Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DvE
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 127 bijdrage(n) van DvE (Pagina: 5 van 13)
Topic: Denon DN-S1000 VS Oem Super Cd-bak (25-2-2005 22:01:00)
[citaat van badduh schreef:*kuch* Doel je soms op de Akiyama CDX 300 *kuch*
Welke dan wel??? Dat zal snel genoeg duidelijk worden.De Pioneer CDJ-200 ?
? Meer info Pioneer CDJ-200
[edit] zit te kijken deze heeft toch geen scratch dus laat staan een touch sensitive jog [/edit]Topic: Denon DN-S1000 VS Oem Super Cd-bak (25-2-2005 16:52:00)Wat ? Ik bedoelde wat Reind zou gaan doen dan, waarmee ie ons zou verbazen ?Topic: Denon DN-S1000 VS Oem Super Cd-bak (25-2-2005 16:09:00)Hoe bedoel je ?
Topic: Denon DN-S1000 VS Oem Super Cd-bak (23-2-2005 22:22:00)
<a rel="nofollow" href=" www.aboutdj.nl " class="ext"> www.aboutdj.nl </a>
(Ja Fredje, ik zeg hetzelfde als jij, alleen in wat andere bewoordingen
)jah vind het echt stom dat die server is gehackt echt van ga als je zo graag wilt je magnetron op het internet zetten en hack die
Topic: Denon DN-S1000 VS Oem Super Cd-bak (22-2-2005 21:18:00)
(..)Ga dan voor zekerheid.
groetOwwkee dus dan zou da in dit geval dan de Oem worden dan (of heb ik het toch verkeerd gelezem ?)Topic: Denon DN-S1000 VS Oem Super Cd-bak (22-2-2005 21:06:00)
Relatief dus.
Print die dingen uit,leg naast elkaar en kijk eerst wat je minimaal zoekt en nodig mocht hebben.
Neem nog een paar opties.
Streep af wat bij de 1 zit en niet bij de ander.
Dan houd je een paar cd spelers over en dan lees je de reviews over de oems en wat er heel veel geschreven is de denon.
Dan schift je weer en dan kom je met die vraag!
Dat is de juiste wijze om je gedegen en eerlijk advies te geven.
groetjah da had ik al wel zo een beetje gedaan (en dan niet 1 keer
)
maar ik denk van effe kijken voor wat professionele meningen en dingen om een wijs bestluit te makenTopic: Denon DN-S1000 VS Oem Super Cd-bak (22-2-2005 20:53:00)
Waar heb je zelf de meeste feeling mee?
Wat zoek je voor jezelf en wat zoek je niet?
Hecht je waarde aan een produkt wat langer op de markt en met uitgebreide reviews of ga je voor een net op de markt zijnde cd speler met een leuke merknaam?
groetVan alles wat zeg maar; van de 1 vind dit, en de ander vind dat en dan komen zo allemaal dingen aan bot wat de 1ne speler wel kan en de andere nietTopic: Denon DN-S1000 VS Oem Super Cd-bak (22-2-2005 20:43:00)[OP schreef] ik kies voor vinyl omdat ik er vooral wat mee ga klooien op men kamertje,en later kan ik er dan nog een cd speler bij aan sluiten [/OP Schreef schreef:Dus dan 3 kanalen lijkt mij
Reind schreef:
*kuch* er komt een merk met een slikker systeem, MP3 ondersteuning en touch sensitive jog en een betere display *kuch*[citaat van badduh schreef:*kuch* Doel je soms op de Akiyama CDX 300 *kuch*

Dré schreef:
Nou nee (aangezien die geen mp3 aankan en ook geen slikker heeft (kuch, kuch)).Welke dan wel??? Dat zal snel genoeg duidelijk worden.
? Meer info Pioneer CDJ-200 [edit] zit te kijken deze heeft toch geen scratch dus laat staan een touch sensitive jog [/edit]
DJ Tim schreef:
zeg je nou dat je het niet snapt, of zit je de boel voor de gek te houden?zephir schreef:
Ik ben benieuwd waar Reind ons mee gaat verbazen...
owwkee dan, hebben mensen hier op het forum al wat ervaring met 1 van de 2 spelers (of met bijden
)
Topic: Denon DN-S1000 VS Oem Super Cd-bak (22-2-2005 21:30:00)
)Sjapper schreef:
Vanaf donderdag hopelijk weer te lezen op de site van Reind:<a rel="nofollow" href=" www.aboutdj.nl " class="ext"> www.aboutdj.nl </a>
(Ja Fredje, ik zeg hetzelfde als jij, alleen in wat andere bewoordingen
)
fredje schreef:
en waar een goed oordeel uit is gekomen.(..)Ga dan voor zekerheid.
groet
fredje schreef:
en wat de ene k.t vind maar de ander juist zo fijn
Relatief dus.
Print die dingen uit,leg naast elkaar en kijk eerst wat je minimaal zoekt en nodig mocht hebben.
Neem nog een paar opties.
Streep af wat bij de 1 zit en niet bij de ander.
Dan houd je een paar cd spelers over en dan lees je de reviews over de oems en wat er heel veel geschreven is de denon.
Dan schift je weer en dan kom je met die vraag!
Dat is de juiste wijze om je gedegen en eerlijk advies te geven.
groet
)maar ik denk van effe kijken voor wat professionele meningen en dingen om een wijs bestluit te maken
fredje schreef:
Wat wil je nu weten?Waar heb je zelf de meeste feeling mee?
Wat zoek je voor jezelf en wat zoek je niet?
Hecht je waarde aan een produkt wat langer op de markt en met uitgebreide reviews of ga je voor een net op de markt zijnde cd speler met een leuke merknaam?
groet
Welke van de 2?
De Denon DN-S1000 zeer attrekkelijk voor beginners want jah hij is van denon en dan ook nog eens betaalbaar !!
Of de Oem supper CDbak zoals de American Audio CDI-500 Of de Reloop RCD-900s
Alles (nou jah alles
) is welkom
Topic: jonge beginner (11-2-2005 19:07:00)De Denon DN-S1000 zeer attrekkelijk voor beginners want jah hij is van denon en dan ook nog eens betaalbaar !!
Of de Oem supper CDbak zoals de American Audio CDI-500 Of de Reloop RCD-900s
Alles (nou jah alles
) is welkom
DJ Bastisito schreef:
Omdat je maar 2 kanalen nodig hebt