Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Massive
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Massive (Pagina: 5 van 20)
Topic: LEM Vs JBL (ea?) >>> en iedereen is welkom! (9-1-2005 19:04:00)Toch vindt ik de oplossing van Ronnie heel netjes. Onze fotografe vraagt ook niet aan alle gefotografeerden of ze toestemming geven voor plaatsing (gemiddeld optreden = 150 foto's, met gemiddeld 5 personen per foto = 750x om toestemming vragen....)Topic: Van cd naar vinyl (3-1-2005 12:14:00)Bert; Volgens mij heb je over de beste tip heengelezen.. Final Scratch klinkt echt als dé beste oplossing voor jouw situatie!Topic: Oud & Nieuw 2005! (2-1-2005 11:13:00)
En het LEM-rooster moet juist wat cola gaan drinken
Topic: plastic speaker (9-1-2005 13:48:00)
JBL maakt ook veel gebruik van plastic korven (hoofdzakelijk bij car-hifi, maar heb ook al wel PA-drivers gezien van ze)
Toen ik nog dacht dat het leuk was om met je rug naar een concert te staan had ik ze ook achter in de auto liggen, je hoedenplank word erg blij van het mindere gewicht
Bepaalde (nieuwe?) soorten kunststof zijn enorm stevig en trillingsvrij. Scheelt natuurlijk een bak gewicht in vergelijking met (giet)ijzeren drivers, bij alu versies valt het weer mee... Grootste nadeel vind ik wel dat je met een accuschroevendraaier op moet letten dat je niet te hard aandraaid, aangezien kunstof scheurt ipv verbuigt.
Misschien dat het nog wel een positive uitwerking heeft op de werking van de magneet?
Topic: Sennheiser HD 25 (8-1-2005 16:36:00)Toen ik nog dacht dat het leuk was om met je rug naar een concert te staan had ik ze ook achter in de auto liggen, je hoedenplank word erg blij van het mindere gewicht
Bepaalde (nieuwe?) soorten kunststof zijn enorm stevig en trillingsvrij. Scheelt natuurlijk een bak gewicht in vergelijking met (giet)ijzeren drivers, bij alu versies valt het weer mee... Grootste nadeel vind ik wel dat je met een accuschroevendraaier op moet letten dat je niet te hard aandraaid, aangezien kunstof scheurt ipv verbuigt.
Misschien dat het nog wel een positive uitwerking heeft op de werking van de magneet?
Dj Noiz: Mooie manier van verwarring vermijden; je verhaal klopt niet.
De HD25 heeft bij de oorschelp geen jack aansluiting, maar 2-pinnege stekkertjes. Deze kunnen maar op 1 manier bevestigd worden, zodat + en - niet perongeluk omgedraaid kan worden.
Vervangen van de kabel is vrij simpel; je haalt een bevestigingsblokje (2 schroefjes) los, en de bekleding van de beugel. Vervolgens kun je de nieuwe kabel door het bevestiginsgblokje en de beugel geleiden. Vastschroeven en klaar.
Topic: Sennheiser HD 25 (7-1-2005 16:17:00)De HD25 heeft bij de oorschelp geen jack aansluiting, maar 2-pinnege stekkertjes. Deze kunnen maar op 1 manier bevestigd worden, zodat + en - niet perongeluk omgedraaid kan worden.
Vervangen van de kabel is vrij simpel; je haalt een bevestigingsblokje (2 schroefjes) los, en de bekleding van de beugel. Vervolgens kun je de nieuwe kabel door het bevestiginsgblokje en de beugel geleiden. Vastschroeven en klaar.
Het origineel bijgeleverde kabeltje eindigt in mini-jack, met verloop naar groot.
Topic: gaffa tape (7-1-2005 12:57:00)En daarvoor hebben ze dus Gaffa uitgevonden grapjas
Dat is LINNENtape, en laat dus geen papierresten achter.
Gebruik jij nou echt gewoon van dat lelijke witte schilderstape?
Topic: gaffa tape (7-1-2005 11:02:00)
Dat is LINNENtape, en laat dus geen papierresten achter.
Gebruik jij nou echt gewoon van dat lelijke witte schilderstape?
Er is wel hittebestendige tape, hebben wij van het merk 'Scapa'.
Geschikt tot +250 graden. Is dunner dan Gaffa, maar laat geen lijmresten achter en is behoorlijk stevig (en scheurt ook makkelijk).
Kost echter wel 12 euro per rolletje ex btw...
Topic: Productie : DJ Jows - Overload [First Try] (7-1-2005 08:17:00)Geschikt tot +250 graden. Is dunner dan Gaffa, maar laat geen lijmresten achter en is behoorlijk stevig (en scheurt ook makkelijk).
Kost echter wel 12 euro per rolletje ex btw...
Super man!
Erg mooie studio heb je dan tot je beschikking, ben érg benieuwd wat het resultaat wordt!
Veel plezier daar in elk geval
Topic: Oud & Nieuw 2005! (3-1-2005 16:19:00)Erg mooie studio heb je dan tot je beschikking, ben érg benieuwd wat het resultaat wordt!
Veel plezier daar in elk geval
Niek Bolscher schreef:
Dit is de omgekeerde wereld. Een gefotografeerd persoon moet niet in een e-mail hoeven vragen om een foto te verwijderen, officieel moeten jullie bij de persoon vragen of de foto geplaatst mag worden.Didier_S schreef:
Overweeg je dan niet beter een overstap naar Finalscratch?Klopt, drummer heeft gelukkig nog een hi-hat, maar balen is het wel.
Daarnaast heeft ook de woofer van een EV topje het begeven, dus wat dat betreft is het een duur Oud & Nieuw geweest
. Vanmiddag kijken om wat voor driver het gaat, en hopen dat we voor zaterdag nog een nieuwe kunnen krijgen.
Zou erg jammer zijn als we moeten bijhuren, gaat om een 'giro-555 concert'. En het is natuurlijk wel de bedoeling dat er zoveel mogelijk geld binnegehaald word, NIET uitgegeven
Daarnaast heeft ook de woofer van een EV topje het begeven, dus wat dat betreft is het een duur Oud & Nieuw geweest
. Vanmiddag kijken om wat voor driver het gaat, en hopen dat we voor zaterdag nog een nieuwe kunnen krijgen. Zou erg jammer zijn als we moeten bijhuren, gaat om een 'giro-555 concert'. En het is natuurlijk wel de bedoeling dat er zoveel mogelijk geld binnegehaald word, NIET uitgegeven