Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Tha joshh

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 101 bijdrage(n) van Tha joshh (Pagina: 5 van 11)

Topic: DMX Studio Professional (5-2-2004 22:14:00)
Ik ben erg nieuwsgierig hoe het staat de dmx studio. De site is niet er recent geupdate, dus vandaar.
Topic: horror/spook muziek (5-2-2004 20:02:00)
Ik weet niet hoe jeugdig je publiek is (of zich voelt wink ;) ) ik heb nog een leuke cd van VOF de Kunst.
Topic: laser van 30mW sterk genoeg? (12-1-2004 18:59:00)
Jammer
Topic: laser van 30mW sterk genoeg? (12-1-2004 00:12:00)
Beetje off topic, maar begrijp ik uit vorige posts van Victor dat hij in de verkoop van lasers zit?
Topic: Hyper Dragon Laser... Weet waar je aan begint ! (6-1-2004 23:24:00)
Hoe zit dat precies met het opstellen van zo'n laser? Ik zie net een paar foto's.... en toen vroeg ik mij af of dat nou zo veilig is. Met enige regelmaat heb ik gelezen dat lasers met een wat grotere output niet in het publiek gericht mogen worden, maar daar overheen.
Topic: Te doen bij brand (17-12-2003 13:00:00)
even de prijs opgezocht, zie vorige post
Topic: Te doen bij brand (17-12-2003 12:46:00)

Tom schreef:

Koolzuursneeuwblussers, that's the best for elektric!
Geen schade, en elektrisch veilig.
Maar van de prijs van deze apparaatjes ga je niet lachen. Van een amp-rek vol poeder of schuim trouwens ook niet. Een co2tje van 2 kg kost al snel €140,- en daar kun je nog maar net een kaarsje mee uitblazen. de 5kg versie wordt al €200,-
Topic: foto's maken (8-12-2003 20:20:00)

Bergambacht schreef:

Wat wil je er precies mee? Wil je er echt proffessionele foto's mee maken die je op posterformaat uit kan printen, of is het alleen maar voor een paar foto's voor op je site?
Als we weten welke eisen je stelt kunnen we een meer zinnig antwoord geven denk ik
Het is echt niet om proff foto's te maken, maar gewoon leuke foto's waar je toch het een en ander kan onderscheiden... (dat was niet het geval bij mijn eerste cammetje... 0.3 mp) Ik wil hem zo nu en dan gebruiken bij een uitstapje, en voor een plaatje op de site inderdaad. Maar wel een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Topic: foto's maken (7-12-2003 21:58:00)
Hmm, ik zie dat hier mensen zijn die verstand hebben van digitale camera's. Ik was mij toevallig aan het orienteren op deze apparaten. Ben namelijk van plan er eentje aan te schaffen. Er is ontzettend veel informatie beschikbaar, maar weinig gebruikers ervaringen. Daarom wilde ik jullie vragen of je wel eens een toesel in handen hebt gehad dat aan de volgende eisen voldoet: lekker compact met een prijs rond de 200 euro. Alvast bedankt.
Topic: flightcase voor scans (4-12-2003 22:07:00)
Ik ben al begonnen met een zelfbouw-case, nouja, ik heb de spulletjes er al voor besteld en ontvangen wink ;) Nu nog de tijd ervoor vinden...
Trouwens: Het schuim waarmee ik de binnenzijde van mijn kist bekleed haal ik bij de Gamma Het is donker grijs noppenschuim, volgens de verpakking normaalgesproken gebruikt voor geluidsisolatie, kost 18 euro voor 2 m2 als ik me niet vergis.