Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DvE

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 127 bijdrage(n) van DvE (Pagina: 5 van 13)

Topic: Denon DN-S1000 VS Oem Super Cd-bak (25-2-2005 22:01:00)

Reind schreef:

*kuch* er komt een merk met een slikker systeem, MP3 ondersteuning en touch sensitive jog en een betere display *kuch*
[citaat van badduh schreef:

*kuch* Doel je soms op de Akiyama CDX 300 *kuch* wink ;)

Dré schreef:

Nou nee (aangezien die geen mp3 aankan en ook geen slikker heeft (kuch, kuch)).

Welke dan wel??? Dat zal snel genoeg duidelijk worden.
De Pioneer CDJ-200 ? razz :p ? Meer info Pioneer CDJ-200
[edit] zit te kijken deze heeft toch geen scratch dus laat staan een touch sensitive jog [/edit]
Topic: Denon DN-S1000 VS Oem Super Cd-bak (25-2-2005 16:52:00)

DJ Tim schreef:

zeg je nou dat je het niet snapt, of zit je de boel voor de gek te houden?
Wat ? Ik bedoelde wat Reind zou gaan doen dan, waarmee ie ons zou verbazen ?
Topic: Denon DN-S1000 VS Oem Super Cd-bak (25-2-2005 16:09:00)

zephir schreef:

Ik ben benieuwd waar Reind ons mee gaat verbazen...
Hoe bedoel je ? ashamed :$
Topic: Denon DN-S1000 VS Oem Super Cd-bak (23-2-2005 22:22:00)
owwkee dan, hebben mensen hier op het forum al wat ervaring met 1 van de 2 spelers (of met bijden laugh :D)
Topic: Denon DN-S1000 VS Oem Super Cd-bak (22-2-2005 21:30:00)

Sjapper schreef:

Vanaf donderdag hopelijk weer te lezen op de site van Reind:
<a rel="nofollow" href=" www.aboutdj.nl " class="ext"> www.aboutdj.nl </a>

(Ja Fredje, ik zeg hetzelfde als jij, alleen in wat andere bewoordingen wink ;) )
jah vind het echt stom dat die server is gehackt echt van ga als je zo graag wilt je magnetron op het internet zetten en hack die laugh :D
Topic: Denon DN-S1000 VS Oem Super Cd-bak (22-2-2005 21:18:00)

fredje schreef:

en waar een goed oordeel uit is gekomen.
(..)Ga dan voor zekerheid.
groet
Owwkee dus dan zou da in dit geval dan de Oem worden dan (of heb ik het toch verkeerd gelezem ?)
Topic: Denon DN-S1000 VS Oem Super Cd-bak (22-2-2005 21:06:00)

fredje schreef:

en wat de ene k.t vind maar de ander juist zo fijn sneaky :V
Relatief dus.
Print die dingen uit,leg naast elkaar en kijk eerst wat je minimaal zoekt en nodig mocht hebben.
Neem nog een paar opties.
Streep af wat bij de 1 zit en niet bij de ander.
Dan houd je een paar cd spelers over en dan lees je de reviews over de oems en wat er heel veel geschreven is de denon.
Dan schift je weer en dan kom je met die vraag!
Dat is de juiste wijze om je gedegen en eerlijk advies te geven.
groet
jah da had ik al wel zo een beetje gedaan (en dan niet 1 keer laugh :D)

maar ik denk van effe kijken voor wat professionele meningen en dingen om een wijs bestluit te maken
Topic: Denon DN-S1000 VS Oem Super Cd-bak (22-2-2005 20:53:00)

fredje schreef:

Wat wil je nu weten?
Waar heb je zelf de meeste feeling mee?
Wat zoek je voor jezelf en wat zoek je niet?
Hecht je waarde aan een produkt wat langer op de markt en met uitgebreide reviews of ga je voor een net op de markt zijnde cd speler met een leuke merknaam?
groet
Van alles wat zeg maar; van de 1 vind dit, en de ander vind dat en dan komen zo allemaal dingen aan bot wat de 1ne speler wel kan en de andere niet
Topic: Denon DN-S1000 VS Oem Super Cd-bak (22-2-2005 20:43:00)
Welke van de 2?

De Denon DN-S1000 zeer attrekkelijk voor beginners want jah hij is van denon en dan ook nog eens betaalbaar !! wink ;)

Of de Oem supper CDbak zoals de American Audio CDI-500 Of de Reloop RCD-900s

Alles (nou jah alles laugh :D) is welkom happy :)
Topic: jonge beginner (11-2-2005 19:07:00)

DJ Bastisito schreef:

Omdat je maar 2 kanalen nodig hebt
[OP schreef] ik kies voor vinyl omdat ik er vooral wat mee ga klooien op men kamertje,en later kan ik er dan nog een cd speler bij aan sluiten [/OP Schreef schreef:

Dus dan 3 kanalen lijkt mij