Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj pyro

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 199 bijdrage(n) van Dj pyro (Pagina: 5 van 20)

Topic: JB-Systems iMove 5S (29-4-2009 08:48:00)
Had jij niet zelf deze head?
Topic: Ervaringen JB-Systems PSX-12 A en DAP K-112 Pro Active (5-4-2009 18:30:00)
Ik snap het niet goed.
Je hebt zelf de K-112 al meermaals gebruikt en bent er tevreden over.
Waarom zou je dan nu ineens voor een JB systems gaan die je nog nooit gehoord hebt?
Ik heb beide speakers al gehad in passieve versie.
Met de K-112 heb ik nog geen problemen gehad.
Met de psx serie heb ik wel al een paar problemen gehad (speakons en hoogdriver).
Toeval, dat kan... Maar als ik moest kiezen zou ik (in dit budget uiteraard) gaan voor de K-112.
Ook heeft deze zich in het verleden al meermaals bewezen en dat kunnen we van de JB (nog) niet zeggen.
Topic: geluid kantine 43m2 (19-3-2009 20:56:00)
Blijft natuurlijk het feit dat 2 K-115a nog steeds goedkoper zijn sneaky :V
Nee, is inderdaad de ideale set wink ;)
Topic: geluid kantine 43m2 (19-3-2009 14:29:00)
Met de K-115a kan je in ieder geval zonder veel moeite wat bas bijsteken (EQ achterop).
Ok, het is niet schrikwekkend veel.
Wat je altijd kan proberen is de K-115a kopen en eventueel later als het niet voldoende is nog een subje erbij zetten.

Wat ik bedoel met die 2e alinea is eigenlijk het feit dat de set het meest gebruikt wordt als achtergrondmuziek.
Vandaar ook de vraag of het gewoon luider moet, of echt LUID moet wink ;)
Topic: geluid kantine 43m2 (19-3-2009 13:29:00)
Of gewoon een setje actieve K-115's
Ben je meteen van het hele versterkerverhaal af.
Gewoon 2 XLR-tjes naar je speakers, stroom erin en hoppa.
En voor de prijs moet je het niet laten.

Als de bedoeling van een feestje geven is dat de muziek luider moet kunnen, zou ik er geen sub bij doen.
Als het de bedoeling is om te blazen, dan zullen de k-115's te kort komen.
Hoewel de ruimte nu ook niet zo schrikwekkend groot is natuurlijk.
Topic: hoeveel versterkers kan ik aansluiten op de JB Systems MM-10 mengpaneel? (8-12-2008 12:47:00)

eddy wally schreef:

Je hebt op een mm10 een stereo xlr/jack uit.
daarnaast ook 2 aux uitgangen deze moet je dus kunnen gebruiken om naar 2'de en 3'de versterker te gaan.
Auxen worden normaal gebruikt voor monitoring, maar als je dit niet nodig hebt is het inderdaad een goede oplossing.
Je moet dan wel zien dat je elk kanaal op je auxen uitstuurt (groene potmeters boven de schuiven)
Topic: Beginnerssetje met vragen..... (1-11-2008 09:34:00)
Als je toch enkel met de computer wil draaien:
De Hercules Dj Console RMX.
Deze past perfect binnen je budget en je heb meteen een all in one systeem.
En als ik mij niet vergis (was in ieder geval met de dj console zo) krijg je er gratis de virtual dj software bij).
De RMX is te vinden voor pakweg 300 à 350€
Heb je nog wat centjes over om een goeie koptelefoon te kopen wink ;)
Topic: Beginnerssetje met vragen..... (31-10-2008 23:47:00)
Deze.
Niet te duur en een degelijke tafel in deze prijsklasse.
Wil je nog een kanaaltje meer, dan is deze misschien een optie.
Tip: tik eens in de zoekmachine "beginner" of iets dergelijks in.
Topic: Wat vind jij de MOOISTE mixer, tt, cd speler etc... (28-10-2008 21:59:00)
Ik vind de Rodec MX-180 Limited nog steeds een strakke mixer.
Tja, ik ben nu eenmaal een Belg hoewel ik de Stanton VRM-10 ook een knappertje vind.
Topic: Climax voor confetti kanon (27-10-2008 22:54:00)
Junk Project met Control of The anthem van sensation 2003 (als ik mij niet vergis).
Heeft ook een zalige climax.
Zijn al wat oudere nummers, maar doen het bij ons nog altijd wink ;)