Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Marijn
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Marijn (Pagina: 5 van 20)
Topic: Blinder probleem (31-5-2015 16:04:00)
Ik heb het volledige plaatje eens vervangen (zie foto boven, waar oa. de dipswitches opzitten) met ééntje uit een werkende.
Nu doet de kapotte het dus wel perfect, het probleem moet dus ergens op dat plaatje liggen (zie boven voor foto van het volledige plaatje).
Iemand een idee of dit volledig te bestellen valt?
Topic: Lichtshow organiseren op je desk (30-5-2015 23:18:00)Nu doet de kapotte het dus wel perfect, het probleem moet dus ergens op dat plaatje liggen (zie boven voor foto van het volledige plaatje).
Iemand een idee of dit volledig te bestellen valt?
Zo doe ik het nu: paletten altijd opslaan als QUE's (met gewenste palette en toestellen. voor oa. in de exec. meestal snel op een fader zodat ik voor alle que's een zelfde fade time kan ingeven. bv. 3 sec voor posities).
zodat je ook niet ook steeds je toestellen hoeft te selecteren voordat je een ander kleur wilt maar gewoon de kleur kan selecteren in je exec window.
Lijkt mij de beste manier?..
Topic: Blinder probleem (19-5-2015 15:32:00)zodat je ook niet ook steeds je toestellen hoeft te selecteren voordat je een ander kleur wilt maar gewoon de kleur kan selecteren in je exec window.
Lijkt mij de beste manier?..
De TRIAC vervangen lukt me allemaal nog wel, alleen heb ik helaas niet de kennis om dit soort probleem op te lossen vrees ik.
Toch bedankt!
Topic: Blinder probleem (18-5-2015 21:43:00)Toch bedankt!
Iemand een idee waar ik deze kan vinden? Welk onderdeel is dit op de foto?
EDIT: gevonden!

Topic: Blinder probleem (17-5-2015 20:06:00)EDIT: gevonden!

Inderdaad wat je zegt, op DMX blijft hij op 50 (gok) % staan, en als ik de dipswichtes op een ingebouwd programma zet dan fade hij wel tot 0.
Topic: Blinder probleem (16-5-2015 00:27:00)Had ik al geprobeerd en de tafel werkt perfect.
Topic: Blinder probleem (14-5-2015 15:16:00)Even gecheckt: als ik ingebouwde programma's laat lopen gaat hij wel tot nul!
Topic: Blinder probleem (13-5-2015 16:41:00)Het probleem deed zich nu ook voor als hij koud staat, dus uit de kist kwam.
Topic: Blinder probleem (13-5-2015 11:59:00)Oke, ik had er nog enkele liggen van m'n T4's (dezelfde) maar het probleem is niet weg..
Alle draadjes ook nog eens nagekeken en daar op't 1e zicht geen mankement aan.
Topic: Blinder probleem (13-5-2015 11:36:00)Alle draadjes ook nog eens nagekeken en daar op't 1e zicht geen mankement aan.
BTA16!
600B
600B