Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van T-nuzz
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 52 bijdrage(n) van T-nuzz (Pagina: 5 van 6)
Topic: flightcase (30-10-2004 19:46:00)
Heeft jouw cd-speler zo'n matige output dan? Of hou je graag van oversturing?Topic: Feest tot 100man (28-10-2004 13:23:00)
Ik zie het idd. Heb denk ik naar de verkeerde datum gekeken (laatste bericht)
Topic: Welke Gemini koptelefoon?? (29-10-2004 14:51:00)
Nee hoor, gewoon op de line, ben nog net niet achterlijk
. Heb het net nog even uitgeprobeerd, als ik mijn inputgain op -9dB zet komt het signaal nog boven de +6 dB binnen! Ik zit altijd tussen de -30 en de -20 dB, dan komt het op 0dB binnen
Topic: Welke Gemini koptelefoon?? (29-10-2004 12:34:00)
. Heb het net nog even uitgeprobeerd, als ik mijn inputgain op -9dB zet komt het signaal nog boven de +6 dB binnen! Ik zit altijd tussen de -30 en de -20 dB, dan komt het op 0dB binnenDie gaat van - 30 tot + 3 dB. Ik zorg dat mijn inputs altijd op 0 dB binnenkomen en dan kom ik met de gain vrijwel nooit boven de -20 uit, laat staan tot aan de - 9.
Topic: Welke Gemini koptelefoon?? (29-10-2004 11:30:00)Max schreef:
Gain: 9
Heeft jouw cd-speler zo'n matige output dan? Of hou je graag van oversturing?
Nogmaals, deze lijsten zijn bedoeld voor verhuur van losse materialen. Bel dat bedrijf eens op. Geef aan waar het voor is en stel samen met de verhuurder een set samen. Je zit ook met vervoer/opbouwen. Kun je dat allemaal zelf? En laat die verhuurder er een mooie prijs van maken.
Wellicht kent hij de zaal ook en kan hij je zo adviseren welke geluidsset te nemen. Zo hebben wij hier in de buurt bijv 2 zalen waar je je flink op kan verkijken. De ene zaal is bijna 3 keer zo groot als de andere, maar in die kleine heb je wel 2 x zoveel vermogen nodig als in de grote!! Die is smal en diep, daar kun je dus beter een goeie "rechte" set neerzetten dan een met veel zijdelingse afstraling. Om maar eens iets te noemen...
Topic: flightcase (28-10-2004 13:09:00)Wellicht kent hij de zaal ook en kan hij je zo adviseren welke geluidsset te nemen. Zo hebben wij hier in de buurt bijv 2 zalen waar je je flink op kan verkijken. De ene zaal is bijna 3 keer zo groot als de andere, maar in die kleine heb je wel 2 x zoveel vermogen nodig als in de grote!! Die is smal en diep, daar kun je dus beter een goeie "rechte" set neerzetten dan een met veel zijdelingse afstraling. Om maar eens iets te noemen...
Zullen we Dj Chris ook nog maar even proberen verder te helpen? (ook al heeft ie al een tijd geen reactie meer gegeven, hebben mensen er nog wat aan als ze hier via de zoekfunctie komen
)
Je vroeg hoe je het volgende materiaal het beste over diverse cases kon verdelen:
10'' Mixer
Dubbele Cd-speler
2x Versterker
Cross-over
Equalizer
Ik zou daar twee kistjes voor nemen. Ik geef zelf de voorkeur aan zelfbouw, maar dat hoeft uiteraard niet. Probeer rekening te houden met uitbreiding in de toekomst. Ik zou dus een soort "SLANT"-case (zie prodjuserartikelen in de webshop) maken voor die mixer en de dubb. cd-speler. Maak met triplex een plaatje zodat je 10"-mixer erin past. Je kunt die plaat er altijd weer uithalen wanneer je een 19"-mixer besluit aan te schaffen.
En een tweede kist voor de rest. Gezien het gewicht zou ik er wielen onder zetten. 2 versterkers, 1 cross-over, een eq en een connectorpaneeltje... dan zit je aan zo'n 8 HE, misschien meer, maar dat weet jij beter dan ik. Je kunt kiezen uit dubbeldeurs of een stolpmodel, afhankelijk van je eigen voorkeur en budget. Bij zulke cases geef ik helemaal de voorkeur aan zelfbouw aangezien die Dap/prodjuser-cases, naar mijn idee, niet echt bestand zijn tegen dergelijke gewichten (2 versterkers zijn samen al gauw 50-60 kilo!!)
Waar ik nog geen rekening mee heb gehouden is je vervoer bij klusjes. Ik ben er vanuit gegaan dat dat geen probleem is. Indien je twee versterkers en een crossover gebruikt ga ik er vanuit dat je een aanhanger of busje ter beschikking hebt. Of krijg jij je subs en toppen in een luxe-wagen ?
. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om je processing en versterkers te verdelen over een aantal kleinere kisten om het zo makkelijker te kunnen tillen.
Topic: Pcspeakers als monitortjes? (28-10-2004 12:54:00)
) Je vroeg hoe je het volgende materiaal het beste over diverse cases kon verdelen:
10'' Mixer
Dubbele Cd-speler
2x Versterker
Cross-over
Equalizer
Ik zou daar twee kistjes voor nemen. Ik geef zelf de voorkeur aan zelfbouw, maar dat hoeft uiteraard niet. Probeer rekening te houden met uitbreiding in de toekomst. Ik zou dus een soort "SLANT"-case (zie prodjuserartikelen in de webshop) maken voor die mixer en de dubb. cd-speler. Maak met triplex een plaatje zodat je 10"-mixer erin past. Je kunt die plaat er altijd weer uithalen wanneer je een 19"-mixer besluit aan te schaffen.
En een tweede kist voor de rest. Gezien het gewicht zou ik er wielen onder zetten. 2 versterkers, 1 cross-over, een eq en een connectorpaneeltje... dan zit je aan zo'n 8 HE, misschien meer, maar dat weet jij beter dan ik. Je kunt kiezen uit dubbeldeurs of een stolpmodel, afhankelijk van je eigen voorkeur en budget. Bij zulke cases geef ik helemaal de voorkeur aan zelfbouw aangezien die Dap/prodjuser-cases, naar mijn idee, niet echt bestand zijn tegen dergelijke gewichten (2 versterkers zijn samen al gauw 50-60 kilo!!)
Waar ik nog geen rekening mee heb gehouden is je vervoer bij klusjes. Ik ben er vanuit gegaan dat dat geen probleem is. Indien je twee versterkers en een crossover gebruikt ga ik er vanuit dat je een aanhanger of busje ter beschikking hebt. Of krijg jij je subs en toppen in een luxe-wagen ?
. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om je processing en versterkers te verdelen over een aantal kleinere kisten om het zo makkelijker te kunnen tillen.Maar als ik het goed begrijp zit er aan zijn logitech-setje een male-jack vast. Dus dit kabeltje waar jij mee komt heeft ie niks aan. Hij heeft een mini-jack (female) --> tulp (male) nodig. Moet eerlijk zeggen dat ik die nog nooit zo heb gezien. Wel met een standaard jack.
Topic: Feest tot 100man (25-10-2004 20:57:00)Als ik het zo snel bekijk kom je op de huurprijs door de huurprijzen van alle spullen bij elkaar op te tellen? Zou het bedrijf eens bellen en ze een mooie totaalprijs laten maken. Meestal is daar wel wat te regelen.
Topic: Citronic spul? (23-10-2004 19:34:00)Heb een keer zo'n geïmporteerd dj-magazine gekocht in een kiosk. Was een Engels blad waarin ook veel advertenties ed van Citronic stonden. Waren idd precies dezelfde spullen als die hier (destijds) onder de naam American DJ werden verkocht.
Topic: B-1800X Of SM-18B (23-10-2004 10:41:00)OK, bedankt voor de uitleg!