Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Jelmer
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Jelmer (Pagina: 5 van 20)
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (19-7-2008 07:48:00)
Ik neem aan dat je een katheter bedoeld... Of je moet bang zijn dat je tijdens de show moet kakken natuurlijk
Topic: muziek om op te lopen/rennen/joggen (26-5-2008 21:42:00)
En uit een heel ander vaatje: Kid Rock - All summer long is stiekum ook wel een goede zomer plaat naar mijn mening, ookal mist hij wat tempo.
Topic: Vogeltjesdans (19-7-2008 07:43:00)ehm........ Je weet dat het topic 5 jaar oud is? Bedtijd volgens mij
Topic: I-pod aansluiten (16-7-2008 21:18:00)
Je kan als je dat wilt natuurlijk wel je i-pod rechtstreeks aan je mixer hangen maar dan mis je wel alle functionaliteit (pitch enz enz) die je met je cd-speler wel hebt.
Topic: I-pod aansluiten (16-7-2008 21:16:00)Dat kan bij sommige cd-spelers (die een usb aansluiting hebben) zoals de cdj-400 en de s-1200. Voor zover ik zo snel kan zien heeft de door jou genoemde speler dat niet.
Topic: Faders schoonmaken. (10-7-2008 11:22:00)Geen idee of het plastic wat er aan zit wel goed met die hoge temperaturen overweg kan, zou dat er niet broos o.i.d. van worden of zeg ik nu iets heel doms?
Misschien wel zo veilig om dit met een oud printje wat je toch kan missen even te testen voordat je je mooie spulletjes om zeep helpt.
Topic: Bevindingen rookverbod in de horeca. (6-7-2008 19:23:00)Misschien wel zo veilig om dit met een oud printje wat je toch kan missen even te testen voordat je je mooie spulletjes om zeep helpt.
Gisteravond zelf wezen stappen als niet roker en wat mij het meeste opviel is dat je de gore verschraalde bierlucht nu ineens goed ruikt! Verder was het bijzonder om vanmorgen bij het douchen geen sigarettensmaak uit mijn haar te proeven.
Het gedeeltelijk uit rokers bestaande gezelschap waarmee ik op stap was beviel het ook best goed. De rokers hadden ongemerkt gewoon een stuk minder gerookt dan normaal, de sfeer was er niet minder om.
Topic: EK 2008: Oranje knallers! (12-6-2008 17:47:00)Het gedeeltelijk uit rokers bestaande gezelschap waarmee ik op stap was beviel het ook best goed. De rokers hadden ongemerkt gewoon een stuk minder gerookt dan normaal, de sfeer was er niet minder om.
Zowaar de enige echte Robin v P die reageert in het oranje topic
Topic: Pismuziek/Plasplaat/Zeikplaat! (29-5-2008 20:17:00)
Dré schreef:
Voor vrouwen wordt het wat moeilijker (die moeten thuis maar een stoma inbrengen of zo).
die is inderdaad lekker Tom
Captian Jack een idee? Erg fout maar wel aansporende leger-house: "left right left...."
Topic: muziek om op te lopen/rennen/joggen (26-5-2008 18:50:00)
Captian Jack een idee? Erg fout maar wel aansporende leger-house: "left right left...."
opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats, we hebben ongelovelijke haast. We moeten rennen, vliegen, vallen opstaan en weer dooooooor gaan!