Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj joe

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 138 bijdrage(n) van Dj joe (Pagina: 5 van 14)

Topic: Cubo 15 (7-7-2010 23:53:00)
de v1 heeft een grijze achterkant (magneet), de v2 heeft een zwarte achterkant, heb ze beiden gehad, weet alleen niet hoe ze het in deze kasten doen..
prijs is inderdaat zon 130 euro incl btw
Topic: Benodigd vermogen in een tent (10-6-2010 14:08:00)
Natuurlijk, zon set is makkelijk met 2 man weg te zetten en als het echt moet alleen nog, ik geef nu misschien de indruk dat ik het ''erbij'' doe en maar wat aankloot maar ik sta niet ingeschreven omdat ik nog een jaar een opleiding moet volgen voor de rest ben ik er serieus mee bezig.
Het is nu onderhand wel wat meer dan een hobby geworden en ik heb ook afspraken staan voor half december, het kan altijd voorkomen dat er iets gebeurt voor die tijd waardoor ik zelf niet aanwezig kan zijn maar dan heb ik nog altijd 2 mensen die het spul op kunnen bouwen en afbreken. en desnoods laat ik een collega bedrijf komen.

afspraken die je maakt moet je gewoon nakomen, zelfs al maak je een keer geen winst door een ongeval oid, dit gebeurt ook bij een ''officieel'' bedrijf, de 3 grote verhuurbedrijven hier in de buurt zijn allemaal eenmansbedrijven met los part-time personeel dus het blijft een pot nat..
Topic: Benodigd vermogen in een tent (10-6-2010 13:43:00)
Hoe bedoel je ''garanties''?
ik sta gewoon in voor goed klinkend geluid dat werkt en zo niet wordt er iets vervangends geregeld..
Topic: Benodigd vermogen in een tent (10-6-2010 13:03:00)
het is aan de hoge kant maar veel te duur is het zeker niet, zet zelf een setje tot 300/400 man weg (6/8 hk actor subs 4 Axys T2115) voor iets meer dan 350 euro, dan moet ik erbij zeggen dat ik er niet van hoef te leven en niet ''officieel'' een bedrijf ben dus ik heb verder geen extra kosten op het vervoer na..
Topic: Status (18-5-2010 09:09:00)
geblokkeerde accounts zijn meer 1-dags vliegen die ''meestal'' onzin verkopen, ex-leden hebben (misschien) nog iets nuttigs toegevoegd aan het forum. zo bekijk ik het..
Topic: Status (18-5-2010 08:56:00)
Quote van Dré:

Een geblokkeerde gebruiker met meer dan 100 berichten op z'n naam wordt "Ex Lid" genoemd (daaronder gebruiken we de term "Account geblokkeerd").
Topic: HK actor basspeaker (14-5-2010 14:44:00)
Er is toen der tijd naar de inhoud van de kast gekeken, baspoort is niets aan veranderd, er is niet gemeten aan de speakers, kasten hebben wel naast elkaar gestaan, 2 originele en 2 met de dap speaker, dap kasten klinken iets voller en gaan langer door (originele speaker gaat knijpen als je hem tegen de clip aan speelt) originele speaker is ook 300 watt rms zie ik nu tegenover 400 van de dap..
maar het belangrijkste is dat er van de 12 originele nu al 5 zijn vervangen omdat ze stuk gaan, 2 stuks lopen aan en bij de andere 3 was de spoel gewoon compleet doorgebrand..
nu moet ik wel zeggen dat er niet altijd even netjes wordt omgegaan met de spullen en dat de hk setjes altijd tot flink in de clip worden geramd maar de oudste dap speaker zit er nu bijna 2 jaar in en speelt nog steeds perfect terwijl er in die tijd al 3 originele eminence de geest hebben gegeven..
Topic: HK actor basspeaker (14-5-2010 14:36:00)
Ben ik weer, heb even op internet rond gekeken, en ik ben 99% zeker dat dit de bas speaker is uit de hk actor subs, kun je deze vergelijken met je oude speaker?

dit is de Dap ER1576L (soundmate 1/2/3)

en van de voorkant
Topic: HK actor basspeaker (14-5-2010 14:22:00)
hmm horen wordt moeilijk denk ik, ik heb doe alleen het licht voor hun..
ik heb als het goed is wel nog ergens foto's van beide speakers, daaraan kun je in iedergeval zien dat de Dap speaker een stuk degelijker gebouwd is.
ik zal morgen even op de pc kijken of ik ergens foto's heb staan, ben nu niet thuis namelijk.
Topic: HK actor basspeaker (14-5-2010 00:47:00)
Hier zit een ''budget'' eminence speaker in.. (kleine magneet, alluminium korf)
als je een goede vervanger wilt plaatsen zou ik de speaker uit de Dap soundmate serie bestellen (ER1576L), kost volgens mij iets van 117 euro (originele hk ong 120)
de dap speaker kan meer vermogen hebben en klinkt een stuk beter in de actor subjes, collega heeft 12 hk actor subs waarvan 5 met de dap speaker, er gaan standaard de 4 met de dap speaker in mee als er een enkele set nodig is omdat deze voller klinken en meer vermogen aan kunnen.