Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Patrick van Vugt
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Patrick van Vugt (Pagina: 5 van 20)
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (17-8-2005 22:34:00)Omdat...
Vind jij niet gewoon dat de muziek die armin maakt beter is? Groot verschil.Neej hoor ik vind remixes van Tiesto erg goed en zijn mix albums magik enzo. Ag, dit is een eindeloze discussie, maar over het algemeen word armin van buuren toch populaider dan tiësto... (tenminsten voor mensen die echt trance luisteren)Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (16-8-2005 18:58:00)vandaag (vrijdag 12 aug.) bij edwin evers
was het muziekje van tiesto wat hij gemaakt gemaakt heeft voor de eredivisie op radio 538!
schijnbaar kon je het ook downlouden, maar ik heb het nog niet gezien!!
het klinkt wel goed, tenminste dat vond ikNogmaals: rip-off van Such Is Life....Er zitten samples in van zijn eigen voorgaand werk (b.v. van de POTA cd), het kan op Rank 1 lijken, maar dat is het dus niet.
Ik kan zat nummers noemen die ergens op lijken...Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (10-8-2005 18:43:00)
Verder was the killer song ook veel te horen. Maar om een van deze twee nu uit te roepe tot zomerhit...Klopt, ben naar een aantal discotheken, cafe's, locale drive in geweest. Ook geen echte zomerhit, wel vaak die kikker.
Ook in de discotheken van lloret de mar was het hetzelfde verhaal...Topic: koptelefoon (17-7-2005 12:28:00)
Ik krijg de laatste maanden geen HDJ-1000's meer terug die zijn afgebroken of waarvan een driver spontaan is opgehouden. Dus het zou kunnen kloppen dat de problemen opgelost zijn.Als dat zo is, dan is het wel een heel fijne koptelefoon (hij kost wat, maar dan heb je ook wat). Is het kabeltje dat de 2 schelpen signaal geeft dan ook verbeterd? Want dat was toch heel erg dun en kwetsbaar...?Topic: Beatmixen vraagje (16-7-2005 19:15:00)
Gewoon even oefenen.Mmm, krijg je wel heel erg snel "record burn" van, omdat je me de naald wel een paar keer heen en weer over dat stukje gaat...Topic: Ik hoor het niet... (16-7-2005 10:38:00)
Demping is natuurlijk niets waard van dat 5€-prulletje, maar vind de muziek fijner luisteren
Dus denk ik dat ik ga zien voor een Sennheiser, mooi geluid, stevig en lekker klein
GrtzHet kan met veel dingen te maken hebben, hoe moe je bent b.v. speelt ook mee. Mij maakt het persoonlijk niet veel uit met welke koptelefoon ik moet draaien, heb zelf een stanton dj2000.
Maar het zou kunnen dat door die bas je het beter hoort...wie weet..Topic: alles wegdoen doen of niet (19-6-2005 18:42:00)
heb wel de jb m2 gezien maar die ziet er zo slecht uit.
zijn er ook andere.
het probleem is ik kan niet zo goed oefenen nu heb 4 platen funky trance techno hardstyle
ligt soms best ver van elkaar
[edit]ik heb al cd speler gevonden[edit]Je gaat nu weer te snel, het allerbelangrijkste is een goede geluids-set. Mensen waar jij voor moet optreden, die zullen heus niet naar je apparatuur kijken (en mocht dat wel zijn, dan snappen ze d'r toch niks van).
Maar als jij daar met low budget luidsprekers staat, dan zullen ze dat veel eerder horen . Mensen horen WEL het verschil in slecht, redelijk, beter, goed, heel goed geluid.
Je komt vaak zat drive-in's tegen, die met 2 cdj 800's en een pio mixer + 2 techics staan te draaien. Teweil ze echt een bagger geluids-set hebben staan! Mijn advies is dus, koop eerst een goede geluids-set, en daarna pas dj gear. Want of jij je plaatjes nou mixt of start, als je geen goede geluidsset hebt, word je ook niet vaak geboekt.Topic: Toonarm zweeft naar binnen (8-6-2005 19:45:00)
groetNou fred, nou vraag ik me ook nog even iets af. Ik mag dan nog niet tot de volwassenen wereld behoren (en daar ben ik blij om). Maar Tiësto draait alleen op grote feesten, in grote clubs enz. Hoe kan zoiets dan underground blijven? hij gaat echt geen afterpary houden voor 150 mensen.
En als zijn underground producties zo goed zouden zijn, waarom zou hij die dan niet uitbregen? Je laat je beste auto toch ook niet altijd in de garage staan?
En verder ben ik het ook eens met Tim (niet om hem te verdedigen ofzo, maar gewoon om m'n eigen mening te geven). Je speelt inderdaad teveel op de man. Maargoed, iedereen maakt wel eens een uitgleider. En ik vraag me ook sterk af wat de modjes van dit topic vinden...
Roy_01 schreef:
Peter schreef:
Roy_01 schreef:
ik vind armin van buuren meer talent hebben dan tiestoVind jij niet gewoon dat de muziek die armin maakt beter is? Groot verschil.
mr_jows schreef:
stefanthiessen schreef:
Patrick van Vugt schreef:
Hij gaat de openings tune voor de eredivisie schrijven (of heeft hem al klaar)...was het muziekje van tiesto wat hij gemaakt gemaakt heeft voor de eredivisie op radio 538!
schijnbaar kon je het ook downlouden, maar ik heb het nog niet gezien!!
het klinkt wel goed, tenminste dat vond ik
Ik kan zat nummers noemen die ergens op lijken...
IK WEET HET:P
Hij gaat de openings tune voor de eredivisie schrijven (of heeft hem al klaar)...
Heb ik het goed fredje?
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (8-8-2005 13:29:00)Hij gaat de openings tune voor de eredivisie schrijven (of heeft hem al klaar)...
Heb ik het goed fredje?
DJ Jus schreef:
In spanje helaas toch veel kl*te kikker gehoort. Ongeveer 2x per uur op de enige normale radiozender op de costa brava: Rrrrrrrrradio Flashback. 100.7 fm
Verder was the killer song ook veel te horen. Maar om een van deze twee nu uit te roepe tot zomerhit...Ook in de discotheken van lloret de mar was het hetzelfde verhaal...
Dré schreef:
Volgens Pioneer zijn de problemen met de HDJ-1000 opgelost door en de samenstelling van het kunststof te wijzigen en de vormgeving van sommige componenten te wijzigen. Deze wijzigingen zijn volgens Pioneer eind vorig jaar ingevoerd.Ik krijg de laatste maanden geen HDJ-1000's meer terug die zijn afgebroken of waarvan een driver spontaan is opgehouden. Dus het zou kunnen kloppen dat de problemen opgelost zijn.
mr_jows schreef:
Uitserste randje al wel eens geprobeerd van de plaat? Mee bewegen met de beat en als je goed timed loopt ie dan meteen strak (als je tenminste goed hebt strakgelegd).Gewoon even oefenen.
Opelfreak schreef:
Ok, 2-cup is dus echt mijn ding geworden! Maar denk dat ik toch een andere koptelefoon ga halen. Heb nu de HP-700, maar heb nu een paar dagen uit nieuwsgierigheid met men pc-telefoontje van pakweg 5€ gedraait en vind dus echt dat dit gemakkelijker gaat! Ik hoor rapper als de platen van elkaar verschuiven enzo. Ik denk dus dat dit komt door de nogal volle bass van de HP-700, zou dit een reden kunnen zijn?Demping is natuurlijk niets waard van dat 5€-prulletje, maar vind de muziek fijner luisteren
Dus denk ik dat ik ga zien voor een Sennheiser, mooi geluid, stevig en lekker klein
Grtz
Maar het zou kunnen dat door die bas je het beter hoort...wie weet..
Lj/Dj Cono schreef:
ik wil dan een mixer met echo dan kan je als iets meer mixen met je draaitafels/cd spelerheb wel de jb m2 gezien maar die ziet er zo slecht uit.
zijn er ook andere.
het probleem is ik kan niet zo goed oefenen nu heb 4 platen funky trance techno hardstyle
ligt soms best ver van elkaar[edit]ik heb al cd speler gevonden[edit]
Maar als jij daar met low budget luidsprekers staat, dan zullen ze dat veel eerder horen . Mensen horen WEL het verschil in slecht, redelijk, beter, goed, heel goed geluid.
Je komt vaak zat drive-in's tegen, die met 2 cdj 800's en een pio mixer + 2 techics staan te draaien. Teweil ze echt een bagger geluids-set hebben staan! Mijn advies is dus, koop eerst een goede geluids-set, en daarna pas dj gear. Want of jij je plaatjes nou mixt of start, als je geen goede geluidsset hebt, word je ook niet vaak geboekt.
Welk element gebruik je als ik vragen mag?
Topic: [Interview] Rank 1 (Benno de Goeij) (8-6-2005 19:25:00)fredje schreef:
ach ,groet
En als zijn underground producties zo goed zouden zijn, waarom zou hij die dan niet uitbregen? Je laat je beste auto toch ook niet altijd in de garage staan?
En verder ben ik het ook eens met Tim (niet om hem te verdedigen ofzo, maar gewoon om m'n eigen mening te geven). Je speelt inderdaad teveel op de man. Maargoed, iedereen maakt wel eens een uitgleider. En ik vraag me ook sterk af wat de modjes van dit topic vinden...