je kan proberen: Boxen op een stoeptegel, of op spikes, of op een stuk schuim (zoals tom zegt) (misschien zelfs een freefloat) te zetten, zodat contactgeluid opgeheft wordt. Verder kan je natuurlijk isoleren op manieren die al geopperd zijn in andere topics.