Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Pk
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 73 bijdrage(n) van Pk (Pagina: 5 van 8)
Topic: 2 The winners doorlinken (10-6-2005 23:35:00)
(Natuurlijk zullen er altijd de gebruikelijke "maar mijn techniek bevalt me prima" dwarspissers blijven (houwen zo)).Hey Dré, zet je dr ook even een hoofdstukje bij voor mensen die slechts langs 1 kant horen?
kwestie van geen klachten te krijgen van mijnendwege ivm discriminatie
thx!Topic: Ultratop Dance Top 100 2004 (26-1-2005 22:23:00)
Yes, now we're talking.. zwaar leesvoer voor een vrijdagavond
ik denk dat Sjokkie ondertussen wel geholpen is?
Topic: huren hoeveel ben je kwijt voor deze lijst??? (18-5-2005 17:22:00)
ik denk dat Sjokkie ondertussen wel geholpen is?
Gebruik eens af en toe een leesteken, begin eens aan een nieuwe lijn ofzo man.
Dit lezen maakt me nerveus.
Voor 160€ zal je niet veel meer dan dat vinden. (En dan veronderstel ik dat je statieven ed in die prijs zitten..?)
succes drmee!
Topic: Verdwijnen van pars uit de drive-ins (11-4-2005 13:43:00)Dit lezen maakt me nerveus.
Voor 160€ zal je niet veel meer dan dat vinden. (En dan veronderstel ik dat je statieven ed in die prijs zitten..?)
succes drmee!
Parren zijn ook robuust, kunnen tegen een stoot en er zit geen uitgebreide electronica in -> weinig onderhoud..
Hier in de buurt zijn er discobars met enkel intelli licht maar ken er eveneens die zweren bij parren.. Het heeft blijkbaar allebei zn charmes ;)
ik ga momenteel voor een mix van beide hoewel ik me onlangs heb laten verleiden tot de i-colors van jbs.
Topic: female deejays (6-4-2005 18:53:00)Hier in de buurt zijn er discobars met enkel intelli licht maar ken er eveneens die zweren bij parren.. Het heeft blijkbaar allebei zn charmes ;)
ik ga momenteel voor een mix van beide hoewel ik me onlangs heb laten verleiden tot de i-colors van jbs.
lijkt me makkelijker om ze even online te zetten en linkje te posten
Topic: Kinder disco met animatie (3-3-2005 21:27:00)
hier op het forum vind je genoeg clowns, die het voor veel minder willen doen, Vraag mss eens naar Fredje als die hier op het forum rondhangt
We love Fredje, we do (altijd een genot om zn posts te lezen)
Btw; Tiësto vergeet de kleine al snel als hij Fredje aan het werk heeft gehoord/gezien
Topic: Inrichten van je eigen disco (3-3-2005 20:47:00)
We love Fredje, we do (altijd een genot om zn posts te lezen)
Btw; Tiësto vergeet de kleine al snel als hij Fredje aan het werk heeft gehoord/gezien
Dit is super man. In zo'n ruimte zou ik me op de grond leggen en uren blijven kijken naar al dat geweld
Verder verdien je een pluim dat je zo'n mooi resultaat van gemaakt hebt zonder echt de duurste spullen te gaan opkopen. Retro is weer helemaal in, pinspots doen het weer helemaal hehe.
Kan je mss eens zeggen hoe dat nu zit met die bollen, zit dat strobo'tje en blacklightlamp erin of schijn je van achter de bol?
verder nog een vraagje waarvoor ik me nogal schaam... hoe heet dat eerste liedje in het derde filmpje? zaaaalig tochwel..
voor de rest dikke respect man, ik weet zeker dat wij het goed zouden kunnen vinden met elkaar
greetz! Pk
Topic: SL800CDJ en herken de homo (2-2-2005 21:33:00)
Verder verdien je een pluim dat je zo'n mooi resultaat van gemaakt hebt zonder echt de duurste spullen te gaan opkopen. Retro is weer helemaal in, pinspots doen het weer helemaal hehe.
Kan je mss eens zeggen hoe dat nu zit met die bollen, zit dat strobo'tje en blacklightlamp erin of schijn je van achter de bol?
verder nog een vraagje waarvoor ik me nogal schaam... hoe heet dat eerste liedje in het derde filmpje? zaaaalig tochwel..
voor de rest dikke respect man, ik weet zeker dat wij het goed zouden kunnen vinden met elkaar
greetz! Pk
Reind, beginnen je handjes al te zweten?
't komt best goed, heb 'm aan mn vriendin getoond en ze geeft hem een 9.5/10 als ladies-magneet.. het enige dat ontbreekt voor haar zijn enkele zachte, roze pluimpjes.. mss een idee?
Topic: SL800CDJ en herken de homo (2-2-2005 20:01:00)
't komt best goed, heb 'm aan mn vriendin getoond en ze geeft hem een 9.5/10 als ladies-magneet.. het enige dat ontbreekt voor haar zijn enkele zachte, roze pluimpjes.. mss een idee?
autsj, mn ogen
Topic: Ik hoor het niet... (2-2-2005 18:56:00)
Dré schreef:
Daarom is een goede hoofdtelefoon ook zo belangrijk (en een goede techniek). Overigens heb ik me voorgenomen binnenkort een stuk te schrijven over de JUISTE hoofdtelefoontechniek. Geval is namelijk dat veel DJ's er de meest rare technieken op na houden (die dan ook nog eens keer op keer doorgegeven worden aan de volgende "generatie"). Wellicht is het tijd deze cirkel eens te doorbreken...(Natuurlijk zullen er altijd de gebruikelijke "maar mijn techniek bevalt me prima" dwarspissers blijven (houwen zo)).
kwestie van geen klachten te krijgen van mijnendwege ivm discriminatie
thx!
idd, gelukkig kan je met privé feestjes nog niet teveel fout doen.
Persoonlijk vind ik dat ze er een serieuze geldklopperij van maken, tegenwoordig moet je voor alles betalen.
(hier in België zelfs gemiddeld 30 cent voor een plasbeurt
)
voor nix gaat de zon op
Persoonlijk vind ik dat ze er een serieuze geldklopperij van maken, tegenwoordig moet je voor alles betalen.
(hier in België zelfs gemiddeld 30 cent voor een plasbeurt
)voor nix gaat de zon op