Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Gunnie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 74 bijdrage(n) van Gunnie (Pagina: 5 van 8)

Topic: Lichten ophangen op zolder (9-4-2005 05:17:00)
zoals velen hangen hier ook lichten op "zolder" ik heb ze gewoon tegen de gordingen gevezen en de Tomahawk met haken en ketting opgehangen zodat deze dwars kon hangen happy :)
de helicopter hangt met 4 haken en regelbare haken vast en hangt echt rotsvast, het frame eronder hangt met ketting aan haken en moet alleen die 20cm spiegelbol met motor dragen (frame is gewoon 3 houten latten met kippegaas en stof erover)

https://users.pandora.be/gunniepsx/gear/IMG_0205.jpg
https://users.pandora.be/gunniepsx/gear/IMG_0204.jpg
https://users.pandora.be/gunniepsx/gear/IMG_0206.jpg

edit: men materiaal hangt hier trouwens niet meer, is verhuisd naar men grotere kamer maar met het zelfde systeem happy :)
Topic: De DYNAMO VAN JB (9-4-2005 05:08:00)

Peter schreef:

Als dat zomaar kon, denk je dan niet dat Showtec dat zelf dan niet had gedaan? Als je dat wilt doen heb je een andere voeding, koeling en (gedeeltelijk) electronica nodig. En al die spullen zijn duurder. En een budget scan maak je niet met dure onderdelen.
het is van JB Systems wink ;)
ALS ik nog eens tijd heb dan sluit ik alles tegoei aan hier, 2 Dynamo's en Velleman USB > DMX

trouwens ik vind dat er voor 100W nog redelijk wat licht uitkomt :)
Topic: Nieuwe lading behringer produkten (31-3-2005 01:44:00)
die dj console ziet er best leuk uit voor zen prijs tov die plastic zooi van hercules
Topic: Inrichten van je eigen disco (30-3-2005 01:05:00)

speakerfreak schreef:

en dat boeit op je kamer?
bij sommige wel happy :)

hier iig wel razz :p
Topic: Filmpje lichtset (20-3-2005 18:05:00)

sandervandermaat schreef:

dat zijn 2, ja inderdaad 2 stroboscopen, alleen door de camera lijkt het net of het er 8 zijn laugh :D
edit: kijk maar
idd dacht echt dat er 8 hingen ofzo laugh :D
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (20-3-2005 18:00:00)
das best wel lullig van die kerel sad :(

btw je hebt mail happy :)
Topic: Filmpje lichtset (20-3-2005 10:46:00)

sandervandermaat schreef:

heb nog een filmpje maar weet iemand waar ik het kan uploaden?
edit: filmpje, en dan op free klikken, downloaden duurt ongv 1 minuutje
wat gebruik je voor die witte flitsen
Topic: Inrichten van je eigen disco (20-3-2005 00:51:00)

Basement-club schreef:

idd Is hetzelfde effect, alleen is die van mij van velleman (HQ). De reden dat er geen foto's van het effect in actie zijn is omdat het ding lampjes vreet. In deze uitvoering werkt de lamp op 230V terwijl die van de skytronic versie het met 24 V doet. Verder een mooi effect en best wel spectaculair met wat rook, anders is het waardeloos.

mvg
heeft dat toevallig een naam/serienummer happy :)

edit: nvm heb het gevonden, noemt mini spider
Topic: Filmpje lichtset (18-3-2005 13:36:00)

Hurricane schreef:

https://www.kokorico.be/

zie de filmpjes

Onwijs gave discotheek in belgie.

96 x martin 918's!!! 24 wappers, Hungaro's, Ronddraaiende trussbladders, Pyro, 4 enigma tafels voor takels/licht

gekkenhuis! shocked 8O
dan zwijgen we maar over Zillion vroeger wink ;)
was nog NET wat meer sneaky :V

straks nog wat filmpjes bezien maar eerst terug naar school sad :(
Topic: Info mbt OUD lichteffekt (par 36 bal met strobo's) (18-2-2005 22:41:00)

Companion schreef:

Compleet met 3 reservelampen en BTW faktuur voor € 449,00
factuur op 2dehands spul? shut up :X