Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj rabe

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 108 bijdrage(n) van Dj rabe (Pagina: 5 van 11)

Topic: Welke Speaker In de DAP RW-18B / Defect Filter? (4-2-2007 16:10:00)
tnt hoe kan ik dit controleren wat er mee aande hand is
heeft er iemand enig iedee wat voor speaker ik er in kan zetten aan gezien volgnde week canrval begint zit er aardig haast achter.
Topic: Welke Speaker In de DAP RW-18B / Defect Filter? (4-2-2007 14:03:00)
hallo sorry voor het omhoog kicken van dit onderwerp maar vindt het ook onnodig om een nieuwe te starten. nu mijn vraag ik heb vandaag men rw-18b op geblaze er komt niks meer uit geen kreuntje. hij stinkt wel heel erg naar een brand lucht ik ga er dus ook van uit dat hij op geblaze is maar nu de groote vraag! wat voor speaker kan ik er terug in zetten wil eigluk niet meer de rw-18b speaker er in hebben maar iets beters als dit mogelijk is. wat is dus een mooie speaker voor deze kisten. de subs werden met een p-1600 aan gestuurd en passief gefilterd. al vast bedankt.

mvg mathijs
Topic: rw-15 3e keer hoorn opgeblazen wat nu te doen? (18-8-2006 07:01:00)
ik heb ze er zo in gezet aan het filter heb ik niks veranderd geen verstand van dus maar een keer mee langs bij de plaatselijke disco boer.

mvg mathijs
Topic: rw-15 3e keer hoorn opgeblazen wat nu te doen? (17-8-2006 21:36:00)
met de AX heb ik geen ervaring mee maar die van de k-115 is zeker een goede vooruit gang vergeleken met wat er in zit

mvg mathijs
Topic: rw-15 3e keer hoorn opgeblazen wat nu te doen? (17-8-2006 21:14:00)
heb in middels de driver`s van de k-115 en ze klinken zeer strak zeker het geld en de moeite waard!!

mvg mathijs
Topic: rw-15 3e keer hoorn opgeblazen wat nu te doen? (12-8-2006 20:00:00)
ik ga maandag maar is kijken wat ze hier op te zeggen hebben want vindt dit niet kloppen volgens hun moesten ze beter zijn stuken beter maar helaas niet nu zelf ook gemerkt.

mvg mathijs
Topic: rw-15 3e keer hoorn opgeblazen wat nu te doen? (10-8-2006 19:11:00)
bedankt dre ik zal er meteen wat van zeggen want ze doen het nog steeds niet lekker.
mvg mathijs
Topic: rw-15 3e keer hoorn opgeblazen wat nu te doen? (8-8-2006 21:10:00)
ben vandaag langs geweest en heb de dap dd-1 mee gekregen nu doen ze het wel maar komt geen volum uit nu heb ik al gebeld en het licht waarschijnlijk aan de filter`s of aan de hoorn waar je de driver op draait.

mvg mathijs
Topic: rw-15 3e keer hoorn opgeblazen wat nu te doen? (21-7-2006 17:04:00)
de monteur kwam de 8e augustes terug dus dan ga ik er even heen met de speakers

mvg mathijs
Topic: rw-15 3e keer hoorn opgeblazen wat nu te doen? (20-7-2006 19:34:00)
ben vandaag bij de plaatselijke disco boer geweest, ik kon de speakers keer langs brengen. Hun vertelde mij ook dat het vervangen van alleen het hoog voldoende is. helaas hadden ze de k-115 componenten niet op voorraad. en was de monteur op vakantie. dus kon hij ook niet vertellen of de driver van de k-115 op de hoorn paste, als ik het zo goed vertel razz :p.

mvg mathijs