Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van RiLe

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 65 bijdrage(n) van RiLe (Pagina: 5 van 7)

Topic: Beatmixen (17-10-2005 22:29:00)

vaffunculo schreef:

ff vraagje: Hoe laten jullie de plaat los die je wilt inmixen?
Ik houd de plaat aan de zijkant vast en beweeg een paar keer over de beat.
Gewoon een paar manieren oefenen en kijken wat JIJ het lekkerste vind!
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (11-10-2005 19:21:00)

djmouse schreef:

beetje lullig om hier met namen te gaan gooien, mocht je serieus geintresseerd zijn doe maar een mailtje met een goede reden waarom je graag de naam wilt weten

(beetje bot misschien maar vind eht lullig om hier iemand zwart te gaan lopen maken)

dj mouse
Nee is niet bot! Ik heb er respect en begrip voor! Ik zal je morgen even mailen
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (10-10-2005 21:36:00)

djmouse schreef:

tentenboer zei dat het oke was.. getest met een par...
en dan nog kun je pech hebben sad :(

(hadden inderdaad moeten meten is erg stom geweest)
dj mouse
Mag ik misschien weten welk tentenbedrijf dat is?
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (6-10-2005 21:39:00)

Dré schreef:

Als ie maar op wegblokkadepaaltjes past ;-)
Al uitgetest?
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (3-10-2005 09:13:00)

djp schreef:

tuinfeestje: 200 meter oprijlaan GRIND, en een hekje van 50 cm breed waar je dus met je aanhanger niet doorheen kan, en je flightcasewieltjes niet door het grind komen, maarja dat kun je ook weer zien als een stukje conditie training
Ik ken het probleem!
35 podium elementen bouwen voor je werk op een 1ste etage zonder lift is ook altijd leuk! angry
Topic: Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line! (15-9-2005 17:03:00)

Jan2 schreef:

Beste Jan,

Teksten worden nu eenmaal gekopieerd, ook die van ons. Daar moeten wij ons niet druk over maken.

Hoogachtend,

Dhr. P van Straalen
Er is gister bij ons ingebroken dus breek ik maar ff bij de buren in om te kijken of daar ook iets leuks staat angry
Niet te geloven deze mensen...
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (12-8-2005 14:30:00)

Sylvia schreef:

Je zit mis.
ta·lent (het ~, ~en)
1 natuurlijke begaafdheid, bekwaamheid tot iets => gave
2 iem. met veel begaafdheid
3 een bepaald gewicht en een geldsom [o.a. bij de Grieken]
Okey sorry voor dit misverstand dan!
Topic: cd's branden zonder tussentijd (12-8-2005 11:55:00)

MuuskE schreef:

Ik maak altijd een cue-sheet voor een mix. Vervolgens met Nero --> image branden en klaar. De mix is nog steeds in 1 stuk en op de cd heb je aparte tracks. Hier ff een voorbeeld van een cue-file (bv. setje.cue):

PERFORMER "Naam"
TITLE "Set"
FILE "filenaam.wav" WAVE
TRACK 01 AUDIO
INDEX 01 00:00:00
TRACK 02 AUDIO
INDEX 01 00:39:57
TRACK 03 AUDIO
INDEX 01 06:05:48
TRACK 04 AUDIO
INDEX 01 10:23:24
TRACK 05 AUDIO
INDEX 01 13:55:49
TRACK 06 AUDIO
INDEX 01 19:36:52
TRACK............etc....

Dit gewoon in een tekst documentje knallen en dan ff renamen naar .cue en klaar is kees.
Je kunt dit dus met de hand gaan typen en ongeveer gokken waar de overgangen moeten komen, of je gebruikt het volgende programma om cue-sheets te maken:

https://www.homepages.hetnet.nl/~mjmlooijmans/cdwave

Hier zie je de wave-vorm waar je vervolgens kunt aangeven (en luisteren) waar je de overgang wilt plaatsen. Zodra je alle overgangen hebt gemaakt, kies je voor save cue-sheet as.
Kickje ashamed :$

Werkt het ook met mp3? Want ik neem namelijk op in mp3 formaat.
Moet ik het dan gewoon zo doen:

PERFORMER "Naam"
TITLE "Set"
FILE "filenaam.mp3" MP3
TRACK 01 AUDIO
INDEX 01 00:00:00
TRACK 02 AUDIO
INDEX 01 00:39:57
TRACK 03 AUDIO
INDEX 01 06:05:48
TRACK 04 AUDIO
INDEX 01 10:23:24
TRACK 05 AUDIO
INDEX 01 13:55:49
TRACK 06 AUDIO
INDEX 01 19:36:52
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (12-8-2005 11:15:00)

Powerbeat schreef:

Dus talent krijg je, en verlies je weer? sneaky :V
Nee zeker niet! Maar talent is volgens mij een opkomende artiest die erg goed is en het wel eens kan gaan maken. Die heeft talent!?
Maar misschien zit ik helemaal mis...
Topic: iPod Djmixer (12-8-2005 11:11:00)

Reind schreef:

Oftewel het is gewoon pats en mocht ik ooit eens geld over hebben en er 1 op de kop kunnen tikken..... waarom niet.
Misschien op de Dj Expo. Dan schrijf je er meteen ff een review over voor op je site. Het is natuurlijk te proberen... wink ;)