Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MBF

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van MBF (Pagina: 5 van 20)

Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (7-3-2006 15:01:00)

Dj JoBo schreef:

Het demo-filmpje voor de CDJ-800MK2 is af, hier te vinden:
https://www.djresource.nl/Forum/topic/2632/p/1/Pioneer-CDJ-800MK2-Demo-Video/#last
Filmpjes van de DJM-800, DJM-400 en CDJ-1000MK3 zijn binnenkort ook op djresource.nl te vinden.
Wow .. razz :p ..

Wat jeroen op het laast doet het die backspin heel lang dat moet ik niet ibj mijn mk1 proberen want dan stopt ie er naar 5 sec mee omdat ie moet bufferen laugh :D
Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (27-2-2006 19:35:00)
Oordelent op de foto. Ik heb nog niet het echte model gezien. Maar over dat display ben ik al zeker, maar het gaat erom wat ie kan he. Ik ga denk ik me cdj 800 lekker modden razz :p leuke zilvere knopjes erop happy :)
Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (27-2-2006 18:48:00)
Lol wie heeft die nou weer gemaakt laugh :D .

Ik vind de cdj800mk2 wel wat lelijker (dat zwarte om het display is niet netjes afgewerkt vergeleken met de mk1 en IK vind dat hele zilvere maar niets)
Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (27-2-2006 14:04:00)
Wie wil me oude cdj 800's kopen, helemaal nieuw en voor maar eehm 50 euro minder als de nieuwprijs laugh :D ...

(dan ga ik lekker de mk2 halen laugh :D )

[gaat om een grapje voor degene die het te serieus opnemen razz :p ]

Kan iemand vinden wat de grote verchillen zijn van de loops want ik las hier dat er verschillen tussen de loopjes zaten maar ik kan het niet echt vinden in de tekst (met name dat ik amper engels kan)
Topic: behringer setje (18-1-2006 00:01:00)
Ik heb 2x b1800x en 2x b1520.. Leuk setje daar niet van, maar zou ik een verbetering maken als ik overstap op de 2x ax12 en de 2x ax15b van dap?

Dan heb ik nog een vraagje (om maar niet een heel neiuw topic te openen)

Ik heb moeite met het vinden tussen de verschillen van:
ULTRA-GRAPH PRO GEQ3102
ULTRA-GRAPH PRO FBQ3102

Ze zien hetzelfde uit alleen op de behringer site heeft de 2e meer tekst. Ook heeft de 2e een FBQ systeem? maar is dat het enigste verschil?
Topic: Clip vol aan! Versterker opgeblazen? (25-12-2005 15:28:00)
Nu je het zegt, ik hoor het ook niet meer!!!, Waar kan dat nou aan liggen? want ik heb dit probleem soms vaker amar nu werd het me teveel dus ben ik maar op het forum gaan vragen.
Topic: Clip vol aan! Versterker opgeblazen? (25-12-2005 00:34:00)
Oja.. cdj 800 en een v3000 (oude blauwe versie). Ik heb van cdj 800 verwisselt het probleem blijft nog steeds, kabels verwisseld nog steeds. En tja kanaal 2 doet gewoon vervelend sad :(
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (25-12-2005 00:32:00)
Vrolijk kerstfeest mensen wink ;)
Topic: Clip vol aan! Versterker opgeblazen? (23-12-2005 19:21:00)
Hallo, ik heb een probleem, het ligt aan de versterker.

Ik heb het alsvolgd aangesloten: Van cd speler naar versterker (dus geen mixer, effect, xover, eq) en het probleem is dat de hoge tonen van kanaal 2 zachtjes kraken. Dus ik dacht ligt aan de speaker, wissel ik de speakers om en weer kanaal 2 die kraakt. Wie o wie weet wat het kan zijn want de kabel van de cd speler naar de versterker is ook nog goed (getest met verschillende kabels en die kraak in kanaal 2 blijft). Ik laat de versterker niet clippen zeker niet thuiss!! Hij is al 2 maanden niet gebruikt op feestjes en het is sinds vandaag (nouja vandaag hoor ik het pas laat ik het zo zeggen)

Gr
Topic: Lichtdoorlatend materiaal (15-12-2005 19:08:00)

Martin rs schreef:

voor meer vastigheid moet je die bushok zooi nemen.. niet zwaar en verdeeld licht mooi en buigzaam:)
Ik weet niet wat jullie gebruiken voor bushokken, maar die van ons zijn van glas shocked 8O .
Je kan een heel fijn soort gaas nemen (met hele kleine gaatjes) en die er dan voor doen!