Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Ruud
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 58 bijdrage(n) van Ruud (Pagina: 5 van 6)
Topic: Waar ga jij altijd stappen? (29-8-2003 21:46:00)
Gebroeders Ko - Tuut Tuut Wij Srpingen Parachute
Single wordt 7 mei gereleased
ben de nieuwe gebroeders ko al weer twee maanden aan het draaien en hij heet 'als ik jou vergeef'
die andere zal vast wel uitkomen maar ik wilde even melden dat er nog eentje tussendoor is gekomen.
denk dat de lentehit iig is free van ehmz stuart
en natuurlijk room5 (ofzoiets) - make luv'Topic: Muziek voor volleywedstrijd? (8-4-2003 11:05:00)
als ik ga stappen naar tilburg (villa fiesta) of den bosch (jeronimus of oetel). maar meestal zit ik in me eigen dorp lekker in de kroeg waar ik eens in de maand draai en daar heb ik het vaak net zo naar m'n zin.
Topic: Reclame voor je Drive-in (6-7-2003 20:18:00)wij delen ook altijd kaartjes uit, ook foto's maken en op je site zetten dat men van je bestaan af weet.
maar de beste reclame is en blijft idd mond op mond reclame.
reclame op locale kabelkrant en bladen enzo vinden wij toch een beetje lomp omdat we nog niet ingeschreven staan bij kvk. ik vraag me af hoe jullie hier tegenaan kijken.....
Topic: Wat staat er voor app. in de Discotheek (5-7-2003 20:13:00)maar de beste reclame is en blijft idd mond op mond reclame.
reclame op locale kabelkrant en bladen enzo vinden wij toch een beetje lomp omdat we nog niet ingeschreven staan bij kvk. ik vraag me af hoe jullie hier tegenaan kijken.....
ik draai elke maand in een cafe hiero in Helvoirt, cafe is incl bar denk ik 3 meter bij 5 ofzo. ze hebben iig dateq onyx, denon 1800f ehmz pctje van encore sony radio en sony minidisc en da was et, verder 2x ramsa speaker (en wat oudere serie volgens mij maar het klinkt bestlekker) met daaraan een peavey amp. lampjes hebben ze zelfs ook
ik meen 4x ofzo par 46 met dalton controller, het is allemaal perfect voor de grootte van de kroeg.
Topic: Openings nummers (3-7-2003 21:05:00)ik meen 4x ofzo par 46 met dalton controller, het is allemaal perfect voor de grootte van de kroeg.
het was eigenlijk ook meer gericht op nr's waarmee je je sjoo zegmaar opent, dus niet waarmee je de zaal plat wil krijgen. meer zo van je draait een nummer en iedereen denkt "hee dat is blablabla disco-show"
Topic: Openings nummers (25-6-2003 16:08:00)nee maar ik bedoel meer van dat eerst de zaal ff vol loopt met een subtiel gezellig muziekje waarna je een knallend openings nummer start waarna je zegmar ehm 'gas gaat geven'.
bedoel gewoon feest waar muziek gedraaid wordt van apres ski tot happy hardcore en van nederlandstalig tot danceclassics.
Topic: Openings nummers (25-6-2003 15:58:00)bedoel gewoon feest waar muziek gedraaid wordt van apres ski tot happy hardcore en van nederlandstalig tot danceclassics.
Wat zijn nou goeie openingsnr's voor een feest met zegmar publiek tussen de 15 en de 30? ik zit te denken aan:
Robbie williams - Let me entertain you
2001 a space odessey
etc..
Topic: Zomerhit 2003, wat gaat het worden? (13-5-2003 13:29:00)Robbie williams - Let me entertain you
2001 a space odessey
etc..
Teun schreef:
Voor wat betreft de apres ski nummers (die het in de zomer ook altijd goed doen) zal dat waterscooter nummer het ook wel goed doen en daar zal vast ook wel een nieuw nummer van komen..
Jepz het nieuwe nummer van Gebroeders Ko wordt: (hou je vast)Gebroeders Ko - Tuut Tuut Wij Srpingen Parachute
Single wordt 7 mei gereleased
die andere zal vast wel uitkomen maar ik wilde even melden dat er nog eentje tussendoor is gekomen.
denk dat de lentehit iig is free van ehmz stuart
en natuurlijk room5 (ofzoiets) - make luv'
mja ik speel in een hofkapel, even een greep uit ons repertoir:
-Proud mary (tina turner, en trouwens nog 20 andere artiesten die em ook ooit uitgevoerd hebben)
-Gina lollobrigida (ofzoiets)
-'t dondert en 't bliksemt
-kleine cafe
-de glimlach van een (w)(k)ind
-de regenboog (franske bauer)
en nog een hoop
Topic: Flightcase klaar, en apparatuur allemaal ingebouwd! (3-4-2003 22:48:00)-Proud mary (tina turner, en trouwens nog 20 andere artiesten die em ook ooit uitgevoerd hebben)
-Gina lollobrigida (ofzoiets)
-'t dondert en 't bliksemt
-kleine cafe
-de glimlach van een (w)(k)ind
-de regenboog (franske bauer)
en nog een hoop
ziet er netjes uit
1 tip, ik zou die x-over een stukkie omhoog plaatsen, behringer apparatuur kan niet goed tegen warmte, en omdat ie nu boven je amps hangt zal ie wat warmte te verduren krijgen. het wordt trouwens ook door behringer zelf afgeraden. ken gevallen waar ineens een deel van het geluid wegviel (en paar sec's/mins weer trug kwam)
Topic: gekleurde rook (1-4-2003 15:34:00)1 tip, ik zou die x-over een stukkie omhoog plaatsen, behringer apparatuur kan niet goed tegen warmte, en omdat ie nu boven je amps hangt zal ie wat warmte te verduren krijgen. het wordt trouwens ook door behringer zelf afgeraden. ken gevallen waar ineens een deel van het geluid wegviel (en paar sec's/mins weer trug kwam)
mja een eventuele kleurstof voor je rookdoos schijnt volgens de meeste hier dus behoorlijk chemisch of iig niet goed te zijn, maar hoe denken jullie dan over die geurtjes? en trouwens de rookvloeistof zelf is toch ook niet zo van dat je zegt "hm ff lekker heel de avond rookvloeistof inademen"
denk dat heel die 'rookmachine'wereld zegmar niet helemaal gezond is.
niet dat ik er tegen ben maar ik geloof niet dat het 100% onschadelijk is (ook niet 90% onschadelijk)
denk dat heel die 'rookmachine'wereld zegmar niet helemaal gezond is.
niet dat ik er tegen ben maar ik geloof niet dat het 100% onschadelijk is (ook niet 90% onschadelijk)