Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Gunnie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 74 bijdrage(n) van Gunnie (Pagina: 5 van 8)
Topic: Lichten ophangen op zolder (9-4-2005 05:17:00)het is van JB Systems
ALS ik nog eens tijd heb dan sluit ik alles tegoei aan hier, 2 Dynamo's en Velleman USB > DMX
trouwens ik vind dat er voor 100W nog redelijk wat licht uitkomt :)Topic: Nieuwe lading behringer produkten (31-3-2005 01:44:00)bij sommige wel
hier iig wel
Topic: Filmpje lichtset (20-3-2005 18:05:00)
edit: kijk maaridd dacht echt dat er 8 hingen ofzo
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (20-3-2005 18:00:00)
edit: filmpje, en dan op free klikken, downloaden duurt ongv 1 minuutjewat gebruik je voor die witte flitsenTopic: Inrichten van je eigen disco (20-3-2005 00:51:00)
mvgheeft dat toevallig een naam/serienummer
edit: nvm heb het gevonden, noemt mini spiderTopic: Filmpje lichtset (18-3-2005 13:36:00)
zie de filmpjes
Onwijs gave discotheek in belgie.
96 x martin 918's!!! 24 wappers, Hungaro's, Ronddraaiende trussbladders, Pyro, 4 enigma tafels voor takels/licht
gekkenhuis!
dan zwijgen we maar over Zillion vroeger 
was nog NET wat meer
straks nog wat filmpjes bezien maar eerst terug naar school
Topic: Info mbt OUD lichteffekt (par 36 bal met strobo's) (18-2-2005 22:41:00)factuur op 2dehands spul?
zoals velen hangen hier ook lichten op "zolder" ik heb ze gewoon tegen de gordingen gevezen en de Tomahawk met haken en ketting opgehangen zodat deze dwars kon hangen
de helicopter hangt met 4 haken en regelbare haken vast en hangt echt rotsvast, het frame eronder hangt met ketting aan haken en moet alleen die 20cm spiegelbol met motor dragen (frame is gewoon 3 houten latten met kippegaas en stof erover)
https://users.pandora.be/gunniepsx/gear/IMG_0205.jpg
https://users.pandora.be/gunniepsx/gear/IMG_0204.jpg
https://users.pandora.be/gunniepsx/gear/IMG_0206.jpg
edit: men materiaal hangt hier trouwens niet meer, is verhuisd naar men grotere kamer maar met het zelfde systeem
Topic: De DYNAMO VAN JB (9-4-2005 05:08:00)
de helicopter hangt met 4 haken en regelbare haken vast en hangt echt rotsvast, het frame eronder hangt met ketting aan haken en moet alleen die 20cm spiegelbol met motor dragen (frame is gewoon 3 houten latten met kippegaas en stof erover)
https://users.pandora.be/gunniepsx/gear/IMG_0205.jpg
https://users.pandora.be/gunniepsx/gear/IMG_0204.jpg
https://users.pandora.be/gunniepsx/gear/IMG_0206.jpg
edit: men materiaal hangt hier trouwens niet meer, is verhuisd naar men grotere kamer maar met het zelfde systeem

Peter schreef:
Als dat zomaar kon, denk je dan niet dat Showtec dat zelf dan niet had gedaan? Als je dat wilt doen heb je een andere voeding, koeling en (gedeeltelijk) electronica nodig. En al die spullen zijn duurder. En een budget scan maak je niet met dure onderdelen.
ALS ik nog eens tijd heb dan sluit ik alles tegoei aan hier, 2 Dynamo's en Velleman USB > DMX
trouwens ik vind dat er voor 100W nog redelijk wat licht uitkomt :)
die dj console ziet er best leuk uit voor zen prijs tov die plastic zooi van hercules
Topic: Inrichten van je eigen disco (30-3-2005 01:05:00)speakerfreak schreef:
en dat boeit op je kamer?
hier iig wel
sandervandermaat schreef:
dat zijn 2, ja inderdaad 2 stroboscopen, alleen door de camera lijkt het net of het er 8 zijn
edit: kijk maar
das best wel lullig van die kerel
btw je hebt mail
Topic: Filmpje lichtset (20-3-2005 10:46:00)
btw je hebt mail
sandervandermaat schreef:
heb nog een filmpje maar weet iemand waar ik het kan uploaden?edit: filmpje, en dan op free klikken, downloaden duurt ongv 1 minuutje
Basement-club schreef:
idd Is hetzelfde effect, alleen is die van mij van velleman (HQ). De reden dat er geen foto's van het effect in actie zijn is omdat het ding lampjes vreet. In deze uitvoering werkt de lamp op 230V terwijl die van de skytronic versie het met 24 V doet. Verder een mooi effect en best wel spectaculair met wat rook, anders is het waardeloos.mvg
edit: nvm heb het gevonden, noemt mini spider
Hurricane schreef:
https://www.kokorico.be/zie de filmpjes
Onwijs gave discotheek in belgie.
96 x martin 918's!!! 24 wappers, Hungaro's, Ronddraaiende trussbladders, Pyro, 4 enigma tafels voor takels/licht
gekkenhuis!

was nog NET wat meer

straks nog wat filmpjes bezien maar eerst terug naar school

Companion schreef:
Compleet met 3 reservelampen en BTW faktuur voor € 449,00